Nope, nooit gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik heb gedaan wat ik moest doen.
Hebben jullie ook wel ooit moeite met afstand doen van spelers die al lang bij je spelen?
De truc is gewoon snel van plannen te wijzigen en zodoende raak je niet gehecht aan je spelersquote:
Ook niet. Zelfs de speler die in 5 seizoen tijd, 4 keer topscoorder werd heb ik zonder moeite weg kunnen doen. Ik had hem wel niet weg gegaan als ik niet van training veranderd was, maar dat komt omdat hij nu op 33-jarige leeftijd nog steeds 8* haalt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
De truc is gewoon snel van plannen te wijzigen en zodoende raak je niet gehecht aan je spelersVroeger ging dat nog best goed... nu niet meer.
Thx allen!quote:Deadline: 22-01-2011 16:18 (19u 57m)
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Hoogste bod: 3 800 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Hier geldt hetzelfde voor Simon en Simon..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Drassss het volgende:
Ik zou nooit mijn Tweeling Gied & Gied weg kunnen doen
Inderdaad, anders was het waarschijnlijk heel anders afgelopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeer nette en terechte overwinning imo!![]()
![]()
Al was Immers zn goal wel cruciaal!![]()
Grote kans ja. Mja gelukkig voor de ado fans is t goed gekomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, anders was het waarschijnlijk heel anders afgelopen
Ik denk dat ajax voor Wolfswinkel wel wat dieper in de buidel zal moeten tasten dan voor Dost. En persoonlijk vind ik Dost wel wat voor Ajax. Zurejapie van rechts, Ozbiliz of Ebecilio van links, Eriksen bewegend om hem heen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Grote kans ja. Mja gelukkig voor de ado fans is t goed gekomen.
Gelukkig ook dat Dost niet veel heeft laten zien en dus hopelijk van t lijstje af is bij Ajax. 1000x liever Van Wolfswinkel! Gelukkig lijkt dat ook waarschijnlijker. (Mocht Suarez weg gaan.)
Zoveel als ze voor de Jong zouden moeten betalen zal wel niet. En al is t wel zo veel. Wolfie is al veul verder dan t broertje van.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat ajax voor Wolfswinkel wel wat dieper in de buidel zal moeten tasten dan voor Dost. En persoonlijk vind ik Dost wel wat voor Ajax. Zurejapie van rechts, Ozbiliz of Ebecilio van links, Eriksen bewegend om hem heen...
Doh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kut, mijn spelers vergeten op de lijst te zetten...
Dan moeten ze er morgen maar op...
Mwoah. De vorige keer ging de verkoop op dinsdag ook niet slecht, dus het zal nu ook wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doh!![]()
Je bied nog wel op mijn speler maar vervolgens vergeet je je eigen spelers.
Ik help t je hopen. Ik snap all1 niet dat je wel aan mijn speler kan denken maar niet aan je eigen spelers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. De vorige keer ging de verkoop op dinsdag ook niet slecht, dus het zal nu ook wel meevallen.
Ik zet ze meestal pas tegen 21.00 op de lijst, dus een ruime tijd nadat ik op die van jouw geboden had.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help t je hopen. Ik snap all1 niet dat je wel aan mijn speler kan denken maar niet aan je eigen spelers.
Het is niet gelukt, speler ging er voor 4.4 miljoen uit met een TV van 3.1 en 3.8.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
De truc is gewoon snel van plannen te wijzigen en zodoende raak je niet gehecht aan je spelersVroeger ging dat nog best goed... nu niet meer.
Daarentegen.......quote:
Tsja, als je voor de zoveelste keer met zo'n waardeloze instelling het veld op komt is het ook niet meer dan terecht dat je klop krijgt. Dan heb je vooraf nog enige hoop, gezien de laatste wedstrijden voor de winterstop, dat het aan de beterende hand is, maar nee hoor.. En dan die verdediging van ons..quote:
Jammer... op naar de volgende!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het is niet gelukt, speler ging er voor 4.4 miljoen uit met een TV van 3.1 en 3.8.
Weer een jeugdspeler verkochtquote:Je hebt een speler verkocht en 8 551 ¤ ontvangen.
Hm, heeft helaas net 2 weken training nodig gehad (zat na 1 training ws echt op 95%+ ofzo) en heb mezelf genaaid met het listen, maar de schade valt dus toch nog mee...quote:Date From To Price TSI then
22-01-2011 (8/44) FC Mattheus Eugenius AC.Alcocer 415 000 ¤ 1 920
10-01-2011 (7/44) Billo FC Mattheus Eugenius 250 000 ¤ 1 690
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |