Hopelijk geen uitglijders bij de start. Dan heeft hij kans op de titel, maar ik verwacht ook een sterke Davis die dit jaar weer kans maakt op de dubbel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef marcodej het volgende:
Het eerste toernooi waar ik echt naar uitkijk dit seizoen.
Hup Stefan.
Davis moet je altijd rekening mee houden, maar ik twijfel toch of hij hier kans maakt, aangezien zijn 1000 meter niet zo dominant is als andere jaren. Heb 'm wel bij de favorieten gezet, want je moet wel rekening met 'm houden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk geen uitglijders bij de start. Dan heeft hij kans op de titel, maar ik verwacht ook een sterke Davis die dit jaar weer kans maakt op de dubbel.
Als Skobrev bijna wordt verslagen door een Blokhuijzen moet de allround titel voor Davis binnen het bereik liggen. Ik denk dat de sprinttitel lastiger wordt. Dit is overigens het eerste toernooi van dit jaar waar ik echt zin heb om naar te kijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef thettes het volgende:
Davis met een dubbel in 1 jaar zou wel echt fantastisch zijn. Maar eerlijk gezegd zie ik het twee keer net niet lukken eigenlijk. Skobrev en Bokko (in vorm) zijn beter op de grote vierkamp en bij het sprinten zijn er een aantal zeer serieuze uitdagers.
Blokhuijsen reed ook wel echt heel erg sterk dat toernooi.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Skobrev bijna wordt verslagen door een Blokhuijzen moet de allround titel voor Davis binnen het bereik liggen. Ik denk dat de sprinttitel lastiger wordt. Dit is overigens het eerste toernooi van dit jaar waar ik echt zin heb om naar te kijken.
spannend!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef Arcee het volgende:
Lotingen: http://www.knsb.nl/wk/sprint/results/
Yep...denk wel dat hij bij het WK Allround meer kans heeft. In Calgery kan hij op de 5k met iedereen mee (lees 6:10 rijden) en hoeft hij op de 10k weinig toe te geven...WK Allround lijkt dus al in de pocket voor Davis.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:12 schreef Montov het volgende:
Davis kan gewoon zowel WK sprint als WK Allroun winnen in 1 jaar, als je zijn concurrentie ziet.
Yep, er worden twee 500 meters en twee 1000 meters verreden. Op beide afstanden start je een keer van de binnenbaan en een keer van de buitenbaan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef Tornadovis het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het feit dat de starter dichter bij de schaatser in de buitenbaan staat?
Start je de volgende race zoiezo in de andere baan?
Scheelt namelijk ong 5 meter in de breedte, wat bij een geluidssnelheid van 330 m/s neerkomt op 0,02 seconden.
In een sprintkampioenschap kan dat wel degelijk verschil maken...
39:08 voor Wust heb je gemist...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:31 schreef MiLalaa het volgende:
* meld *
nog niet veel gemist denk ik
Met een extreem hoge luchtdruk is dat voor Ireentje een prima tijd...die rijdt niet zomaar op een laaglandbaan een 38-iger.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hmm, daar ben ik nog niet echt van onder de indruk
De belangrijkste ritten moeten nog komen hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef MiLalaa het volgende:
ligt het aan mij, of vinden jullie het ook nog saai ?ik zit nog niet echt in de sfeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |