The Carrier is nog nooit in Nederland geweest. Ik zou alleen al voor Counterparts gaan voor 15 euro.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:37 schreef MarsX het volgende:
voor welke band?, CBK en the Carrier komen al redelijk vaak naar NL en om nu 15 euro voor title fight neer te tellen..
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:12 schreef cleany het volgende:
[..]
The Carrier is nog nooit in Nederland geweest. Ik zou alleen al voor Counterparts gaan voor 15 euro.
ik heb het een paar keer geprobeerd, 1 keer gelukt en toen cancelde The Carrier hun tour en ging die avond niet door.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef MarsX het volgende:
[..]
Je hebt gelijkze doen steeds belgie en duitsland wel maar nl niet
.
Dit is héél erg vet nieuws. Al wordt het wel een wereldreis naar Hengelo toe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef MarsX het volgende:
31 juli La Dispute + Touché Amoré + Death Is Not Glamorous in de Innocent, Hengelo
Ja, vooral voor,quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef QuanCore het volgende:
Nog meer mensen aanwezig op Groezrock? En zo ja, voor welke bands ^^?
Voor welke bands niet?????quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef QuanCore het volgende:
Nog meer mensen aanwezig op Groezrock? En zo ja, voor welke bands
^^?
CB en Rufioquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef cleany het volgende:
super programma! in eerste instantie ga ik voor Craig's Brother en Rufio omdat ik die eindelijk na 10 jaar kan zien...en nog veel meer bands...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |