mensen die dat zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die ergens een discussie uit proberen te lokken over een onderwerp waar geen nuttige discussie over te voeren valt
Ok. genoeg.
En je hebt plaatjes van K3 opgezocht zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik fap nu op het ritme van dit liedje
Dat is snel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef SuperwormJim het volgende:
DIT! een vrouw die The Who kentquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Het origineel van The Who is mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
DIT! een vrouw die The Who kent
QFTquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Ik ben dan ook al heul oud
Ik vraag een happy hardcore plaat aan. nu.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef SuperwormJim het volgende:
EUJ!!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
Nogmaals deze mededeling:
Mijn welgemeende excuses; http://onzradio.trooperz.nl is onbereikbaar wegens een wijziging in de DNS. Dit kan nu nog maar een aantal uurtjes duren.
Ik kan er weinig aan doen, dus afwachten is de enige optie.Dan falen je nameservers wel qua TTL of hoe dat ookalweer heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ja, je zei het heul zelf!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vraag een happy hardcore plaat aan. nu.
Neh, ik verwacht teveel van een simpel hostingpakketje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan falen je nameservers wel qua TTL of hoe dat ookalweer heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |