Nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Corton moet vaker Foo Fighters draaien
Maricha is er welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef alors het volgende:
Waarom is Marijke er niet? als Sjerrut er toch niet is...
Doe je wel voorzichtigquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef alors het volgende:
ik krijg idd zin om mijn polsen door te snijden van dit nummer
marijke zit tegenwoordig 's ochtends bij Giel. en ze doet aankomend weekend de Freaknacht, de Gerardshift geloof ik...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef alors het volgende:
Waarom is Marijke er niet? als Sjerrut er toch niet is...
oohh druk baasje dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
marijke zit tegenwoordig 's ochtends bij Giel. en ze doet aankomend weekend de Freaknacht, de Gerardshift geloof ik...
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef CindieY het volgende:
Goeieavond!Een hele avond praten als je verkouden bent en last hebt van je keel resulteert in een schorre stem
quote:
Ik overdrijf niet. En nog geen warme douche kunnen nemen ook, omdat m'n huisgenoot het WEER presteert om al het warme water op te maken. Van 't weekend eens klagenquote:
LOL.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef DaMook het volgende:
Eigenlijk wilde ik al slapen. Nog 1 dag vroeg opstaan
.
vraag bij je huisbaas of er een CV in kan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. En nog geen warme douche kunnen nemen ook, omdat m'n huisgenoot het WEER presteert om al het warme water op te maken. Van 't weekend eens klagen
Ik zie hier 2 tegenstrijdighedenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. En nog geen warme douche kunnen nemen ook, omdat m'n huisgenoot het WEER presteert om al het warme water op te maken. Van 't weekend eens klagen
Ja precies datgenequote:
Daarna 2 middag en nog 2 nachtenquote:
Het systeem van het werk en hoe komt iedereen toch bij mijn huisgenoot als er buren staat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie hier 2 tegenstrijdigheden. 1 is het systeem lag eruit en 2 is dat je geen huisgenoot meer zou hebben
.
Damn, heftig lijkt mij dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarna 2 middag en nog 2 nachten.
Die woont naast je dus is je buurmanquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het systeem van het werk en hoe komt iedereen toch bij mijn huisgenoot als er buren staat?
Best fijn hoorquote:
waar komt deze foto vandaan ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
wat een bazenfoto is dit!
[ afbeelding ]
van de 3fmsite...ik ga wel ff zoeken. momentquote:
Die deelt voorzieningen met me in hetzelfde appartement en dus is het mijn huisgenoot. Nee, mijn buurtjes S&M gaan morgen definitief over. Ik ben blij voor ze, maar ik mis nu al alle zomerse momenten dat we elkaar tegenkwamen op het balkon en uiteindelijk urenlang bleven hangen met rosé en muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die woont naast je dus is je buurman.
Ooww. voor die video clip.. wat moet eric corton uitbeelden dan ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van de 3fmsite...ik ga wel ff zoeken. moment
Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef miieejj het volgende:
ik ben blij als het vrijdagavond is..
doei
Trustequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef miieejj het volgende:
ik ben blij als het vrijdagavond is..
doei
U2quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ooww. voor die video clip.. wat moet eric corton uitbeelden dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |