quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toch doet het niets aan jouw grandeur af...
Q to the rescue!quote:
Iets wat jou borstjes niet zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Wat klinkt dat mini toch heerlijk petite
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iets wat jou borstjes niet zijn.
Dan word ik alleen maar beter...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo, smooth hoor, zo op de late avond.
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereidenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan word ik alleen maar beter...
Ik zal me een beetje in moeten houden bij het tongen. Er zijn collega's bij. Maar verder is de sky the limit toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereiden
Ik pak jouw stok graag aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Zie je dat stokje hier?! Ik draag hem aan jou over!
Een hippiejurkje met hakken is sowieso een goed plan...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereiden
Er zijn geen collega's van mij bij, dus..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal me een beetje in moeten houden bij het tongen. Er zijn collega's bij. Maar verder is de sky the limit toch?
Hmm hakken gaat wel lukken, hippiejurk heb ik niet geloof ik..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hippiejurkje met hakken is sowieso een goed plan...
Er wordt gefilmdquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn geen collega's van mij bij, dus..
quote:
Ik onderzink helemaal niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou ja, niet zo overdrijven jij
Nou dan heb je niet opgeletquote:
U riep?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Wat klinkt dat mini toch heerlijk petite
quote:
Ik heb je borstjes nooit mogen aanschouwen, dus ik ga op mijn instinct af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan heb je niet opgelet
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb je borstjes nooit mogen aanschouwen, dus ik ga op mijn instinct af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |