Tom Dice
 Tom Dice  in de jury zitten?
 in de jury zitten? 

?
?

. Nog niet veel soeps tegengekomen
. Nog niet veel soeps tegengekomen  .
.

Origineel voor het songfestival!
 Origineel voor het songfestival! 

.
.  . Niet zo bijzonder. Knuffelrock.
. Niet zo bijzonder. Knuffelrock. 
  . Die foto erg Kim Holland achtig, en dan van die kermismuziek
. Die foto erg Kim Holland achtig, en dan van die kermismuziek  . Het antwoord op Sieneke
. Het antwoord op Sieneke  .
. . Heeft iets ouderwets chansonnerigs, swingend.
. Heeft iets ouderwets chansonnerigs, swingend.  . Denk niet dat het op het songfestival indruk maakt though
. Denk niet dat het op het songfestival indruk maakt though  .
. , beetje smooth. Niet echt indrukwekkend, wel anders dan anders.
, beetje smooth. Niet echt indrukwekkend, wel anders dan anders. . Refreintje is leuk
. Refreintje is leuk  
  . Zoetsappig, maar goed
. Zoetsappig, maar goed  .
.

. Kan tof zijn
. Kan tof zijn  . Ben er nog niet uit.
. Ben er nog niet uit.

.
.  . Ook niet zuiver trouwens.
. Ook niet zuiver trouwens. . Niks voor mij.
. Niks voor mij. . Het is traag en vreemd subtiel en sultry ouderwets
. Het is traag en vreemd subtiel en sultry ouderwets  .
.  . Misschien een beetje te saai
. Misschien een beetje te saai  .
. . I niet to minkel wit the kraut. Laatmaarzittertje.
. I niet to minkel wit the kraut. Laatmaarzittertje. .
.  . Oh ik houd hier wel van. Weet niet of het heel songfestivallerig is, maar ik wil het wel blijven luisteren.
. Oh ik houd hier wel van. Weet niet of het heel songfestivallerig is, maar ik wil het wel blijven luisteren. .
. . Ik vind het wel schattig. Weet niet of het boeiend genoeg is om 3 minuten te blijven luisteren.
. Ik vind het wel schattig. Weet niet of het boeiend genoeg is om 3 minuten te blijven luisteren. 

.
.  . Vind het zo schattig en leuk opgebouwd.
. Vind het zo schattig en leuk opgebouwd.

Ter promotie etc. Hoeft de omroep dat zelf niet te betalen.quote:

.
.

Vorig jaar had België er maar eentjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef Boldface het volgende:
Damn... zelfs in België hebben ze gewoon DERTIG kandidaten. Bij ons maar vijf liedjes

Bronquote:Belgische radio-selectie vanaf 10u
Nederland kiest vanavond al, maar onze zuiderburen gaan vandaag ook aan de slag voor het songfestival. Niet op tv, maar wel via radio en internet. Vanaf 10u komen de 30 kandidaten aan bod die in de laatste maanden van 2010 een budget van ¤20.000 bijeen hebben gehaald.
RTBF was door het grote aantal genoodzaakt een extra voorronde in te bouwen die vandaag wordt afgewerkt via radiozender Vivacité en de internetsite van RTBF. De 30 kandidaten brengen vandaag ieder live hun nummer, waarna via sms en internet gestemd kan worden. Een jury stemt eveneens mee en de 14 kandidaten met de meeste stemmen gaan door naar de finale op zaterdag 12 februari. De resultaten volgen na het nieuws van 13u.
De uitzending is live te volgen via Vivacité, terwijl RTBF.be het bijbehorende beeld verzorgt.

. Of zou je het geld weer terugkrijgen?
. Of zou je het geld weer terugkrijgen?

Ja. Maar die 20.000 komt van mensen die hen steunen, niet van henzelf (al zal dat via via wel gedeeltelijk zo zijn?)quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu hoor, dan heb je 20.000 euro bij elkaar weten te schrapen (kan me niet voorstellen dat men dat zomaar heeft liggen), en dan word je via de radio geëlimineerd. Of zou je het geld weer terugkrijgen?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |