ik zit even aan een bakkiequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent zelfstandig ondernemer, die kunnen niet niets doen!
Haaaaiquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
* Trevland geeft knuffel![]()
Kwa lezen of toch wat anders?
Ik had dat ook, toen ik zwanger wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Rammelende eierstokken
Of darmkrampen, had ik een keer, zo'n buikpijn dat ik daardoor droomde dat ik ging bevallen
Oh myquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had dat ook, toen ik zwanger was
Hihi, neequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh myMaar ik was echt niet zwanger hoor
![]()
Hmm dat gevoel heb ik elke maandquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken
Of darmkrampen, had ik een keer, zo'n buikpijn dat ik daardoor droomde dat ik ging bevallen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
als het klopt wat ik nou lees in een andere chat gaat het vanavond echt druk worden
wieso?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
als het klopt wat ik nou lees in een andere chat gaat het vanavond echt druk worden
Hier op fok of totaal ergens anders?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering![]()
whehehe die banghazen nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat wat wat? Komt KPD-end Fok! langs?
Wattan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe die banghazen niet
Gezelligquote:
we hebben vandaag een minimeet hier blijkbaarquote:
totaal ergens andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier op fok of totaal ergens anders?
En waarom? je wou toch dat het druk werd
Babsquote:
vanmiddag eventjes, met zoon topiconderwerp werd ik toch wel even nieuwsgierigquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligWas je al een keer eerder geweest?
Van wat? Mensen met zweepjes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben vandaag een minimeet hier blijkbaar![]()
[..]
totaal ergens anders
wil ik ook maar een 30 man extra hebben wij ook niet op gerekend
zit net op een swingerssite in een chat en daar kreeg ik even te horen dat er een hele hoop hebben afgesproken om vanavond naar hier te komenquote:
Gezellig hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:53 schreef babs1980 het volgende:
[..]
vanmiddag eventjes, met zoon topiconderwerp werd ik toch wel even nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |