Geniet ervan!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga richting m'n vertroetelgebeuren
dank! Ben je weer beter?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekkere lijstjes Co!
Van jou zien er ook goed uit Jaeger.. een keer wat extra fruit is heul niet erg natuurlijk.
Lijstje:
O: dikke plak zelfgebakken brood met FA, appel, beker melk
L: boterham FA, beschuit kaas, gekookt ei
T's: minneola, blokje choco, beschuit kaas
L: veel spruitjes, beetje bami met satesaus, stukje kip, spinazie
T: kwark met vla (400 gr)
Hier ook! Blijft nog niet liggen, gelukkig.quote:
Het is KH arm, hoewel in melk (en in mindere mate ook in yoghurt) wel lactose zit en ook in pinda's zitten meer koolhydraten dan je denkt. Als je zuivel wilt eten kan je het beste crčme fraiche eten of zure room.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef sigme het volgende:
Vik gefeliciteerd!
Uniekhoorn, hoe is het nu met je?
Lijst:
bak warme melk
spekjes, sla & ei
50gr pinda's
spekjes, romanesco, ei & griekse yoghurt
blik sperziebonen, blik tonijn & mayo
meer ei?
tomatensaus & gehakt
Ik doe een poging tot koolhydraatarm, willen de deskundigen er een kritische blik op werpen?
Ah, dank voor de macadamianoottip! Dat van die pinda's had ik achterhaald, maar ik had zo'n trekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is KH arm, hoewel in melk (en in mindere mate ook in yoghurt) wel lactose zit en ook in pinda's zitten meer koolhydraten dan je denkt. Als je zuivel wilt eten kan je het beste crčme fraiche eten of zure room.En wat noten betreft: de macadamianoot werd aangeraden door Mr.Lowcarb goeroe himself. (Atkins)
Moet jij niet in DH zijn dan?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zucht, geen zin meer in tentamens!!
Dat gaat vrij rap en hoe strenger hoe sneller. En ik raad je aan om altijd wat gebakken vlees of kip te hebben staan. Bij enige trek neem je daar dan een stukje van en na 2 hapjes is je honger weer gestild. Oh en kaas. Ik was vergeten kaas te noemen, ook prima KH-arm voedsel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, dank voor de macadamianoottip! Dat van die pinda's had ik achterhaald, maar ik had zo'n trek. Creme fraiche en zure room lust ik ook best
. Vroeger aten we dat op vakantie, franse kwark, en dan zo'n hele literbak opeten met drie kinderen & 1 volwassene.
Voorlopig heb ik vandaag flink trek; hoe lang duurt het gewoonlijk voordat de eetlust afneemt?
Ideaal? Hmpf. En het hardlopen schiet er ernstig bij in, ook nog.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
*nieuwsgierig* waarom ga jij eigenlijk KH-arm, sigme? Ik meen me te herinneren dat je een vrij ideaal lichaam hebtOf is het vanuit gezondheidsoverwegingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |