Pas op he...dat ben ik ook over krap anderhalf jaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een speler van 32 jaar in m'n basiself. Is dat bejaard?
Dies heul maal niet nog geen 20..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bejaarde
Heb ook een NL potential met die leeftijd
19.103 .... je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dies heul maal niet nog geen 20..
Ouwe!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pas op he...dat ben ik ook over krap anderhalf jaar
quote:5. Gyárfás Orvos
17 jaar en 110 dagen, TSI = 9 100
goed in vorm, conditie goed [Snel]
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel +5 Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Ook weg kan evt:quote:Lester Zander
17 jaar en 66 dagen, TSI = 3 320
matig in vorm, conditie redelijk [Technisch]
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel+2 Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Orvos wordt gevolgd door de Hongaarse scouts. Zander komt uit eigen jeugd en is morgen al op de helft van zn training voor een popquote:. Lam Feng Choon
18 jaar en 44 dagen, TSI = 4 450
zwak in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel +1 Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Mja, zo zat ik ook net te denken inderdaad. Komt nog bij dat ik waarschijnlijk ga promoveren naar VI. Met mijn huidige middenveld zal het misschien lastig kunnen worden om daar normaal voor handhaving te spelen, dus misschien ga ik volgend seizoen om competitietechnische redenen weer terug naar vleugeltraining. En dat betekent dat ik sowieso nog maar 4 van mijn huidige 6 100%-trainees vol kan trainenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Orvos zou met +5 in principe moeten poppen, toch? Aan de andere kant, die verkoop je niet meer voor z'n 18e. Een eigen jeugd-speler is ook altijd wel tof en uitmuntend t.o.v. formidabel levert je aanzienlijk meer op. Beetje zonde om dat dan weer te laten lopen. Zeker ook gezien je op termijn naar Vleugelspel 'moet' switchen en daarbij 2 van je 6 100%-plekken inlevert..
Het is lijkt mij dan kiezen tussen Hongaars potentieel en Vietnamees potentieel. Kortom, ga je voor Goulash of Loempia?
Gezien je Orvos (ook flink voor betaald) al hebt en hij qua skills/karakter fijner is, zou ik hem maar aanhouden dan. 't Was een suggestie, aan de andere kant. Je hebt nu al heel wat moois lopen. Misschien verstandiger om nu gewoon lekker te trainen en met je 50%-plekken geld te verdienen.
En voor mezelf dan 3 stijgers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:30 schreef MrMoon het volgende:
34 stijgers, 2 trainees waarvan er 1 vanavond op de tl gaat en 1 klaverjassende middenvelder..
quote:LD-Thai ontwerpt nieuw logo KKA!
Al sinds onze club een naamsverandering heeft ondergaan, is het bestuur van KKA naarstig op zoek geweest naar een ontwerper voor treffend logo voor de club.
Uiteindelijk is de juiste ontwerper gevonden in de persoon van LD-Thai (2758502). LD-Thai is met een zeer fraai ontwerp op de proppen gekomen. Het ontwerp is volledig in de geest van de nieuwe clubnaam, en in de schitterende kleuren van de thuisstad van KKA, Den Haag.
Namens iedereen die KKA een warm hart toedraagt: LD-Thai, bedankt!
Mooi logoquote:
Thanksquote:
nice!quote:Daniel Belmonte Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Theodoor Lamberts Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Wie wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand een openingsbod doen?
Op welke speler dan hihihihi op deze Aladin Bakmaz (CM) (292139885)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand een openingsbod doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |