quote:
En dan is het om te huilen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh is het ook. Alleen ik zie het dan weer meteen voor me, met jullie.
Nee best schattigquote:
Nee, nog steeds maagpijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Wow, jongens, wat een ontvangst!
Voelen jullie je ook zo goed?
Uhuh, tijn die zo'n gehaktballetje met zijn neus jouw kant op duwt enzo.quote:
Lichamelijk ben ik een wrak, maar geestelijk ben ik niet erger dan normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Je moet ook geen stonede garnalen etenquote:
mwah redelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Ik begin echt te twijfelen of het de garnalen wel waren onderhand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook geen stonede garnalen eten
Even aangepast ik wil niet in jouw MI voorkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, WT die zo'n gehaktballetje met zijn neus jouw kant op duwt enzo.
Tijn? WT! Niet Tijn!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, tijn die zo'n gehaktballetje met zijn neus jouw kant op duwt enzo.
Oh haha ik kan al die kwijlende jongens bij samzz ook niet uit elkaar houdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even aangepast ik wil niet in jouw MI voorkomen
Voedselvergiftiging is toch meestal na een dag over?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin echt te twijfelen of het de garnalen wel waren onderhand.
Jij bent goed in overdrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha ik kan al die kwijlende jongens bij samzz ook niet uit elkaar houden
Hey! ZO, das lang geleden... wassup?quote:
Nou, dat is maar net afhankelijk van de vergiftiging. Dus nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging is toch meestal na een dag over?
Precies.. die paar garnaaltjes.. Ms is het de stress.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging is toch meestal na een dag over?
Goed plan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook geen stonede garnalen eten
Who, moi?quote:
Ik kwijl best wel alleen niet van Samzzquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha ik kan al die kwijlende jongens bij samzz ook niet uit elkaar houden
Dat heb je goed gezien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |