Alvast bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga voor je kijken bij mijn oma. Die heeft volgens mij zo'n router. Weet niet precies wanneer ik daar weer ben maar als je dan nog niks geregeld hebt.
Nah, ik ga geen $28.49 + $5.49shipping (¤25,22) betalen als ik het bij divxplayer.nl voor ¤12,95 incl. verzendkosten kan kopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Maestro16 het volgende:
Hier heb jer er een alleen geen nl webshop aangezien die ik niet kan vinden![]()
Hier
Haha oké, dat gaat 'm dan sowieso niet worden. Succes in ieder geval.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor het meedenken![]()
Alleen heb ik dat ding zo snel mogelijk nodig, dus ik wil hem het liefst vandaag of uiterlijk morgen bestellen zodat ik hem zaterdag of maandag binnen heb en ik de boel kan afwerken hier
Dankquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha oké, dat gaat 'm dan sowieso niet worden. Succes in ieder geval.
¤7,50 incl. verzendkostenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Prowl het volgende:
Zeldzame accessoire
Ik heb er 1, wat bied je?
Apart.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef Juup© het volgende:
Helaas heb ik nog maar 1 webshop gevonden die de wall mount op voorraad of sowieso in het assortiment heeft, maar dan betaal ik ¤495 voor de wall mount en ¤8,- verzendkosten ;')
Heeft iemand nog een wall mount voor mij liggen, of weet iemand waar ik hem online kan kopen bij een NL webshop die niet zo'n belachelijk hoge verzendprijs rekent?
LoLquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Nint het volgende:
http://digg.com/news/technology/A_clever_way_to_wall_mount_a_Linksys_WRT54G_router
Helemaal gratis en dan de inhoud van de pagina:
Take the rubber feet off, screw them to the wall, and then plug the router back into the feet
En ik nog serieus kijken ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef FeestBoek het volgende:
Hier is een goede te vinden, voor ¤3,95:
De Heul.com Webshop
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef FeestBoek het volgende:
Hier is een goede te vinden, voor ¤3,95:
De Heul.com Webshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |