Ik heb ze niet.quote:
Ik neuk alleen maar voor de lol, maar ik mag toch hopen dat het maken van kindertjes ook een hoop leuke bedmomenten oplevert.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het effect is alleen iets anders
quote:
quote:
Hoi lieverds!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whiskers!Hoe ging het vandaag meis?
![]()
[..]
En hai flitser![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb ze niet.![]()
Of is dit een verkapte "Maak me even zwanger"post?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi lieverds!![]()
![]()
Als ik uders vergeten ben: ik bedoel jou ook![]()
Ben iig overspannen, verder tevens "zo te horen" depressieve klachten en een gedeeltelijk burn-out. De laatste 2 worden nader onderzocht in vervolgsessies om tot een definitieve diagnose te komen..
Na de psych stond er een vriendin op de stoep met haar twee kindjes en stukjes taart om lekker samen op te peuzelen
Dat is wel minder, wel fijn om te weten waar het aan ligtquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi lieverds!![]()
![]()
Ben iig overspannen, verder tevens "zo te horen" depressieve klachten en een gedeeltelijk burn-out. De laatste 2 worden nader onderzocht in vervolgsessies om tot een definitieve diagnose te komen..
Zeker geen stukje taart voor ons meer?quote:Na de psych stond er een vriendin op de stoep met haar twee kindjes en stukjes taart om lekker samen op te peuzelen
Nee, alimentatie enzo. En risico op kindjes die hun biologische vader gaan opzoeken.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi lieverds!![]()
![]()
Na de psych stond er een vriendin op de stoep met haar twee kindjes en stukjes taart om lekker samen op te peuzelen
Neuken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, alimentatie enzo. En risico op kindjes die hun biologische vader gaan opzoeken.![]()
Maar tegen oefenen in het maken zeg ik geen nee.
whut alimentatie? tisda?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, alimentatie enzo. En risico op kindjes die hun biologische vader gaan opzoeken.![]()
Maar tegen oefenen in het maken zeg ik geen nee.
Dank je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Knuff
Als je me nodig hebt dan weet je me te vinden he?
En wat ontzettend lief
Nou, daar ben ik best wel weer aan toe na het twee maanden niet gedaan te hebben.quote:
Nou ja, dat weet ik dus nog niet helemaal... Maar wel fijn dat er een begin gemaakt isquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, wel fijn om te weten waar het aan ligt
[..]
Zeker geen stukje taart voor ons meer?
En dat je nu weet dat er aan gewerkt gaat worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik dus nog niet helemaal... Maar wel fijn dat er een begin gemaakt is![]()
Nee, sorry geen taart over... En hij was LEKKER!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!JIJ bent ook heel lief
2 hele maanden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik best wel weer aan toe na het twee maanden niet gedaan te hebben.
Ok, jij wint.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
2 hele maanden?Ik sta volgens mij droog sinds vorig jaar juli
![]()
Ik ook niet, maar ik ben een kind van gescheiden ouders dus ik weet dat het bestaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenik krijg het niet
he wat naar nouquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok, jij wint.![]()
Maar het is wel lang, ik ben een man, ik wil elke dag.
Ik ben een gescheiden moeder en een kind van gescheiden oudersquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben een kind van gescheiden ouders dus ik weet dat het bestaat.
Hier in de KSC maakt het niet uit of je een man of vrouw bent voor de hoeveelheid sex die je wilquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok, jij wint.![]()
Maar het is wel lang, ik ben een man, ik wil elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |