Je zegt het zelf al: onregelmatig. Daar gaan ze niet een hypotheek op baseren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef mcintosh het volgende:
Ze werkt echter onregelmatige diensten, avond en nachten, en ze draait piketdiensten, dus dat levert allemaal extra geld op.
Dan kom je op 25.920.quote:
Met onregelmatig bedoel ik dat ze geen 9-17 baan heeftquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: onregelmatig. Daar gaan ze niet een hypotheek op baseren.
Volgens mij heb ik jou al eerder betrapt op kennis van zaken, bedanktquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Onregelmatigheid telt wel degelijk mee, als er een structureel karakter aan vast zit. (geldt voor alle beroepen met onregelmatigheid; verpleegkundigen, agenten, noem maar op)
Je kunt het gemiddelde van de laatste twee/drie jaar gebruiken. Laat d'r werkgever anders een werkgeversverklaring invullen.
Dat gok je gewoon zo maar he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
het basissalaris, extra vergoedingen worden dacht ik niet meegerekend.
dat kan hij opschrijven ja, net als vaste bonussen. Je hebt soberso een werkgeversverklaring nodig om een hypotheek te krijgen, dus ga er maar snel achteraanquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef mcintosh het volgende:
Volgens mij heb ik jou al eerder betrapt op kennis van zaken, bedankt
Wat voor meerwaarde heeft zo'n werkgeversverklaring? Staat daar op dat de onregelmatigheid structureel is?
Ik had em zelf al wel aangevraagd, nu je het zegtquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat kan hij opschrijven ja, net als vaste bonussen. Je hebt soberso een werkgeversverklaring nodig om een hypotheek te krijgen, dus ga er maar snel achteraan
Blijkbaar welquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef mcintosh het volgende:
Lekker dom, had ze dus al in de la liggen
Bij mijn werkgeversverklaring staat nog een 'toelage levensloop' á ca. 1000,- euro.
Die wordt toch niet bij het salaris opgeteld?
Of een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat kan hij opschrijven ja, net als vaste bonussen. Je hebt soberso een werkgeversverklaring nodig om een hypotheek te krijgen, dus ga er maar snel achteraan
dan heb je nog steeds een werkgeversverklaring nodig met stempelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef DroogDok het volgende:
Of een contract voor onbepaalde tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |