sorry, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef ry4life het volgende:
Een jongen uit mijn klas at laatst mijn chocoladebalsem op
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
eet gewoon dat hele ding op, dan hoef je hem nooit meer
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef ry4life het volgende:
Een jongen uit mijn klas at laatst mijn chocoladebalsem op
Lippenbalsem - Prostitutiequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien kan ik je een baan als prostituee aanbieden
Je hebt er geen probleem mee om aan ranzige dingen te likken --> prostitutie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef MissyN het volgende:
[..]
Lippenbalsem - Prostitutie
Sorry, maar ik zie hier geen connectie.
Jij houdt toch zo van likken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef MissyN het volgende:
[..]
Lippenbalsem - Prostitutie
Sorry, maar ik zie hier geen connectie.
Slim zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef MissyN het volgende:
Stiekem is het gewoon eetbaar. Ze stoppen in lippenbalsem geen giftige stoffen, omdat het nog al eens in de mond wil verdwijnen per ongeluk (en bij sommige gevallen met opzet).
Beste idee van Nederland! Lippenbalsem naar arme landjes sturen.![]()
Zitten geen voedingsstoffen in dat dan weer niet. Maar goed als de maagjes maar gevuld zijn kan het er mee door ofniet dan?![]()
Wauw ik en mijn ideeën...
Misschien kunnen ze het zelfs in hun eigen landje gaan produceren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Slim zegVooral omdat het zo vreselijk goedkoop te produceren is
Geweldig om te horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef MissyN het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het zelfs in hun eigen landje gaan produceren?
Oh my god ik start gewoon mijn eigen eetbare-lippenbalsem-shopje in Afrika ofzo. Alle smaakjes verkrijgbaar van chocola tot aardbei tot citroen.![]()
![]()
En dan ga je natuurlijk heel veel geld verdienen daar in Afrikaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef MissyN het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het zelfs in hun eigen landje gaan produceren?
Oh my god ik start gewoon mijn eigen eetbare-lippenbalsem-shopje in Afrika ofzo. Alle smaakjes verkrijgbaar van chocola tot aardbei tot citroen.![]()
![]()
Ja! Want dan zijn er rijke zakenmannetjes die het zó'n geweldig idee vinden dat ze het willen overkopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan ga je natuurlijk heel veel geld verdienen daar in Afrika
Klinkt als cocaïne handel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef MissyN het volgende:
[..]
Ja! Want dan zijn er rijke zakenmannetjes die het zó'n geweldig idee vinden dat ze het willen overkopen.
Ze hebben nog wel geld over van Haitiquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Slim zegVooral omdat het zo vreselijk goedkoop te produceren is
Nou als ik het niet mis heb verdient dat niet slecht. En in tegenstelling tot cocaïnehandel is míjn plannetje niet illegaal.quote:
Gadver ga weg. Ongewenst ongedierte dat je bent.quote:
Wat heeft zij misdaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef MissyN het volgende:
[..]
Gadver ga weg. Ongewenst ongedierte dat je bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat heeft zij misdaan?AP vrouwelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
homepage:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |