quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De avonden zullen nooit meer zo rustig zijn.
Wat leuk, meidquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
T komt ook wel goed. Kost wel tijd en een hoop geld aan feliway enzo, maar gelukkig kunnen we dat betalen.
We wonen nu 8 weken met zn 4-en en gaat al redelijk met ze. Met ons gaat tgoeie actie, dat samenwonen
Gewoon negeren die WTquote:
Dat wordt lastig als Single of hoeft het geen relatie te zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk, meid
Ik wil ook samenwonen
Uf curzequote:
Je wordt dikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
samenwonen.. ieeeeeeeee.. dat klinkt nu nog even eng in de oren
Iemand die me even moed inpraat voor vanavond? heb motivatie problemen om te gaan trainen
Ga es trainen, luie donderquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand die me even moed inpraat voor vanavond? heb motivatie problemen om te gaan trainen
Trainen, anders ga je er straks uitzien als The Blob!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga m'n gedachten niet die kant op laten afdwalen, beter van niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk, meid
Ik wil ook samenwonen
Have funquote:
Eigenlijk woon ik al samen sinds maart, maar een paar maanden officieel op één adres.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij woont net zo lang samen als ik
Ik weet wie het zegtquote:
Nee....quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Engel, al iets bekend @ weekend?
Dat is waarquote:
Och ik mis het wel eens hoor.quote:
Zeg snuit, schuif eens op zeg. Je pink blokkeert al mn zonlicht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Omdaaat het al bijna weekend is!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....behalve dat ik niks weet.... hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |