abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:07:36 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91655439
Viking *O*
3 tûten foar dy
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_91655552
Gefeliciteerd Vik! *O*
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:11:45 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91655587
Lekkere lijstjes Co!
Van jou zien er ook goed uit Jaeger.. een keer wat extra fruit is heul niet erg natuurlijk.

Lijstje:
O: dikke plak zelfgebakken brood met FA, appel, beker melk
L: boterham FA, beschuit kaas, gekookt ei
T's: minneola, blokje choco, beschuit kaas
L: veel spruitjes, beetje bami met satesaus, stukje kip, spinazie
T: kwark met vla (400 gr)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:20:48 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91655944
Zo, ik ga richting m'n vertroetelgebeuren *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91656253
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga richting m'n vertroetelgebeuren *O*
Geniet ervan! :)

Oh, en Merel ook goed nieuws zie ik? O+ Wat fijn...
pi_91656407
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekkere lijstjes Co!
Van jou zien er ook goed uit Jaeger.. een keer wat extra fruit is heul niet erg natuurlijk.

Lijstje:
O: dikke plak zelfgebakken brood met FA, appel, beker melk
L: boterham FA, beschuit kaas, gekookt ei
T's: minneola, blokje choco, beschuit kaas
L: veel spruitjes, beetje bami met satesaus, stukje kip, spinazie
T: kwark met vla (400 gr)
dank! Ben je weer beter? :*
pi_91656474
WTF, het sneeuwt hier!
pi_91656601
Gefeliciteerd Vik :*
pi_91656660
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Mini_rulez het volgende:
WTF, het sneeuwt hier!
Hier ook! Blijft nog niet liggen, gelukkig.

Vik, gefeliciteerd! *O* :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91657055
sneeuw :r
Ja doei.
pi_91657295
Vik gefeliciteerd!
Uniekhoorn, hoe is het nu met je?

Lijst:
bak warme melk
spekjes, sla & ei
50gr pinda's
spekjes, romanesco, ei & griekse yoghurt
blik sperziebonen, blik tonijn & mayo
meer ei?
tomatensaus & gehakt

Ik doe een poging tot koolhydraatarm, willen de deskundigen er een kritische blik op werpen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:50:00 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_91657451
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sneeuw! *O*
Alweer over. -O-
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_91657580
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef sigme het volgende:
Vik gefeliciteerd!
Uniekhoorn, hoe is het nu met je?

Lijst:
bak warme melk
spekjes, sla & ei
50gr pinda's
spekjes, romanesco, ei & griekse yoghurt
blik sperziebonen, blik tonijn & mayo
meer ei?
tomatensaus & gehakt

Ik doe een poging tot koolhydraatarm, willen de deskundigen er een kritische blik op werpen?
Het is KH arm, hoewel in melk (en in mindere mate ook in yoghurt) wel lactose zit en ook in pinda's zitten meer koolhydraten dan je denkt. Als je zuivel wilt eten kan je het beste crčme fraiche eten of zure room. :+ En wat noten betreft: de macadamianoot werd aangeraden door Mr.Lowcarb goeroe himself. (Atkins)
pi_91657705
Zucht, geen zin meer in tentamens!!
pi_91657830
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is KH arm, hoewel in melk (en in mindere mate ook in yoghurt) wel lactose zit en ook in pinda's zitten meer koolhydraten dan je denkt. Als je zuivel wilt eten kan je het beste crčme fraiche eten of zure room. :+ En wat noten betreft: de macadamianoot werd aangeraden door Mr.Lowcarb goeroe himself. (Atkins)
Ah, dank voor de macadamianoottip! Dat van die pinda's had ik achterhaald, maar ik had zo'n trek :+. Creme fraiche en zure room lust ik ook best :D. Vroeger aten we dat op vakantie, franse kwark, en dan zo'n hele literbak opeten met drie kinderen & 1 volwassene.

Voorlopig heb ik vandaag flink trek; hoe lang duurt het gewoonlijk voordat de eetlust afneemt?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_91657970
Pinda's zijn toch een soort flink ingedroogde bonen?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:00:40 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91658009
*nieuwsgierig* waarom ga jij eigenlijk KH-arm, sigme? Ik meen me te herinneren dat je een vrij ideaal lichaam hebt :+ Of is het vanuit gezondheidsoverwegingen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:01:03 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91658024
Gaat alweer wat beter, thanks...
Ik zie dat mijn man speculaaskruiden van de vrouw van een collega mee heeft genomen, die deed er niks mee, daar ga ik zo maar een grote koek van maken, kan hij die vannacht weer meenemen :D
pi_91658123
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zucht, geen zin meer in tentamens!!
Moet jij niet in DH zijn dan?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91658185
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah, dank voor de macadamianoottip! Dat van die pinda's had ik achterhaald, maar ik had zo'n trek :+. Creme fraiche en zure room lust ik ook best :D. Vroeger aten we dat op vakantie, franse kwark, en dan zo'n hele literbak opeten met drie kinderen & 1 volwassene.

Voorlopig heb ik vandaag flink trek; hoe lang duurt het gewoonlijk voordat de eetlust afneemt?
Dat gaat vrij rap en hoe strenger hoe sneller. En ik raad je aan om altijd wat gebakken vlees of kip te hebben staan. Bij enige trek neem je daar dan een stukje van en na 2 hapjes is je honger weer gestild. Oh en kaas. Ik was vergeten kaas te noemen, ook prima KH-arm voedsel.
pi_91658283
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Moet jij niet in DH zijn dan?!
Nee, protesteren is voor arbeiders
pi_91658405
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
*nieuwsgierig* waarom ga jij eigenlijk KH-arm, sigme? Ik meen me te herinneren dat je een vrij ideaal lichaam hebt :+ Of is het vanuit gezondheidsoverwegingen?
Ideaal? Hmpf. En het hardlopen schiet er ernstig bij in, ook nog.

Toen we op vakantie gingen was ik iets boven de 65kg, dat is echt 2kg te veel. Nu ben ik weer in de 63'ers (63,6 gister, dacht ik). Dat is een beetje veel maar niet zorgwekkend, eigenlijk wil ik rond de 63,0 zijn. Dus a) er moet een beetje af en b) er moeten geen nieuwe winterkilo's bij aan.

Bij het wandelen moesten we uit voorraadbeheeroverwegingen voornamelijk leven op worst, kaas en noten en dat ging eigenlijk beter dan verwacht. Dus leek me koolhydraatarm nog wel eens de moeite van het proberen waard. Twee jaar geleden kreeg ik er vooral erg veel honger van, maar ik denk dat ik toen teveel smokkelde (toch brinta, toch wat brood).

We hadden nu ook brinta mee voor op de wandeltocht maar op de laatste driedaagse wandeling hadden we te weinig water om het te verspillen aan eten.
pi_91658441
Pief :') "arbeider" :P

Sigme ik ben ook nieuwsgierig naar jouw redenen voor KH arm...ik zou het niet kunnenn trouwens, vooral in de ochtend zou ik niet weten wat te eten...?

Mijn lijstje:

O: dubbele boterham kaas, 330 ml appelsap
T: plakje ontbijtkoek
L: 3 tosti's (dus 3 boterhammen) kaas/tomaat, 200 gr salade
T: kiwi gold, misschien sinaasappel
D: paps kookt, dat word wel gezond :Y met waarschijnlijk veel rode wijn en een lekker toetje!
T: chocolademoudde toe denk ik, mijn pap's favoriet haha
pi_91658515
Sigme heb je eigenlijk ergens wat foto's van je vakantie? Ben echt benieuwd. het klinkt als een barbaarse tocht, maar wel prachtig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')