Bea is de jongste niet meer dus dat duurt evenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
En toch, staat er nog geen bier voor m'n neus
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
En toch, staat er nog geen bier voor m'n neus
Een heel krat? Oh wacht dat was Anglequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Al mijn biertjes zijn aan Q beloofd, sorry
Daar heb ik geen bier voor nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een heel krat? Oh wacht dat was Angle
Pass maar doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch niet
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch niet
Arme Q hij weet niet wat hem overkomtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bier voor nodig
+1quote:
Hoi Tijnquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme Q hij weet niet wat hem overkomt
Jawelquote:
Niet samen delen? Heel romantischquote:
Ja hoor hier ook zn gangetjequote:
Dat is heftigquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoor hier ook zn gangetjewas weer een apart weekje deze week ben blij dat ie bijna afgelopen is... collega is dinsdagnacht overleden.. is wel heel erg heftig op t werk nu
Ja, zeg. Het is geen spaghetti bij nachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet samen delen? Heel romantisch
ja inderdaad, dinsdag de crematie.. zie er wel een beetje tegenop.. kan het allemaal nog niet bevattenquote:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoor hier ook zn gangetjewas weer een apart weekje deze week ben blij dat ie bijna afgelopen is... collega is dinsdagnacht overleden.. is wel heel erg heftig op t werk nu
Jeetje ja, dat is nogal wat zeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad, dinsdag de crematie.. zie er wel een beetje tegenop.. kan het allemaal nog niet bevatten
nou inderdaad is iets heel vreemds vorige week ging ie naar huis met griep.. ik heb em zelf nog ziek gemeld en een week later is ie gwn dood..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje ja, dat is nogal wat zeg.
dank je welquote:
Met één flesje kun je niet klinken. Met twee ploppers des te beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Het is geen spaghetti bij nacht
Bah, ook nog zo onverwacht..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou inderdaad is iets heel vreemds vorige week ging ie naar huis met griep.. ik heb em zelf nog ziek gemeld en een week later is ie gwn dood..
Sterktequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad, dinsdag de crematie.. zie er wel een beetje tegenop.. kan het allemaal nog niet bevatten
MIquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Het is geen spaghetti bij nacht
dank je wel Tijn... gelukkig hoef ik niet alleen we gaan met zn allen dus dat scheelt welquote:
*Proost!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met één flesje kun je niet klinken. Met twee ploppers des te beter.
Ik zit weer te twijfelen of ik vanavond al aan het bier mag van mezelf of dat ik nog even moet uitzieken.quote:
Preciesquote:
Uitzieken, bier kan je als je weer beter bent wel inhalenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit weer te twijfelen of ik vanavond al aan het bier mag van mezelf of dat ik nog even moet uitzieken.
Wat is daar raar aanquote:
Maar ik ben zo benieuwd hoe hij smaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitzieken, bier kan je als je weer beter bent wel inhalen
Dan proef je, maar dan moet je niet zeiken als je alles uitkotstquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik ben zo benieuwd hoe hij smaakt.
Oh is het ook. Alleen ik zie het dan weer meteen voor me, met jullie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is daar raar aanIk vond (vind) dat altijd een lieve scene
Alohaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |