Ben opzoek naar een brede kerel, een varkenskop, en een slecht kapsel. Hij had zon blonde mat van boven op zijn kop naar achteren en de zijkanten heel kaal.
Hij doet iets met voetbal geloof ik ?, een trainer ofzo ?
Hij heeft ook een keer op dumpert/geenstijl gestaan.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.