De OS?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Hier nog mensen die naar de OS gaan/willen volgend jaar?
Was Sambal niet erbeiii?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
I did it again....... Hoe sneu is het eigenlijk om in je eentje bij de chinees te gaan zitten
ik verwacht dat dat onbetaalbaar gaat zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Geeft knuffel.... zoekt een grotere knuffel..... MEGAknuffel voor TBquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen leven ik heb Fok!![]()
Eigenlijk ben ik best eenzaam
Olympische Spelenquote:
Ik heb geen idee wat het gaat kosten... Veel ja, maar hoeveel? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik verwacht dat dat onbetaalbaar gaat zijn.
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geeft knuffel.... zoekt een grotere knuffel..... MEGAknuffel voor TB
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.quote:
Beter weekend weg ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.
Venco! Oude dropsnoeper! Hoest?quote:
Ik weet ook wel een betere bestemming voor dat geldquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.
Londen is sowieso al duur en ik denk dat er dan nog wel 10-20% bovenop de prijzen gaan, los van de toegangsbewijzen tot de evenementen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olympische Spelen
[..]
Ik heb geen idee wat het gaat kosten... Veel ja, maar hoeveel? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Kardinaal! Ouwe katholieke knar!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Venco! Oude dropsnoeper! Hoest?
Coke en hoeren? Tststs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet ook wel een betere bestemming voor dat geld
Nou ja, dat ligt eraan waar je prioriteiten liggenquote:
Dan ga ik liever naar een festival ofzo. Ik heb niets met sport. Grote mensenmassa vind ik ook niet prettig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen. Het meisje dat gaat heeft het over ongeveer 700 euro voor kaartjes, hotel en vliegen en dan is ze 11 dagen in Londen. Nu klinkt mij dat behoorlijk goedkoop in de oren, dus je zal wel gelijk hebben over die 10-20%quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Londen is sowieso al duur en ik denk dat er dan nog wel 10-20% bovenop de prijzen gaan, los van de toegangsbewijzen tot de evenementen.
En ik zou niet weten wat ik live zou willen zien. Ik vind veel interessant/leuk, maar niks interessant/leuk genoeg om er veel geld aan uit te geven.
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kardinaal! Ouwe katholieke knar!
Hoe gaat ie lekkerEn met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |