quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn PMbox is voor tietenpics, dus je kan ze daar storten..
Die dramatische pot van jullie gister..quote:
Dramatische pot? Jullie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die dramatische pot van jullie gister..
En ik heb soms de nare gewoonte om verkleinwoorden te gebruiken.. zal ermee kappen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
MissB, als je ook een schuine boblijn hebt, hebben we helemaal hetzelfde kapsel.
Als beetman nou maar niet in de war raakt als je zombiefilms komt kijken!quote:
-Engel-quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dramatische pot? Jullie?
Volgens mij ben je met iemand anders in de war of mijn kortetermijngeheugen is officieel 100% weggeblowd.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als beetman nou maar niet in de war raakt als je zombiefilms komt kijken!
Oh, gelukkig.quote:
Hier issie net aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Ik was al bang dat ik moest stoppen met blowen. Oh wacht, dat moet ik ook.
Sja, ik moet stoppen met blowen omdat ik getest ga worden op ADHD.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier issie net aan
Je functioneert nog prima
Samen met de grandeur van minikloon, dat lijkt me een mooi koppel.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..danniet![]()
@ Kluts...jij bent een Feyenoorder? Of heb ik teveel geblowd
Of jij, of ik..
Ik ben een feyenoorder ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..danniet![]()
@ Kluts...jij bent een Feyenoorder? Of heb ik teveel geblowd
Of jij, of ik..
Als je nou blowt voor de test, gaan ze geen ADHD bij je ontdekken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik moet stoppen met blowen omdat ik getest ga worden op ADHD.
En laat blowen nou eigenlijk juist HET middel zijn om dat goed onder controle te houden in a way.
Haha ja! Waarom word je getest? Voor een baan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik moet stoppen met blowen omdat ik getest ga worden op ADHD.
En laat blowen nou eigenlijk juist HET middel zijn om dat goed onder controle te houden in a way.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je nou blowt voor de test, gaan ze geen ADHD bij je ontdekken.
Nee, omdat ik dat zelf wil, om te ontdekken of ik het heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha ja! Waarom word je getest? Voor een baan?
Ik had het er met collega's over. Ik doe geen drugstests. Is in Duitsland gelukkig verboden te eisen
Die is voor Utreg, want Utregter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee oke, dan begrijp ik het.
Je vriendje is de volgende
Goedzoquote:
Het boeit zeker. Ik zit op dit moment overdwars in mijn vel en mijn hele leven heb ik er al tekenen van, maar ik wilde nooit naar een psych, want ik wilde daar gewoon niet aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goedzo
En wil je dat weten dan? Boeit het? Heb je er last van?
Ik zou ook scoren op die test denk ik. Maar wat boeit het... Ook niet zo lekker voor knuffelmeisje...
Terwijl het allemaal 1 wassen neus is want:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
Die minachting! Geniaal!
[ afbeelding ]
Qua IQ van geboorte beperkte neger (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) die de westerse superioteit over een "slimmere" Chinees (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) heel goed begrijpt... Mooi.
Freedom.
Snap ik, herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het boeit zeker. Ik zit op dit moment overdwars in mijn vel en mijn hele leven heb ik er al tekenen van, maar ik wilde nooit naar een psych, want ik wilde daar gewoon niet aan.
Het laatste wat ik wil is mezelf een label op laten plakken, maar dan weet ik iig wat ik eraan kan doen.
Daarbij zou ik ook willen weten of ik het heb ivm evt kinderen later.
Hoezo denk jij dat jij dat ook zou hebben?
Scherp!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het allemaal 1 wassen neus is want:
Oorlog in Afghanistan --> +1 miljard staatsschuld USA per dag --> Financier van die staatsschuld: China.
Tekenen zoals?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het boeit zeker. Ik zit op dit moment overdwars in mijn vel en mijn hele leven heb ik er al tekenen van, maar ik wilde nooit naar een psych, want ik wilde daar gewoon niet aan.
Het laatste wat ik wil is mezelf een label op laten plakken, maar dan weet ik iig wat ik eraan kan doen.
Daarbij zou ik ook willen weten of ik het heb ivm evt kinderen later.
Hoezo denk jij dat jij dat ook zou hebben?
Ik heb er echt last van, het belemmert me mijn hele leven al in alle opzichten. Omdat ik er niet mee om kan gaan haal ik er niet uit wat erin zit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, herkenbaar.
Hm, ja, als je er last van hebt wel ja. Dan kan het helpen. Is het nodig er iets aan te doen denk je? Ook mbt kinderwens?
Ik herken dingen die knuffelmeisje vertelde, ik zie mijn vader, mijn zusje en mezelf. Vader is extreem druk, zusje is als ik maar gekker en ik heb wel tekenen. Maar het boeit me niet, wil juist geen label wat dat betreft.
China is wel De nieuwe wereldmacht, de USA stelt helemaal geen fuck meer voor. Het is alleen maar aftellen en wachten tot de zooi daar helemaal in elkaar flikkert (hyperinflatie en burgeroorlog).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scherp!
Toch. Ik mag die Obama wel. Voor een politicus (standaard klootzakken) nog niet zo'n slechte
En de Chinese staatsterreur is de hel op Aarde (samen met India), dus sja...
Cool. Respect dan. Zeker voor een ADHDer om eraan te werken. Maar dat is sowieso goed denk ik, grenzen opzoeken en dan afbakenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er echt last van, het belemmert me mijn hele leven al in alle opzichten. Omdat ik er niet mee om kan gaan haal ik er niet uit wat erin zit.
Voor mij een enorme stap om met zoiets aan de gang te gaan.
Rusteloosheid, jezelf niet kunnen focussen. En iedereen heeft wel eens concentratieprolblemen, maar ik altijd Een chaos in mijn hoofd, in mijn acties, het belemmert me inmiddels in mijn werk.quote:
[BRIC]...algemeen discussietopic...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
China is wel De nieuwe wereldmacht, de USA stelt helemaal geen fuck meer voor. Het is alleen maar aftellen en wachten tot de zooi daar helemaal in elkaar flikkert (hyperinflatie en burgeroorlog).
Yep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rusteloosheid, jezelf niet kunnen focussen. En iedereen heeft wel eens concentratieprolblemen, maar ik altijd Een chaos in mijn hoofd, in mijn acties, het belemmert me inmiddels in mijn werk.
En nog een hele hoop andere dingen maar daar ga ik ontopic niet op in.
Ik ben 2,3 jaar geleden gewoon keihard op mijn bek gegaan wat mezelf betreft. Sindsdien probeer ik te veranderen. Dat lukt aardig en ik ben op de goeie weg en niet meer die altijd harde bitch van vroeger. Maar ik kan wel wat handvatten gebruiken en inmiddels schaam ik me er niet meer voor ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool. Respect dan. Zeker voor een ADHDer om eraan te werken. Maar dat is sowieso goed denk ik, grenzen opzoeken en dan afbakenen.
Heb hem geTVPt, ik ga er morgen verder in lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[BRIC]...algemeen discussietopic...
Ja. Rode draad is wel "maar waarom doe je dat dan niet ff gewoon". Ja, goeie vraag, denk je zelf dat ik het niet anders zou willen? Alleen iets graag willen is niet voldoende zegmaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep.
Alles aanpakken, op alles ja zeggen, zoveel mogelijk van iets willen (verslavingsgevoeligheid ook), dingen niet afmaken...
Probeer je niet teveel te verzetten tegen zorggevenden dan he... dat ligt op de loer, of niet? Ff niet te eigenwijs zijn dan. Moeilijk man.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 2,3 jaar geleden gewoon keihard op mijn bek gegaan wat mezelf betreft. Sindsdien probeer ik te veranderen. Dat lukt aardig en ik ben op de goeie weg en niet meer die altijd harde bitch van vroeger. Maar ik kan wel wat handvatten gebruiken en inmiddels schaam ik me er niet meer voor ook.
Top! Ben heeel benieuwd naar juist jouw input als ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hem geTVPt, ik ga er morgen verder in lezen.
Oke, oke. Goed van je dat je daar aan wilt gaan werken. Maar bovenstaande dingen heb ik ook redelijk..hoe weet je dat het bv. ADHD is en niet iets anders?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rusteloosheid, jezelf niet kunnen focussen. En iedereen heeft wel eens concentratieprolblemen, maar ik altijd Een chaos in mijn hoofd, in mijn acties, het belemmert me inmiddels in mijn werk.
En nog een hele hoop andere dingen maar daar ga ik ontopic niet op in.
Jep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Rode draad is wel "maar waarom doe je dat dan niet ff gewoon". Ja, goeie vraag, denk je zelf dat ik het niet anders zou willen? Alleen iets graag willen is niet voldoende zegmaar.
En impulsief gedrag. In elk opzicht.
Ik ben stronteigenwijs. En koppig. En heetgebakerd. En een ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer je niet teveel te verzetten tegen zorggevenden dan he... dat ligt op de loer, of niet? Ff niet te eigenwijs zijn dan. Moeilijk man.
Maar dat van die kinderen is wel heftig.
Testen he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oke, oke. Goed van je dat je daar aan wilt gaan werken. Maar bovenstaande dingen heb ik ook redelijk..hoe weet je dat het bv. ADHD is en niet iets anders?
Hoeft ook niet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben stronteigenwijs. En koppig. En heetgebakerd. En een ongeleid projectiel.
Ja, snap ik.quote:Daarom heeft het zo lang geduurd voor ik deze stap durfde te zetten.![]()
Begrijpelijk, maar het bepaalt je hele verdere leven...quote:Ja, als ik kijk naar hoeveel ellende ik gehad heb (deels daardoor) weet ik niet of ik dat voor mijn kinderen wel wil. Aan de andere kant, als je al van jongs af aan weet dat het er kan zijn, kan je ook beter op tijd ingrijpen. Ik vind het moeilijk.
Dat is dus het probleem. Iedereen heeft wel trekken van ADHD.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oke, oke. Goed van je dat je daar aan wilt gaan werken. Maar bovenstaande dingen heb ik ook redelijk..hoe weet je dat het bv. ADHD is en niet iets anders?
Hoeft ook niet.
Dat heeft het tot nu toe altijd gedaan. Ik wil nu dat IK mijn verdere leven bepaal, niet dat stukje impulsieve domme doos wat ik in me heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar het bepaalt je hele verdere leven...
Wow, heftig...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft het tot nu toe altijd gedaan. Ik wil nu dat IK mijn verdere leven bepaal, niet dat stukje impulsieve domme doos wat ik in me heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |