Welkom in de wereld van de volwassenen. In die wereld komen ze je het zeker niet met emmers vol aandragen. Daar moet je actief op zoek naar alles. Dat heet volwassenheid.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef Phalanx300 het volgende:
...Er is altijd een slechte voorlichting voor dat soort dingen..
Ik krijg iedere maand een flink bedrag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef Taartjeh het volgende:
Dat was het helaas ik krijg geen rooie cent op dit moment life sucks:P
opa vertelt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef karr-1 het volgende:
Wat is dit voor een wereld geworden waarin mensen steeds op zoek gaan naar potjes met gratis geld. Vroeger moesten we gewoon werken als we iets wilden.
Nee sorry zo oud ben ik nog niet. Tegenwoordig roept iedereen dat ze 18 zijn en verwachten dat het geld gratis en voor niets binnen gaat komen.quote:
Het is dan ook alleen een tegemoetkoming in de kosten. De rest zul je zelf in moeten voorzien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef quirigua het volgende:
Stufi is teveel om van dood te gaan, en te weinig om van te studeren. Wie had het daar over leven ? Overleven zal je bedoelen
Al het geld is mooi meegenomen, op moment heb ik geen baan. Eerder deed ik gewoon een beetje klusjes doen enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef karr-1 het volgende:
Wat is dit voor een wereld geworden waarin mensen steeds op zoek gaan naar potjes met gratis geld. Vroeger moesten we gewoon werken als we iets wilden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |