quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat vullen
En om een gaaf gezicht te gouden moet je wel je mee-eters laten verwijderen
je hebt nog een tiepfautquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaten vullen
welke shakes gebruik jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Vloer is droogweer alles op z'n plek terug zetten, even shake nemen en weer verder
goude gezicht ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaten vullen
quote:
quote:
moet ik misschien ook weer eens aangaanquote:
jij bukt veel te graagquote:
Ik wil ook aan de shakes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik misschien ook weer eens aangaan
alleen minder eten werkt onvoldoende tot zover
Goed hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
JARIGE BENNY![]()
![]()
![]()
Hoe is je verjaardag so far?
GEFELICIFLAPPERSTAAAAAAARTquote:
Mijn man is ook dikker geworden door die klote prednison. Dus die is vandaag begonnen met de shakesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik misschien ook weer eens aangaan
alleen minder eten werkt onvoldoende tot zover
ik zou 10 kg al geweldig vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man is ook dikker geworden door die klote prednison. Dus die is vandaag begonnen met de shakes
Maar die moet maar 15 kilo /)
Mijn moeder gaat dat nooit goed vinden, die gaat me al vermoorden als ze weet welke pillen ik allemaal slik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede Cambridge consulente in Rotterdam
dus je valt af zonder dat ze het weet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat dat nooit goed vinden, die gaat me al vermoorden als ze weet welke pillen ik allemaal slik.
Neehoor, ik mag wel afvallen, alleen niet zoveel pillen gebruiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus je valt af zonder dat ze het weet?
Succesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik mag wel afvallen, alleen niet zoveel pillen gebruiken.
Maar ik ben even solliciteren.
suc6quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pap, shakes, soepen en repenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:
Crazzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Hoe is het aan de overkant van de grote plas ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crazzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
PATrikquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer
Huiskamer, keuken en wc weer netjes en schoon.... nu lekker relaxen, downloaden, OP idee uitwerken. En fokken natuurlijk
Okequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
owja... de OP.... effe kijken of ik het idee kan vinden
Wat zoek je dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gedver ik kan het niet meer vinden
een idee voor de owpeequote:
heb je gedaan danquote:
Niks... dat is het hele probleem. 2 dagen geleden werd het dik, later warm, toen ging het pijn doen en daar heb ik nog steeds wel last vanquote:
quote:
Ik heb het pas geleden nog gezien....quote:
Wat zooooeeeek je dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het pas geleden nog gezien....
Maar ga zelf wel freubelen.... even Paint Shop Pro downloaden
Jaaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat zooooeeeek je dan?
De OP van XFA, met Red room?
[ afbeelding ]
van het plaatjequote:
Ik kon vroeger ook zulke banners maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het prima...
zal wel ff kijken. Rauzer heeft het volgens mij gemaakt
Probeer de gratis versie dan eerstquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat zooooeeeek je dan?
De OP van XFA, met Red room?
[ afbeelding ]
maar dan moet ik naar boven lopen om mijn ipad te pakkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer de gratis versie dan eerst
Je kunt het ook een andere keer doen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dan moet ik naar boven lopen om mijn ipad te pakken
quote:
beter planquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt het ook een andere keer doen natuurlijk![]()
omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een tegenvaller danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er denk ik niet zo heel veel aan
ben in ieder geval wel eerlijkquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
??quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef Koen66 het volgende:
zuigen zeker
bij mijn schoonma is het een hobby volgens mij, mens doet de hele dag niks anders.....
whaaa zie nu de dubbelzinnigheid
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |