Helemaal niks... Maar jij was nog niet afgewerkt, zei je...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
Biechthokjeskerk, of misbruikkerk?quote:
Ik ben dan ook katholiek hequote:
Meer dat laatstequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Biechthokjeskerk, of misbruikkerk?
Das dezelfde, schatquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Biechthokjeskerk, of misbruikkerk?
Jij toch ook nooit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
Helemaal niks... Maar jij was nog niet afgewerkt, zei je...
Nou, vooruit, geef me een knuffel, en dan mag je vrij spelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij toch ook nooit.
Er is nog genoeg wat ik zou kunnen doen, maar de dringende dingen in mijn veilige hoekje zijn klaar
Jonguh...figuratively speakingquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef MPG het volgende:
Nou, vooruit, geef me een knuffel, en dan mag je vrij spelen![]()
.
Pater Moeskroen.. Die goede oude jeugd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef friemelaar het volgende:
Het ging hier daar straks over "foute" muziek ........
Heeft iemand toevallig nog de CD van pater moeskroen waar oa. roodkapje , dr. livingstone en "verwarmingsmonteur op jamaica" opstaan ?
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef friemelaar het volgende:
Het ging hier daar straks over "foute" muziek ........
Heeft iemand toevallig nog de CD van pater moeskroen waar oa. roodkapje , dr. livingstone en "verwarmingsmonteur op jamaica" opstaan ?
Nou, kom dan maar eens dat biechthokje in...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh...figuratively speaking
Whahahaaaa, dat ga ik jou dus mooi niet vertellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, kom dan maar eens dat biechthokje in...
Wat zijn jouw zonden?
Sym sala Bymquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de boel staat klaar, nog 7 minuten
Ben je een beetje nerveus symquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de boel staat klaar, nog 7 minuten
ook om iemand om 0:00 te feliciterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, iedereen zit te wachten op uitzending???
nee, als ik nu muziek aan zet dan heb ik het meteen minder gezelligquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh, iedereen zit te wachten op uitzending???
Ik ook hoor...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook om iemand om 0:00 te feliciteren
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, als ik nu muziek aan zet dan heb ik het meteen minder gezellig
beetje welquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben je een beetje nerveus sym
Wie is er bijna jarig dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Maar moeten we een gepaste stilte in acht nemen tot die tijd dan??
hahaha en ik ben ook iets voor m;n kids aan het regelen gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Maar moeten we een gepaste stilte in acht nemen tot die tijd dan??
Wie ga je feliciteren??
iBennyquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie is er bijna jarig dan?
Sluit ik me volledig bij aan!!quote:
Gefeliciteerd Symquote:
de vorige DJquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sym![]()
De eerste is een goede binnenkomer![]()
Waarom staat er trouwens "patje" achter onzinradio
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sym![]()
De eerste is een goede binnenkomer![]()
Waarom staat er trouwens "patje" achter onzinradio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |