ik heb er momenteel maar 1quote:
Ja....quote:
Ik ook hoor, 3* heeel duur en heel mooi but I haz huge titsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....![]()
Allemaal van 100 euro p/s, dus na 3 vond ik het wel genoeg
(oh, heb er trouwens nog wel een paar, maar die heb ik nooit aan, want die zitten kudt)
100 euro?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....![]()
Allemaal van 100 euro p/s, dus na 3 vond ik het wel genoeg
(oh, heb er trouwens nog wel een paar, maar die heb ik nooit aan, want die zitten kudt)
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
1 BH... en als je die nu moet wassen?
Waar haal jij ze? Ik heb ook een nieuwe nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 95 F ofzo en ik heb ook geen BH's van 100 euro...
Ze zijn wel te vinden, alleen moet je goed zoeken
Bh loos tukken? Ik slaap altijd zonder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?
s'avonds wassen, met de hand, en s'ochtends is 'ie weer droogquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
1 BH... en als je die nu moet wassen?
slaap jij met een bh aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?
Maar ik wil alleen marliessenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 95 F ofzo en ik heb ook geen BH's van 100 euro...
Ze zijn wel te vinden, alleen moet je goed zoeken
Nee, niet eens!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
100 euro?zitten er diamantjes op?
Nee ik niet haha, maar er zijn wel mensen die dat wel doenquote:
Prima Donnaquote:
Ja, psies! Drie mooie hele fijne BH's. Daar heb ik echt wel genoeg aan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook hoor, 3* heeel duur en heel mooi but I haz huge tits
Verder nog wat mwoah bh's
Ja, maar daar passen mijn 85F tetten nooit in...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat als je grote tetten hebt je ook een fijn zittende bh wilt hebben en die meestal wat duurder zijn. Ik heb nu een bh aan van 6 euro van de primark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |