abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2011 @ 20:30:42 #1
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_91629285
Scheelt maar 1 letter :)
pi_91629361
:)
pi_91629696
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_91629761
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
waarom lach jij nu weer zo vals?
Teun zeker weer genote? :{
pi_91630166
Hoera, weer een note erbij!
pi_91630237
Notes zeggen niets :)
pi_91630261
Is gewoon voor de crew :) :Y
pi_91630289
crewsysteem :Y
pi_91630304
Toch best lastig een zakelijke telefoon uitzoeken, iPhone zal het niet worden ivm prijs aanschaf los toestel. :(
Nokia zie ik niet zitten want die hebben volgens mij geen Android, Blackberry heeft wel iets van een app store maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ik zoek dus eigenlijk een mooi android toestel, het liefst touchscreen of Blackberry moet echt iets zijn wat betreft applicaties (zijn er eigenlijk wel tochscreen Blackberry's?)
pi_91630312
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
crewsysteem :Y
Overtuig jezelf.
pi_91630320
Gewoon omdat :Y

Maar ze zeggen echt niets, je kunt ze ook als boodchappenlijstje gebruiken :Y
pi_91630354
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef Dementor het volgende:
Toch best lastig een zakelijke telefoon uitzoeken, iPhone zal het niet worden ivm prijs aanschaf los toestel. :(
Nokia zie ik niet zitten want die hebben volgens mij geen Android, Blackberry heeft wel iets van een app store maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ik zoek dus eigenlijk een mooi android toestel, het liefst touchscreen of Blackberry moet echt iets zijn wat betreft applicaties (zijn er eigenlijk wel tochscreen Blackberry's?)
Ik heb de HTC Hero, die is alweer verouderd, alles wat erna is gekomen voldoet denk ik wel (in dat segment, van HTC). Wat is er precies moeilijk :P?
pi_91630403
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef Dementor het volgende:
:?
Wat is je probleem, hij moet bellen, want daar gebruik je hem voor. Daarnaast handig als hij synchroniseert met de exchange server van de baas.
pi_91630417
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik heb de HTC Hero, die is alweer verouderd, alles wat erna is gekomen voldoet denk ik wel (in dat segment, van HTC). Wat is er precies moeilijk :P?
HTC brengt constant nieuwe toestellen uit, als een andere fabrikant ook maar iets leuks heeft maakt HTC het na.
Dat staat me een beetje tegen ook het idee dat je al vrij snel met een oud toestel werkt.
pi_91630441
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

:?
Wat is je probleem, hij moet bellen, want daar gebruik je hem voor. Daarnaast handig als hij synchroniseert met de exchange server van de baas.
Hij moet veel meer kunnen, bellen, mailen, agenda syncen, apps draaien en je moet er fatsoenlijk op kunnen internetten.
En ik heb een hekel aan toetsenbordjes.
Oh en er moet een fatsoenlijke 3G mogelijkheid in zitten (als in een goede antenne).
pi_91630560
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hij moet veel meer kunnen, bellen, mailen, agenda syncen, apps draaien en je moet er fatsoenlijk op kunnen internetten.
Oh en er moet een fatsoenlijke 3G mogelijkheid in zitten (als in een goede antenne).

Doe maar een nokia, die kun je tenminste zonder problemen laten vallen, want stevig.
pi_91630569
test met nieuwe laptop

Dat ding is100x sneller dan die oude :D

en je kan ondertussen gewoon een cdtje erin proppen :P

ik zit//lig gewoon op de bank sade te luisteren met deze doppies
in mijn oren

dus niemand die last van me heeft *O*

nu nog effe uitvogelen hoe paint precies werkt hierop, zit net effe anders inelkaar
dan bij dat ouwe ding...
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2011 @ 20:54:36 #18
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_91630617
quote:

[..]

Dat hangt eraf waarmee je werkt. Als alles windows is dan zit je voor goede ondersteuning wel vast aan windhoos mobiel. Zo niet dan heb je keus genoeg.
pi_91630629
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Doe maar een nokia, die kun je tenminste zonder problemen laten vallen, want stevig.
Te beperkt in apps tenzij ze ook Android toestellen leveren maar dat doen ze helaas niet.
Mijn iPhone heb ik al sinds de 1e week van release (1e gen).
Al een paar keer laten vallen en hij doet het nog steeds, ik ga denk ik redelijk voorzichtig om met mijn spullen.
pi_91630658
quote:
HTC brengt constant nieuwe toestellen uit, als een andere fabrikant ook maar iets leuks heeft maakt HTC het na.
Dat staat me een beetje tegen ook het idee dat je al vrij snel met een oud toestel werkt.
Ja dan wordt 't idd lastig :'). Succes enzulks
pi_91630685
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat hangt eraf waarmee je werkt. Als alles windows is dan zit je voor goede ondersteuning wel vast aan windhoos mobiel. Zo niet dan heb je keus genoeg.
Windows Mobile is wat mij betreft echt verleden tijd.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2011 @ 20:57:19 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_91630760
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Windows Mobile is wat mij betreft echt verleden tijd.
Ik vond het ook bagger. Net als dat hele online gebeuren en bijhouden en syncen! Prima oplossing voor gevonden. Enerzijds gratis, anderzijds wat meer werk :P
pi_91630776
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Te beperkt in apps tenzij ze ook Android toestellen leveren maar dat doen ze helaas niet.
Mijn iPhone heb ik al sinds de 1e week van release (1e gen).
Al een paar keer laten vallen en hij doet het nog steeds, ik ga denk ik redelijk voorzichtig om met mijn spullen.
Joh, doe niet zo fucked up moeilijk over een phone van de baas. Neem gewoon wat. Vraag wel of je een carkit erbij mag, dat is wel handig om onderweg dirty talk te doen met Juud :Y
pi_91630805
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Joh, doe niet zo fucked up moeilijk over een phone van de baas. Neem gewoon wat. Vraag wel of je een carkit erbij mag, dat is wel handig om onderweg dirty talk te doen met Juud :Y
Carkit. :')
Zit gewoon in mijn TomTom met bluetooth.
Daarnaast heb ik geen baas maar een werkgever.
Dirty talk? w/
pi_91630824
Niet-leden mogen op de dag van gebruik pas reserven, trut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')