Dan moet ik even inloggen om te bekijken wat en hoe. Ik ken mn spelers nog niet bij hun voornaam.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef Flappekz het volgende:
Possie...als je Mathijs nu eens verkoopt (zul je minimaal 9 ton voor krijgen, een vroeg bod van 8 ton durf ik wel te doen), heb je tussen de 3,4 en 3,5M voor een spits. Da's voldoende voor bijvoorbeeld een wereldklasse spits met een leuke spec.
En als je dan toch die nieuwe spits haalt, kun je misschien nu ook Bert Jan ook te koop zetten. Wil ik eventueel 3,5 ton vroeg voor bieden. Heb je nog iets meer ruimte voor die nieuwe spits. En je kunt je coach als reserve aanhouden
Dat kun je met een gerust hart doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet ik even inloggen om te bekijken wat en hoe. Ik ken mn spelers nog niet bij hun voornaam.
Maar eerst eens kijken wie Mathijs is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef Flappekz het volgende:
En daarna moeten we eens kijken naar een manier om je middenveld wat te versterken...
Een andere optie (om zowel je middenveld als je (vleugel)aanval te versterken is wellicht een pm/winger, briljant wing/formi pm oid
Ik schat Mathijs in als een uitmuntend def, met misschien matig wing ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar eerst eens kijken wie Mathijs is.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik schat Mathijs in als een uitmuntend def, met misschien matig wing ofzo
Hij heeft pas +3, dus dat valt wel mee. Je twee sterkere defs hebben al veel meer extra trainingen gehad, dat zou nog meer zonde zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mja is t niet verstandiger om te wachten tot ie stijgt?
Gewoon kappen met je familieteam Possie, zet er gewoon andere spelers tussen. Als je er in wil blijven neem ik aan dat je niet moet wachtten op die pop.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mja is t niet verstandiger om te wachten tot ie stijgt?
Edit :
Daarbij heeft ie redelijk leiderschap. Das dus de enige die kans heeft om ooit coach te worden.
Zonde van al mn moeite in t tussen seizoen maar goed hij gaat vanavond op de tl.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij heeft pas +3, dus dat valt wel mee. Je twee sterkere defs hebben al veel meer extra trainingen gehad, dat zou nog meer zonde zijn.
En met zijn leeftijd is Mathijs nu zelfs nog interessant voor eventueel een wing-trainer
Daar waren we al over uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gewoon kappen met je familieteam Possie, zet er gewoon andere spelers tussen. Als je er in wil blijven neem ik aan dat je niet moet wachtten op die pop.
quote:Persberichten
Vandaag
(11:49) TD ontzet
Door de maar tegenvallende resultaten moest de TD vandaag worden ontzet door de politie uit zn eigen huis. Dit doordat honderden boze supporters hem daar belaagde. De politie slaagde er in om de menigte uit een te jagen en de TD te bevrijden uit zn hachelijke situatie waarna hij ter controle werd afgevoerd naar het ziekenhuis.
De TD is niet bereid om met de pers te praten Wel gaf hij nog wel te kennen dat hij toe geeft aan de supporters en zijn ridicule eis mbt de achternaam van spelers toch maar aan de kant zetten.
2, maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jij steekt ook iedereen aan met dat gekke idee.
Vroeg bod moet vanavond laat (na ADO-Heerenveen) wel lukkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde van al mn moeite in t tussen seizoen maar goed hij gaat vanavond op de tl.
[..]
Daar waren we al over uit.En zoals Flap zegt hierboven is t nu verstandig zat.
Ach ik heb nog even. Er is een speler op de TL met een winkel is het bos. Die kan er dus prima tussen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vroeg bod moet vanavond laat (na ADO-Heerenveen) wel lukken
Enne...ik verstandig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zei ik niet.Je opmerkingen hierboven over mn team waren verstandig.
![]()
.
.
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 21-01-2011 12:32:44 ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik heb nog even. Er is een speler op de TL met een winkel is het bos. Die kan er dus prima tussen.
Op zich een mooie speler, ga je dat financieel redden met alleen die 8 ton? Of gaat die reservespits er ook op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zei ik niet.Je opmerkingen hierboven over mn team waren verstandig.
![]()
.
.Ik ben van pindavlees
Dat zal wel moeten want ik denk zelfs dat ik t dan nog niet red. Ik moet nog even denken waar ik nog wat geld vandaan kan plukken. Maar al red ik t niet, dan zijn er nog meer spelers op de tl.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich een mooie speler, ga je dat financieel redden met alleen die 8 ton? Of gaat die reservespits er ook op?
Dat had Flap ook al aangeboden. Ik heb helaas niet veel spelers die verkoopbaar zijn zonder mn team nog slechter te maken. Spelers uit bv mn B team zijn gewoon te slecht dus als ik wat verkoop moet het uit mn A team zijn. Iig bedankt voor je aanbod.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan wel bieden op spelers die je list (mits de prijs niet te hoog natuurlijk).
quote:Jozias van Groningen (309678334)
Netherlands 17 jaar en 21 dagen, volgende verjaardag: 22-04-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: SpijkenisseJenny
(sinds 02-01-2011 (5/44), 2w 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 24-01-2011 11:55 (2 dagen 22u 7m)
Vraagprijs: 1 400 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
Passen trainer nodig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef MrMoon het volgende:
Een van Groningen toptalent op de TL.. kan hem niet betalen en kopen is ook niet verstandig ivm training.. maar hij is toch veel te hoog gelist..
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |