abonnement Unibet Coolblue
pi_91630514
zijn er al meiden die last hebben dat hun kaart de laatste tijd mogelijk door de hacker van lush leeg gehaald is???
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91630544
Our website has been the victim of hackers.

24 hour security monitoring has shown us that we are still being targeted and there are continuing attempts to re-enter.

We refuse to put our customers at risk of another entry - so have decided to completely retire this version of our website.

For complete ease of mind, we would like all customers that placed ONLINE orders with us between 4th Oct 2010 and today, 20th Jan 2011, to contact their banks for advice as their card details may have been compromised.We Believe hacking is a serious crime which steals large amounts of money and disrupts the lives of cardholders.

We Believe that hacking erodes the trust between businesses and their customers and creates a climate of fear around online ordering.

We Believe in working with police and banks to do all we can to bring this branch of organised crime to justice.


A completely separate, temporary website will be launched in a few days - initially taking PayPal payments only.

Meanwhile we would be delighted to serve you in our shops or take your order at our Mail Order Phone Room. Both of which have not been affected by this crisis since their credit card terminals are directly linked to the banks only and are not internet based.

We would like to thank all our customers for standing shoulder to shoulder with us whilst we have shared being victims of this crime.

TO THE HACKER
If you are reading this, our web team would like to say that your talents are formidable. We would like to offer you a job - were it not for the fact that your morals are clearly not compatible with ours or our customers'.
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:53:57 #53
159909 -Peach
Prunus persica
pi_91630568
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef Murmeli het volgende:
Waarom ruik ik heel de tijd overal lush? ;)

Ben nog ff aan t wachten op de goedkeuring op het ush forum :@

En vriendje wil wel mee naar valentijnslushfeestje in den haag O+
Oh leuk vriendje heb je! Die van mij is ook leuk natuurlijk,maar vindt dat Lush stinkt ;( behalve de scrubs want das dan ineens wel lekker en fijn voor zijn rug :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_91630981
volgens de mastercard heb ik nu een twee weken lange internetblokkade gekregen, ik kan dus gedurende twee weken mijn mastercard niet gebruiken op internet. Zodra mijn kaart toch wordt gebruikt dan proberen ze de hacker te achterhalen.

Let dus allemaal op, bel je cc maatschappij. Het is serieuze shit deze keer!!!
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:21:35 #55
159909 -Peach
Prunus persica
pi_91631995
Mjah ik heb mijn mama ook gewaarschuwd dat ze op moet letten (heb haar kaart gebruikt). Misschien is zo'n blokkade nog niet eens zo'n slecht idee (ze gebruiken 'm toch amper).
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_91633038
Ik vraag mij nu af wat verstandig(er) is... Toch een account bij paypal aanvragen of volgende keer met mijn CC bestellen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:42:22 #57
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91633444
Gewoon CC. Je krijgt echt wel een melding van de CC maatschappij als er rare dingen gebeuren en je kunt het zelf ook in de gaten houden. Je bent ervoor verzekerd vanwege de contributie die je betaalt. Wij kregen zonder veel vragen het geld terug van de keer dat we geskimt zijn.
L'Enfer, c'est les autres.
  Redactie Frontpage donderdag 20 januari 2011 @ 22:19:05 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91635861
Ik begrijp het concept van een CC nog steeds niet helemaal :@ Je betaald met CC en dan gaat het van je rekening af? Of moet je aan het einde van de maand dat weer terugbetalen aan ze :?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:28:07 #59
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91636466
Je stelt een bedrag in wat je aflost, dat incasseren ze eind van de maand (bijvoorbeeld 50 euro). Als er 100 euro openstaat dan hou je na die aflossing dus 50 euro over. Kun je 2 dingen doen: of je lost handmatig van tevoren die 50 euro af of je doet niks. Bij dat laatste dan gaat de CC maatschappij incasseren met rente.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91637189
Ik heb het nu bij de ANWB zo ingesteld dat ik elke maand het openstaande bedrag in één keer af ga lossen :)
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Gewoon CC. Je krijgt echt wel een melding van de CC maatschappij als er rare dingen gebeuren en je kunt het zelf ook in de gaten houden. Je bent ervoor verzekerd vanwege de contributie die je betaalt. Wij kregen zonder veel vragen het geld terug van de keer dat we geskimt zijn.
Hmm oke... En tja, ik heb dan ook zoiets dat je paypal ook gehackt kan worden ofzo en het lijkt mij dan ook geen fijn idee als die gekoppeld zit aan je normale bankrekening.

Speciaal voor Maria2.0 maar andere mogen het ook lezen hoor, haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:42:11 #61
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91637364
Bij mij zit PP gekoppeld aan mijn CC. Dat maakt voor verzekering weinig uit, het is niet dubbel zo veilig ofzo.

Leuk! Heb je gewoon brievenbuspost? Dan kan je toch morgenavond branden? O+
Mijn SmellWell kwam vandaag ook binnen, heb er al 3 gebrand :@
En een toffe brander besteld, maargoed. Zie het melttopic op t lushforum :P
L'Enfer, c'est les autres.
  Redactie Frontpage donderdag 20 januari 2011 @ 22:43:12 #62
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91637428
Ik hou het wel bij paypal, dan heb ik tenminste wat mínder opties om geld uit te geven ;)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_91637500
Wow, dat gaat snel! Haha. Gewoon omdat je ze niet zo lekker vond of omdat ze "op" waren?
Ja, maar ik moet morgen werken van 14.00 - 8.00 (late dienst en slaapdienst), dus dat gaat hem niet worden, haha.
Even kijken naar je brander!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:44:27 #64
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91637526
Ach het is gewoon zelf goed in de gaten houden. Ik ben nooit in de problemen gekomen er door.
Ik moest trouwens wel een CC aanvragen; om Indonesië binnen te komen moesten we 1000 euro p.p. kunnen laten zien of een CC :')
L'Enfer, c'est les autres.
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:45:39 #65
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91637612
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef automatic_ het volgende:
Wow, dat gaat snel! Haha. Gewoon omdat je ze niet zo lekker vond of omdat ze "op" waren?
Ja, maar ik moet morgen werken van 14.00 - 8.00 (late dienst en slaapdienst), dus dat gaat hem niet worden, haha.
Even kijken naar je brander!
Bummer! Nou dan zaterdag lekker branden.
Eentje vond ik niet zo denderend én hij ging minder ruiken, eentje was mighty heftig (dutch speculaas cookies) en eentje is heerlijk maar ruik ik nu bijna niet meer ;(
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91637704
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Bummer! Nou dan zaterdag lekker branden.
Eentje vond ik niet zo denderend én hij ging minder ruiken, eentje was mighty heftig (dutch speculaas cookies) en eentje is heerlijk maar ruik ik nu bijna niet meer ;(
Hij is leuk!! En wat een groot bakje zeg! Ik heb echt een mini bakje dan, haha :D

Ooo ja, dat komt wel goed! Ik heb verder niets te doen dit weekend, dus brand-actie, haha.

Jemie, dat speculaas ding klinkt al erg heftig! Haha. Ga je een lijstje bijhouden met je bevindingen of niet? ;) Dan weet ik bij wie ik inlichtingen moet/kan vragen ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91637760
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Ach het is gewoon zelf goed in de gaten houden. Ik ben nooit in de problemen gekomen er door.
Ik moest trouwens wel een CC aanvragen; om Indonesië binnen te komen moesten we 1000 euro p.p. kunnen laten zien of een CC :')
Jemie! Dan kan je beter een CC laten zien, dat is veel veiliger haha :D

Ik heb mijn CC ook genomen omdat ik binnenkort écht écht écht naar Londen wil en ik een bepaald hotel op het oog had, waar je dus alleen kunt reserveren met een CC.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Redactie Frontpage donderdag 20 januari 2011 @ 22:51:44 #68
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91638045
:o Londen O+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_91639214
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:51 schreef Etcetera het volgende:
:o Londen O+
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik MOET (!!!!!!!) naar The Lion King O+ Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2011 @ 23:38:18 #70
43556 miss_dynastie
pi_91640418
En nu is het wachten op de melding dat ook telefonische bestellingen niet veilig zijn. Want er zijn diverse mensen die na de party melding hebben gedaan, is vast geen toeval....

Lekker slim trouwens, die hacker(s) uitdagen :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:51:36 #71
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91641034
Gelukkig heb ik voorlopig voldoende stash, ik bekijk het allemaal wel even van een afstandje :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91642348
Mijn pakketje van Automatic heb ik eindelijk open kunnen maken O+

Ze had er 2 boeken in gedaan voor mn mama (ze is heeel blij, thanks! :* )
Thee- en koffiezakjes

Ik heb gekocht;
250 gram It's raining men
Big

Kreeg erbij na wat swappen en toevoeging van automatic:
3 snowcake
Mandarin's tea party
Snow Globe
Angel's Delight
100 gram flesje snow fairy
Once a year massagebar (ik ga er echt van over mn nek :r mama vindt em heeerlijk dus die mag heb hebben)

Kreeg ook nog snow fairy lippenbalsem van Delta Cephei, ruikt naar bubblegum lip scrub O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:24:51 #73
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91642511
Oh Snowfairy liptint....Die willik O+
Helaas zat in mn kadootje weer een double choc. Blugh.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91643118
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Snowfairy liptint....Die willik O+
Helaas zat in mn kadootje weer een double choc. Blugh.
Haai :7 .



Ruilen? Ik vind Snowfairy zo ontzettend stinken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 01:07:17 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91644148
Mooi dat het goed is aangekomen!
Ik heb mijn snowfairy SP verkocht want die vond ik tè haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')