quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey! ZO, das lang geleden... wassup?
En kusje voor MissB
ja zeker ff geledenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey! ZO, das lang geleden... wassup?
En kusje voor MissB
Vertel vertel!!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!
Het leven is zoooo mooi, men, ik kan het gewoon niet bevatten...![]()
Leugens, vuige leugens!quote:
Goed zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!
oeh vertelquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!
Stress is inderdaad niet bevordelijk voor je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies.. die paar garnaaltjes.. Ms is het de stress.
Dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan!
Tijn, je bent geniaal.
En ik een beetje knetter
Hmm klote! Maar nu is de rij voor de koffie op het werk ook korter, zo moet je het ook zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zeker ff geleden![]()
dinsdagnacht is een collega overleden dus nogal heftig allemaal op t werk.. verder wel goed hoor
Mata...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm klote! Maar nu is de rij voor de koffie op het werk ook korter, zo moet je het ook zien.
He, even iets anders, heb je niet een maagzweer of zo?quote:
Haha nou die ene persoon zal niet zo groot verschil maken denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm klote! Maar nu is de rij voor de koffie op het werk ook korter, zo moet je het ook zien.
Ja nou, die gedachte was wel even bij me opgekomen. Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, even iets anders, heb je niet een maagzweer of zo?
quote:
Waar is je hart van?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!
Waarom zou het niet kunnen? Iedereen kan het krijgen in principe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, die gedachte was wel even bij me opgekomen. Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!
Goud natuurlijkquote:
Eindelijk weer parkeren morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha nou die ene persoon zal niet zo groot verschil maken denk ik
Maagzweer is geen excuus hequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, die gedachte was wel even bij me opgekomen. Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!
da's geheimquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk weer parkeren morgen
Had ik het vanmorgen nog over, mijn eerste Duitse lunch na 2 maanden... Bij de Mac
Ik heb er geen problemen mee als de helft van de wereldbevolking die ik niet ken morgen komt te overlijden...
Alleen de stank zal irritant zijn. Maar verder, och.
Ja nou, doe nou even mee... ik wil er niet aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen? Iedereen kan het krijgen in principe.
quote:
Dat had een bepaalde Oostenrijkse meneer ook in gedachten 70 jaar terug. Maar die was wat specifieker qua geloof enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk weer parkeren morgen
Had ik het vanmorgen nog over, mijn eerste Duitse lunch na 2 maanden... Bij de Mac
Ik heb er geen problemen mee als de helft van de wereldbevolking die ik niet ken morgen komt te overlijden...
Alleen de stank zal irritant zijn. Maar verder, och.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |