Zelfs samen brengen ze denk ik niet genoeg geld op.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou, ga eens kijken hoe en wat je kan doen om je team te versterken. Als je net wat geld tekort komt ga ik gewoon akkoord met het terugkopen van topperttttttt Pascal
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfs samen brengen ze denk ik niet genoeg geld op.
Schoppertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Opstelling ook weer gemaakt, stiekem zin om te MOTSen om zo een dik hatstatsrecord verbetering te realiseren. Ga ik denk toch maar niet doen ;-)
Zie ook net dat 3 basisspelers op een dubbel geel staan, oei.
Had je die dan al op de tl gezet voor dat je wist of ie zou stijgen??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
3 stijgerts, mn oude keeper, mn oude mid en mn vaardigheidshandelswaar.
Maar die godshoerenskilltrade is op de transferlijst niet gestegen*&^!&*^$&*^$!@
Daar zit een schorsing aan te komen dus...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Opstelling ook weer gemaakt, stiekem zin om te MOTSen om zo een dik hatstatsrecord verbetering te realiseren. Ga ik denk toch maar niet doen ;-)
Zie ook net dat 3 basisspelers op een dubbel geel staan, oei.
En hij is pas 19quote:Trainingsrapport
Je trainer Björn Wickskär heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Gied Stoker Zag zijn mate van keepen toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Ik wist 100% zeker dat hij zou gaan stijgen. En men zei hier dat die verandering ook visueel op de tl zou zijn ;-)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je die dan al op de tl gezet voor dat je wist of ie zou stijgen??
[..]
Daar zit een schorsing aan te komen dus...
Helaas niet dus. Kan je zelf op m bieden zodat je m terug koopt of vergooi je daarmee je winst die je wilde maken? Sinds wanneer is dat dan? Met regelmaat is het namelijk nog steeds niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist 100% zeker dat hij zou gaan stijgen. En men zei hier dat die verandering ook visueel op de tl zou zijn ;-)
Ik heb die posts gemist, maar het is nog altijd zo dat je alleen de stijgingen ziet wanneer je bij de spelerinfo bent en niet in het scherm met alle spelers die je aan het zoeken bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist 100% zeker dat hij zou gaan stijgen. En men zei hier dat die verandering ook visueel op de tl zou zijn ;-)
Kom je nu meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb die posts gemist, maar het is nog altijd zo dat je alleen de stijgingen ziet wanneer je bij de spelerinfo bent en niet in het scherm met alle spelers die je aan het zoeken bent
Mja sorry ik wist ook dat t niet te zien was. Helaas (voor jou nu) ben ik niet zo actief geweest de afgelopen 2 of 3 weken ofzo....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kom je nu mee![]()
Ik zie mn winst al verdampen....
Nee. Die info wordt ook regelmatig bijgewerkt. Ik weer alleen niet wanneer, dat zal wel in een batch lopen of zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb die posts gemist, maar het is nog altijd zo dat je alleen de stijgingen ziet wanneer je bij de spelerinfo bent en niet in het scherm met alle spelers die je aan het zoeken bent
Dan heeft dat zeker net niet gewerkt toen ik mn speler verkocht een tijdje terug....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Die info wordt ook regelmatig bijgewerkt. Ik weer alleen niet wanneer, dat zal wel in een batch lopen of zo.
Ok! nou ik heb nog één dag dus dan maar hopen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Die info wordt ook regelmatig bijgewerkt. Ik weer alleen niet wanneer, dat zal wel in een batch lopen of zo.
Mooi dat je weer zo druk aanwezig bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft dat zeker net niet gewerkt toen ik mn speler verkocht een tijdje terug....
Ik heb geen idee wanneer het wel of niet gebeurd, maar ik weet zeker dat er ook spelers op staan die gestegen zijn en waarvan wel de stats zijn bijgewerkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft dat zeker net niet gewerkt toen ik mn speler verkocht een tijdje terug....
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mooi dat je weer zo druk aanwezig bent.
Hmmmm foutje, ja ik lees op het ht forum ook vaak over "dit" probleem. Tja als die batch 1x per week is schiet het ook niet echt opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |