nee hoor, ik ben nooit een slettebak geweest, ik ben altijd een keurige dame geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen slettebak? Dan wordt het tijd dat je weer eens gaat slettebakken hee!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij weet vast meer als vriendinnetje van Yuki
Geen piemel in te krijgen dus... saai..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nooit een slettebak geweest, ik ben altijd een keurige dame geweest
Af en toe even slettebakken is best lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nooit een slettebak geweest, ik ben altijd een keurige dame geweest
ow, ja heb mijn culo dan al gezien??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, was je dat maar...
Dan zou ik die lekkere latinaculazo van je wel es even goed vastpakken...
tja, dat kan jij in ieder geval niet beoordelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen piemel in te krijgen dus... saai..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen piemel in te krijgen dus... saai..
Ik val elke nacht ermee in slaap. Ik denk dat ik me wel een voorstelling kan maken...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja heb mijn culo dan al gezien??
o...hoe kan dat dan? Wat voor speciale krachten of ogen heb jij dan???quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val elke nacht ermee in slaap. Ik denk dat ik me wel een voorstelling kan maken...
aha...ik weet nu denk ik wie je bedoelt tenminste virtueel danquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hello.... en barb is onze enige echte MALTA-man.... Barbusse
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
aha...ik weet nu denk ik wie je bedoelt tenminste virtueel dan
Te imagino y estoy disfrutando... Que mas quisieras?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
o...hoe kan dat dan? Wat voor speciale krachten of ogen heb jij dan???
goed idee, ff lurkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeah ... en anders kijk je eff in het fobo
MOehahaha, echt, het zou een geniale openingszin zijn. De 1% die het wel pikt, die moet je nu juist hebben...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie je al zo open doen..
casi lo mismo, pero yo prefiero mirar y disfrutar..no imaginarquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te imagino y estoy disfrutando... Que mas quisieras?
Mannen zijn daar best wel erg in..quote:
Same shitquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mannen zijn daar best wel erg in..![]()
Alleen noemen wij het dan "ouwehoeren tijdens het zuipen" ... niet "roddelen"... :|
ja ouwehoer eens mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen noemen wij het dan "ouwehoeren tijdens het zuipen" ... niet "roddelen"...
Als jij dat beest 4 verdiepingen omhoog kan dragen, krijg je van mij een biertje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
E_M, denk je dat ze moeilijk gaan doen als ik met een varken aan kom bij jou?Het is wel de grens over he
hoef je mij niet te vertellen. Ik heb in een klas gezeten waar ik het enige meisje was..en tijdens een klassenetentje..o jee..wat schrok ik zeg, nooit verwacht dat de heren zulke roddelheren konden zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen noemen wij het dan "ouwehoeren tijdens het zuipen" ... niet "roddelen"... :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |