abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91642522
Kluts, ken jij Carlos Cabeza? Heb een geniale mix van hem opstaan, maar niet op partyflock en google vindt ook niet veel?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_91642617
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Kluts, ken jij Carlos Cabeza? Heb een geniale mix van hem opstaan, maar niet op partyflock en google vindt ook niet veel?
Nooit van gehoord.

Promo - Boombox op 1000 heb ik net gedownload trouwens, hilarisch album.

Vanmiddag een cd binnengehaald van een of andere duitse DJ met duistere techno. O+
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91642759
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nooit van gehoord.

Promo - Boombox op 1000 heb ik net gedownload trouwens, hilarisch album.

Vanmiddag een cd binnengehaald van een of andere duitse DJ met duistere techno. O+
Cool! Hebbuh! Ja, ik ga toch Last Fm doen, een deze dagen... ;)

Sander van Doorn, Simon Patterson en Sander Kleinenberg hebben ook heerlijk spul gemaakt. :9
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_91642802
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben stronteigenwijs. En koppig. En heetgebakerd. En een ongeleid projectiel.
Daarom heeft het zo lang geduurd voor ik deze stap durfde te zetten. ;)

Ja, als ik kijk naar hoeveel ellende ik gehad heb (deels daardoor) weet ik niet of ik dat voor mijn kinderen wel wil. Aan de andere kant, als je al van jongs af aan weet dat het er kan zijn, kan je ook beter op tijd ingrijpen. Ik vind het moeilijk.
Het is moeilijk, maar dapper. Je zal toch wel op de een of andere manier geconfronteerd worden met wat je hebt...een andere, "laffere" maar ook begrijpelijke optie is het uitstellen... Dat doe je niet.

Daar heb je gelijk in..iedereen heeft een bepaald steekje dat los zit. ;)

Maar je zegt dat het een film is welke gefastforward wordt in je hoofd en dat dat o.a. voor een chaosje zorgt.

Vraagje: Heb je wel eens een lange periode zonder drugs gezeten? En was het toen hetzelfde?
pi_91642846
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Cool! Hebbuh! Ja, ik ga toch Last Fm doen, een deze dagen... ;)

Sander van Doorn, Simon Patterson en Sander Kleinenberg hebben ook heerlijk spul gemaakt. :9
Ik luister zelf vooral Pet Duo, Adam Beyer en James Ruskin heb ik vanmiddag nog een heerlijke set van geluisterd. Sander Kleinenberg vind ik dus helemaal niks.

Vitalic en zulks zijn ook leuk trouwens, wat meer electro.
pi_91642921
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:31 schreef Boudibou het volgende:

Vraagje: Heb je wel eens een lange periode zonder drugs gezeten? En was het toen hetzelfde?
De juf zei vroeger over mij: Suus ziet echt ELK vogeltje buiten vliegen. Daarmee aangevend dat ik nooit ergens aandacht voor had. Ik heb altijd al problemen daarmee gehad.

Harddrugs doe ik sowieso nog maar zelden. En speed werkt bij mij dus niet oppeppend, maar ik ben heerlijk helder en gefocussed.
pi_91643003
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik luister zelf vooral Pet Duo, Adam Beyer en James Ruskin heb ik vanmiddag nog een heerlijke set van geluisterd. Sander Kleinenberg vind ik dus helemaal niks.

Vitalic en zulks zijn ook leuk trouwens, wat meer electro.
Ja Vitalic ken ik via mijn ex (eerste date bij Pendulum O+ ), is lekker! ^O^

Adam Beyer heb ik ook, lekker. Andere ken ik niet.

Paul Kalkbrenner blijft ook een geniale vent. En verder heb ik meer losse nummers waar ik geen dj van ken. Heb eigenlijk geen hardere techno, maar wel benieuwd naar goed spul. Heb ook zo minimal echt uitgediept.

pi_91643027
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja Vitalic ken ik via mijn ex (eerste date bij Pendulum O+ ), is lekker! ^O^

Adam Beyer heb ik ook, lekker. Andere ken ik niet.

Paul Kalkbrenner blijft ook een geniale vent. En verder heb ik meer losse nummers waar ik geen dj van ken. Heb eigenlijk geen hardere techno, maar wel benieuwd naar goed spul. Heb ook zo minimal echt uitgediept.
Paul Kalkbrenner vind ik echt een van de slechtste ontdekkingen van de afgelopen jaren. Te makkelijke muziek.

Maar ik heb het toch het liefst duister en raghard wat dat betreft.
pi_91643055
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

De juf zei vroeger over mij: Suus ziet echt ELK vogeltje buiten vliegen. Daarmee aangevend dat ik nooit ergens aandacht voor had. Ik heb altijd al problemen daarmee gehad.

Harddrugs doe ik sowieso nog maar zelden. En speed werkt bij mij dus niet oppeppend, maar ik ben heerlijk helder en gefocussed.
Dat laatste is typisch voor ADHD (Ritalin). Voor mij ook een reden om geen speed te willen gebruiken. Is toch een soort test. Ik houd het lekker bij mijn top3 en verder wat er nog leuk is. Maar geen coke :r

Aandacht is heerlijk, maar dan wel op jezelf. :9 ;)

pi_91643098
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Paul Kalkbrenner vind ik echt een van de slechtste ontdekkingen van de afgelopen jaren. Te makkelijke muziek.

Maar ik heb het toch het liefst duister en raghard wat dat betreft.
Ik moet jouw topplaten dan echt kennen.

Sja, dan verschillen we wel. Misschien ga ik naar een technoparty in Maastricht, de week na mn verjaardag. Lijkt me wel vet. Pan Pot, erg goed!

pi_91643102
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je gaf wel aan dat je veel blowt? Ook dat heeft op de lange termijn schadelijke gevolgen. Wordt altijd een beetje afgedaan als zijnde "soft", maar is het niet.
pi_91643175
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je gaf wel aan dat je veel blowt? Ook dat heeft op de lange termijn schadelijke gevolgen. Wordt altijd een beetje afgedaan als zijnde "soft", maar is het niet.
Ik heb dat ik me dingen beter realiseer, maar niet dat het erger wordt ofzo. Maar heb er ook weinig last van. Anderen misschien. :P

pi_91643205
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moet jouw topplaten dan echt kennen.

Sja, dan verschillen we wel. Misschien ga ik naar een technoparty in Maastricht, de week na mn verjaardag. Lijkt me wel vet. Pan Pot, erg goed!
Ik ben ff aan het kutten nu met het opzetten van een rapidshare accountje, dan kan je wat downen als je wil. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Klopt. Ik blow nu vooral omdat ik dan mijn hoofd lekker leeg kan maken. Maar ik wil er sowieso mee stoppen omdat ik nu weet wat het met je doet. :)
pi_91643207
Als je mij ziet voetballen, dan zou je best een ADHD-diagnose kunnen stellen denk ik... :D :D

pi_91643236
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben ff aan het kutten nu met het opzetten van een rapidshare accountje, dan kan je wat downen als je wil. :)

[..]

Klopt. Ik blow nu vooral omdat ik dan mijn hoofd lekker leeg kan maken. Maar ik wil er sowieso mee stoppen omdat ik nu weet wat het met je doet. :)
Dan vanaf knuffelmeisje, kan niet op mijn werklaptop. Maar komt goed.

pi_91643310
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan vanaf knuffelmeisje, kan niet op mijn werklaptop. Maar komt goed.
Tegen de tijd dat ik uitgevogeld heb hoe het werkt, over 2 dagen ofzo, dan stuur ik je wel ff een pm met link.
pi_91643346
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 00:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb dat ik me dingen beter realiseer, maar niet dat het erger wordt ofzo. Maar heb er ook weinig last van. Anderen misschien. :P
Jij bent dan ook nog geen doorgewinterde blower. :P
pi_91643370
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik uitgevogeld heb hoe het werkt, over 2 dagen ofzo, dan stuur ik je wel ff een pm met link.
Top.

Heb jij Enter The Void gezien? Wilde hem nu aanzetten, maar weet niet of het geschikt is?

pi_91643392
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Klopt. Al doe ik het wel veel nu. Maar ik reguleer het ook beter. En in het buitenland zit ik genoeg... ;)

Al zal het in Brazilie wel gaan worden... :@

pi_91643400
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

[..]

Dat ook weer wel. ;)
Succes ermee, meid! Wanneer is je test?
pi_91643458
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Top.

Heb jij Enter The Void gezien? Wilde hem nu aanzetten, maar weet niet of het geschikt is?
Niet gezien nog. Waar gaat ie oaw over?

Breaking Bad al gezien?

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dat ook weer wel. ;)
Succes ermee, meid! Wanneer is je test?
Wachtlijst, dus geen idee nog. :)
pi_91643459
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik merk trouwens wel dat ik ongeduldiger ben geworden... :@ :D

pi_91643496
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Niet gezien nog. Waar gaat ie oaw over?

Breaking Bad al gezien?

[..]

Wachtlijst, dus geen idee nog. :)
Droeks. Veeeel droeks. Maar heb meer zin in Fear and Loathing dan in Requiem for a Dream zeg maar... ;)

Nee, nog niet aangeschaft ;)

pi_91643509
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik merk trouwens wel dat ik ongeduldiger ben geworden... :@ :D
Het grootste nadeel aan blowen vind ik de lusteloosheid die je op langere termijn krijgt en je wordt sociaal beperkter. Mensenschuw is een gek woord, maar ik ben echt een stuk minder spontaan en zulks.
pi_91643568
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het grootste nadeel aan blowen vind ik de lusteloosheid die je op langere termijn krijgt en je wordt sociaal beperkter. Mensenschuw is een gek woord, maar ik ben echt een stuk minder spontaan en zulks.
Oeh, dat is klote.

Wel meer huiselijk, merk ik. Maar dat geeft niks vind ik. Zomers is dat ook anders.

Nou lusteloos, wel kut om dingen die moeten af te maken, dat klopt. Daar maak ik me nogal schuldig aan... :@

pi_91643596
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oeh, dat is klote.

Wel meer huiselijk, merk ik. Maar dat geeft niks vind ik. Zomers is dat ook anders.

Nou lusteloos, wel kut om dingen die moeten af te maken, dat klopt. Daar maak ik me nogal schuldig aan... :@
In het begin nog ja. Maar dat is een voorbode dus. ;)
pi_91643707
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

In het begin nog ja. Maar dat is een voorbode dus. ;)
Ik ontmoet zo'n 1000 nieuwe mensen per jaar. Ik kan wel wat hebben.

Maar je hebt gelijk. Ik vind Facebook en Hyves helemaal niks. Hoef dat opdringerige contact niet zo. Een forum is beter, losser.

pi_91643766
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hier herken ik mezelf toch wel een beetje in.. niet zozeer het sociaal beperkter zijn, maar dat je toch meer in je eigen wereldje gaat leven. En de lusteloosheid is zeker waar.

Moet echt kappen met blowen. :P
pi_91643818
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hier herken ik mezelf toch wel een beetje in.. niet zozeer het sociaal beperkter zijn, maar dat je toch meer in je eigen wereldje gaat leven. En de lusteloosheid is zeker waar.

Wat mij opvalt, door blowen doe je niks en vind je al snel alles wel best zodra je een joint gerookt heb.
pi_91643835
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Haha... Ik ben zooo blij dat ik dit nu ontdek en niet toen ik 16 was... _O_

pi_91643881
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat mij opvalt, door blowen doe je niks en vind je al snel alles wel best zodra je een joint gerookt heb.
Dat vind ik normaal eigenlijk ook hoor. Ben supermakkelijk. Heerlijk. Wel het niksdoen ja. Maar als je dat doseert, kan het prima. Ik combineer het met echt een drukke baan en dat gaat -meestal- prima.

pi_91643912
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik normaal eigenlijk ook hoor. Ben supermakkelijk. Heerlijk. Wel het niksdoen ja. Maar als je dat doseert, kan het prima. Ik combineer het met echt een drukke baan en dat gaat -meestal- prima.
Ik heb zelf al zo'n "komt het vandaag niet, dan morgen wel of over een week"-mentaliteit en blowen draagt daar niet positief aan bij ja. :D
pi_91643985
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb zelf al zo'n "komt het vandaag niet, dan morgen wel of over een week"-mentaliteit en blowen draagt daar niet positief aan bij ja. :D
MEGAkloon! _O-

Maar mijn vrienden hebben ook die tekenen allemaal. Ik kan ermee leven. En het is soms ook wel lekker om anderen daartoe aan te kunnen zetten; rustig aan jongens, misschien ben je morgen dood, geniet wat meer en stel wat meer uit. :)

pi_91644043
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe...das zeker een voordeel. En misschien komt het dramatisch over, het is het eigenlijk niet. Als ik blow, alleen na school/werk, maar daarna word je er inderdaad zo lusteloos van en zeg je sneller iets af, omdat je, zoals Kluts het zegt, het allemaal wel best vindt.

Daarentegen is dit een fase en zie ik mezelf na mijn studententijd niet meer blowen. En jij bent net begonnen :D :P
pi_91644087
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oja trouwens,,gelukkig heb ik het 'vroeg' ontdekt. Het maakte de middelbare een stuk draaglijker. 8-)
pi_91644097
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:03 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hehe...das zeker een voordeel. En misschien komt het dramatisch over, het is het eigenlijk niet. Als ik blow, alleen na school/werk, maar daarna word je er inderdaad zo lusteloos van en zeg je sneller iets af, omdat je, zoals Kluts het zegt, het allemaal wel best vindt.

Daarentegen is dit een fase en zie ik mezelf na mijn studententijd niet meer blowen. En jij bent net begonnen :D :P
Toch denk ik dat je van af en toe een pilletje, een enkele keer paddo's en zo nu en dan een blowtje een stuk slimmer en veelzijdiger wordt.

pi_91644128
Ik blow pas sinds mijn 18e omdat ik het op mijn 15e eens probeerde met teveel drank op. Toen werd ik zo ziek dat ik het 3 jaar niet durfde.

Daarna blowde ik tot mijn 22ste, half jaar gestopt, en sindsdien weer. :') Harddrugs ook vanaf mijn 18e tot mijn 22ste veel en daarna steeds minder. Nu zelden.
pi_91644144
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:05 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Oja trouwens,,gelukkig heb ik het 'vroeg' ontdekt. Het maakte de middelbare een stuk draaglijker. 8-)
Exact de foute reden; een vluchtmiddel. Dat is dom en gevaarlijk. Gebruik het als stimulerend of geestverruimend middel en het is veel lekkerder.

Ik kan me niet voorstellen dat ik op mijn werk zou blowen. Dat zijn 2 gescheiden werelden. En geen vlucht uit een van die twee. Gewoon een goeie balans vinden.

pi_91644182
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Kluts het volgende:
Ik blow pas sinds mijn 18e omdat ik het op mijn 15e eens probeerde met teveel drank op. Toen werd ik zo ziek dat ik het 3 jaar niet durfde.

Daarna blowde ik tot mijn 22ste, half jaar gestopt, en sindsdien weer. :') Harddrugs ook vanaf mijn 18e tot mijn 22ste veel en daarna steeds minder. Nu zelden.
jij hebt al wat ervaring gehad ja... Is ook erg ADHD he? ;)

op de genante momentjes na ook nooit echt problemen met drugs gehad. Goed doseren is nog steeds het belangrijkste. En weten wat je wel en niet wil.

pi_91644307
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact de foute reden; een vluchtmiddel. Dat is dom en gevaarlijk. Gebruik het als stimulerend of geestverruimend middel en het is veel lekkerder.

Ik kan me niet voorstellen dat ik op mijn werk zou blowen. Dat zijn 2 gescheiden werelden. En geen vlucht uit een van die twee. Gewoon een goeie balans vinden.
Ik ook niet. Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Mijn collega's weten daar ook niet van.

quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

jij hebt al wat ervaring gehad ja... Is ook erg ADHD he? ;)

op de genante momentjes na ook nooit echt problemen met drugs gehad. Goed doseren is nog steeds het belangrijkste. En weten wat je wel en niet wil.
Ik ben nog nooit out gegaan ofzo, maar met harddrugs heb ik eigenlijk altijd wel mate kunnen houden (sort of :') ) omdat ik het ook wel eng vond en weet dat ik een klein meisje ben die niet hetzelfde als een vent van 1.90m kan hebben.

Wel een fase gehad dat ik het ging gebruiken om me beter te voelen omdat ik me rot voelde. Ik realiseerde me ineens "dat doen junks ook". Dat, icm met wat andere dingen hebben ervoor gezorgd dat ik naar een andere stad ben verhuisd en de drugs en bijbehorende vrienden achter met heb gelaten. Beste beslissing ever, want anders was het misgegaan.
pi_91644350
Kan ik me helemaal voorstellen. Wow, heftig. Dat was van Deventer naar Apeldoorn?

Ik neem X alleen op feesten en kan het ook prima naar mijn zin hebben zonder. Met is alleen wel 10 keer leuker, dat is nou eenmaal zo.

pi_91644390
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Kan ik me helemaal voorstellen. Wow, heftig. Dat was van Deventer naar Apeldoorn?

Ik neem X alleen op feesten en kan het ook prima naar mijn zin hebben zonder. Met is alleen wel 10 keer leuker, dat is nou eenmaal zo.
Nee, van Apeldoorn naar Deventer. Laat ik het zo zeggen, de mensen waar ik toen mee omging zijn of dood, zitten vast, of junk. Dus was een goeie keus. ;)

Klopt. Mijn eerste feestje zonder drugs weer dacht ik echt "mijn jeugd was een grote drugs-luchtbel eigenlijk. :') "

Nu kan ik net zo goed naar een feestje zonder drugs. Harddrugs kan ik hier maanden hebben liggen en ik kijk er niet eens naar.
pi_91644395
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen typeren..ik typeer het als lekker met maten knetterstoned in de klas zitten en grappen en grollen uithalen. Het maakte, zeker vanwege de spanning (op het begin dan), het gewoon veel chiller. Sowieso was onze groep best erg in drugs en drankgebruik op de middelbare, maar het was en is nog altijd prima. Ik blow sinds ik op de uni zit ook niet meer dagelijks, dus kan er nog altijd wel balans in houden. Alleen merk ik wel dat de afgelopen 4,5 jaar hard zijn gegaan wat dat betreft. :P
pi_91644439
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:17 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen typeren..ik typeer het als lekker met maten knetterstoned in de klas zitten en grappen en grollen uithalen. Het maakte, zeker vanwege de spanning (op het begin dan), het gewoon veel chiller. Sowieso was onze groep best erg in drugs en drankgebruik op de middelbare, maar het was en is nog altijd prima. Ik blow sinds ik op de uni zit ook niet meer dagelijks, dus kan er nog altijd wel balans in houden. Alleen merk ik wel dat de afgelopen 4,5 jaar hard zijn gegaan wat dat betreft. :P
Ik wist niks van drugs voor de uni. Nooit gemist ook. Met 19 eerste blow, 24 eerste paddo en 29 eerste XTC.

pi_91644494
Peuken worden gewoon 5.20 euro.
pi_91644525
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:20 schreef Kluts het volgende:
Terecht. Roken is dom. :')

Blowen is lekker, roken is onzin. Maar bloedverslavend :r

pi_91644545
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, van Apeldoorn naar Deventer. Laat ik het zo zeggen, de mensen waar ik toen mee omging zijn of dood, zitten vast, of junk. Dus was een goeie keus. ;)

Klopt. Mijn eerste feestje zonder drugs weer dacht ik echt "mijn jeugd was een grote drugs-luchtbel eigenlijk. :') "

Nu kan ik net zo goed naar een feestje zonder drugs. Harddrugs kan ik hier maanden hebben liggen en ik kijk er niet eens naar.
Wel goed afgesloten dus. ^O^

Hey junkies, ik ga een junkenfilm kijken en junkfood eten, spreek jullie.

Truste :* :W

pi_91644565
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wist niks van drugs voor de uni. Nooit gemist ook. Met 19 eerste blow, 24 eerste paddo en 29 eerste XTC.
Tsja..dat kan... misschien is dat ook meer regiogebonden..weet niet. Of je was tot je 20e een brave knulletje en ben je ineens een rebel geworden. :+
pi_91644600
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 01:20 schreef Kluts het volgende:
Heel klote ja.. ik ga dus ook kappen met roken.

Trusten, Mata man 8-)
pi_91644665
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:23 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Tsja..dat kan... misschien is dat ook meer regiogebonden..weet niet. Of je was tot je 20e een brave knulletje en ben je ineens een rebel geworden. :+
Ik ben nooit braaf geweest. Mijn babyfoto heeft al die blik! :D

Maar met drugs en ook seks was ik wat later. En inderdaad, een zelfstandig gymnasium draagt niet bij tot drugseducatie ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')