SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zit als een verliefde El Savadoriaanse tiener klaar met mijn koelkastmobieltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oeh snel kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit als een verliefde El Savadoriaanse tiener klaar met mijn koelkastmobieltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hij was juist de persoon die het hardste aan het schreeuwen was om de koffers terug te kopen (en daarmee schreeuwde hij speciaal naar de dames zodat die niet met een tegenargument zouden komen, de andere heren zouden het uiteraard met hem eens zijn). Horace was toch niet slim genoeg, want hij had gewoon alle koffers (die open konden) moeten halveren in plaats van die luie actie bedenken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker meer hoor, maar was Patrick niet degene die juist NIET wilde dat de koffers teruggekocht werden?
Dat is dan toch niet handig als hij de Mol zou zijn. (geld enzo).
Thanks Sherlockquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hij was juist de persoon die het hardste aan het schreeuwen was om de koffers terug te kopen (en daarmee schreeuwde hij speciaal naar de dames zodat die niet met een tegenargument zouden komen, de andere heren zouden het uiteraard met hem eens zijn). Horace was toch niet slim genoeg, want hij had gewoon alle koffers (die open konden) moeten halveren in plaats van die luie actie bedenken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://www.diamondrains.com/sparklenames/anna.gif
Tijdens de muurschildering-opdrachtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Op welk moment is die upskirt dan, ik wil wel eens wat proberen.
Ik vond het ook zo toevallig, dat Patrick alleen wilde slapen vanwege zijn gesnurk. Wist hij welke opdracht zou komen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hij was juist de persoon die het hardste aan het schreeuwen was om de koffers terug te kopen (en daarmee schreeuwde hij speciaal naar de dames zodat die niet met een tegenargument zouden komen, de andere heren zouden het uiteraard met hem eens zijn). Horace was toch niet slim genoeg, want hij had gewoon alle koffers (die open konden) moeten halveren in plaats van die luie actie bedenken.
Het is een fansite, foutje dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo toevallig, dat Patrick alleen wilde slapen vanwege zijn gesnurk. Wist hij welke opdracht zou komen?
Patrick is ook mijn mol.
http://www.widm.nl/?poll&a=stemmen&b=5&c=4
Valt iemand wat op? Patrick is de enigste met een zwart-wit foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |