Krijg je krassen van! Djeejs!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Veel beter om het gewoon zelf te doen
op zondag Utreg in? No way!quote:
Ziekenhuis? whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
@J-K..... ik hoef in ieder geval nog niet naar het ziekenhuis.....
Weet je hoe slecht!quote:
Daar heb je borstelloze wasstraten voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Daar ben ik echt veel te lui voor. En die krassen vallen wel mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
sssstttquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je borstelloze wasstraten voor
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die is bij jullie dicht op zondag, daarom ook
Zwarte kousen, net als Edequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Ohh was dat de reden van je Rotterdam bezoek? Dat wist ik niet..quote:
Gelukkig ben je sarcastischquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerkquote:
Moet je eens verder gaan richting Kesteren enzo.quote:
neuh... dat was gewoon een leuk weekend hoor.... het zou de reden zijn om door de weeks er al heen te crossenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh was dat de reden van je Rotterdam bezoek? Dat wist ik niet..
Gelukkig ben ik meestal weg voordat ze gaan zingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerk
Ah ok, op die manierquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh... dat was gewoon een leuk weekend hoor.... het zou de reden zijn om door de weeks er al heen te crossen
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik meestal weg voordat ze gaan zingen
Weet ik, zelf in Velp gewoond, kwam veel in die durpjes daaro..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens verder gaan richting Kesteren enzo.
Word je raar aangekeken als je daar zondags door heen rijd
Zonde man. (pun intended)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.
Autistquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.
Dat doen alleen protestanten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |