Er staat een slet op je UI...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eens een keer niet overstuurd.
Mwah, voor even 2 uurtjes een biertje doen ga ik niet naar Alkmaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zou ik eerder denken dat je naar Alkmaar gaat.
Kroepoekquote:
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.quote:Er zitten grenzen aan je liefde! Geniet, maar heb lief met mate. Een plaat uit 2011
3 Uur al, valt tegen dan inderdaad. En dat gat van een Heerhugowaard?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, voor even 2 uurtjes een biertje doen ga ik niet naar Alkmaar.
Ben daar wel eens uitgeweest, maar daar gaat alles om 3 uur al dicht
Ik ook niet en ga hem ook niet kijken ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef JApieman het volgende:
Ik heb de film nog steeds niet gezien.
quote:
zoetgewat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je stem is sowieso ook wat zoetgevooisd.
Stijn. Voeg mij eens toe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Stijn en ik hebben een heel interessant gesprek op MSN.
Ik moet 'm ook nog steeds zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef JApieman het volgende:
Ik heb de film nog steeds niet gezien.
Ik ga hem wel downloaden. Wil hem toch wel zien eigenlijk, maar ben wel naar Saw 3d geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga hem ook niet kijken ook
Daar heb je best wel gelijk in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iets verwachten van nederlandse films
Een mooie stem hoorquote:
Okeequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stijn. Voeg mij eens toe.
Snap je het niet?quote:
En terecht, kankergeniaal!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
Godver wat doe je Dhaha, deze ga ik ook gewoon nog een keer draaien hoor. Omdat het kan!
Wat is een kredietcrisis?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ga je een kredietcrisis veroorzaken?
Boh en dan ook nog met mij msnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga me even aftrekken op dit nummer, brb!
Cam!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh en dan ook nog met mij msnen
Het is toch niet al te lastig? En als je iets niet snapt PM je maar.quote:
Truequote:
Luister nou!quote:
quote:
Ja die wil ie niet aandoenquote:
Ik zal hoofdstuk 6 even scannen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef leetzors het volgende:
[..]
Het is toch niet al te lastig? En als je iets niet snapt PM je maar.
* Huppelmuts gaat lekker naast blowjob pierenjan zitten om house te kijkenquote:
Hahaha het gaat om grote lijnen dwaas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zal hoofdstuk 6 even scannen.
Tendouquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat wordt er in het Japans nou gezegd eigenlijk?
Maar niet met die pleuris new kids erdoor telkens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voor dit nummer de headset even af en de 5.1 aan
Bakaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Tendou
Kakushin
Haten
Tokio
[...]
Japan has always been closely linked to its traditions
It's a place where innovation and evolution have been represented at their best
Tokio
We can clearly find examples of fresh concepts with old flavours everywhere within Japans arts
Music is one of these examples, which is expressed in its best form to the nightlife style in Tokio
Tradiotion
Innovation
Evoltuion
Tokio
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hahaha het gaat om grote lijnen dwaas.
Waarschijnlijk "IK GA STAMPEN VANAVOND IN STRAKKE AZIATISCHE KUTJES"quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat wordt er in het Japans nou gezegd eigenlijk?
haha dat woord ken ik. ahoquote:
quote:
ik ken het ook al nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef Beach het volgende:
wat is deze msn waar jullie over spreken
een gesprekje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef Beach het volgende:
wat is deze msn waar jullie over spreken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef Driepink het volgende:
oke. slecht nieuws
DE MARATHON MOET VERSCHOVEN WORDEN!
HET WEEKEND VAN 19 FEBRUARI ALS HET KAN
IVM VERSCHOVEN VERJAARDAG VAN MN BROER![]()
James Blake - Limit To Your Lovequote:
Ja maar dat is haat. Je verschuift een gruwelijke marathon.quote:
Jaquote:
Dat is James Blunt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
James Blake is toch een tennisser.
Cancer bats?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Graseter het volgende:
Webhaak, ik moest vanwege msn aan Cancer Bats denken.
Kan je een nummer van hun spelen?
gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
maar ik doe spelletje dus reageren is ff niet leuk.
PM pierenjan even
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Graseter het volgende:
Webhaak, ik moest vanwege msn aan Cancer Bats denken.
Kan je een nummer van hun spelen?
ja sorry man!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar dat is haat. Je verschuift een gruwelijke marathon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |