ik heb er momenteel maar 1quote:
Ja....quote:
Ik ook hoor, 3* heeel duur en heel mooi but I haz huge titsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....![]()
Allemaal van 100 euro p/s, dus na 3 vond ik het wel genoeg
(oh, heb er trouwens nog wel een paar, maar die heb ik nooit aan, want die zitten kudt)
100 euro?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....![]()
Allemaal van 100 euro p/s, dus na 3 vond ik het wel genoeg
(oh, heb er trouwens nog wel een paar, maar die heb ik nooit aan, want die zitten kudt)
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
1 BH... en als je die nu moet wassen?
Waar haal jij ze? Ik heb ook een nieuwe nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 95 F ofzo en ik heb ook geen BH's van 100 euro...
Ze zijn wel te vinden, alleen moet je goed zoeken
Bh loos tukken? Ik slaap altijd zonder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?
s'avonds wassen, met de hand, en s'ochtends is 'ie weer droogquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
1 BH... en als je die nu moet wassen?
slaap jij met een bh aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?
Maar ik wil alleen marliessenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 95 F ofzo en ik heb ook geen BH's van 100 euro...
Ze zijn wel te vinden, alleen moet je goed zoeken
Nee, niet eens!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
100 euro?zitten er diamantjes op?
Nee ik niet haha, maar er zijn wel mensen die dat wel doenquote:
Prima Donnaquote:
Ja, psies! Drie mooie hele fijne BH's. Daar heb ik echt wel genoeg aan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook hoor, 3* heeel duur en heel mooi but I haz huge tits
Verder nog wat mwoah bh's
Ja, maar daar passen mijn 85F tetten nooit in...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat als je grote tetten hebt je ook een fijn zittende bh wilt hebben en die meestal wat duurder zijn. Ik heb nu een bh aan van 6 euro van de primark.
ooh, dat lijkt me zo heerlijk he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat als je grote tetten hebt je ook een fijn zittende bh wilt hebben en die meestal wat duurder zijn. Ik heb nu een bh aan van 6 euro van de primark.
Ja dat is wel weer een voordeel als ik het zo hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ooh, dat lijkt me zo heerlijk he?
gewoon ergens binnen lopen, en voor 10 euro een leuke bh hebben
*jaloers*
voor 10 euro niet, maar voor 25 lukt het mij prima...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*jaloers*
quote:
Ja, een leuke BH (80F), leuke schoenen (steunzolen), een spijkerbroek (dikke bovenbenen), topjes die tot op mijn heupen vallen (80F tetten + zwembandjes).quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*jaloers*
Lang niet alle modellen zitten goed, maar er zitten er heus wel tussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Mirjam het volgende:
ik vind ze van de hunkemoller zo slecht
ha, herkenbaar jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, een leuke BH (80F), leuke schoenen (steunzolen), een spijkerbroek (dikke bovenbenen), topjes die tot op mijn heupen vallen (80F tetten + zwembandjes).
Ik heb echt een hekel aan winkelen eigenlijk.
De verkoopsters of de BH's?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Mirjam het volgende:
ik vind ze van de hunkemoller zo slecht
ja?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lang niet alle modellen zitten goed, maar er zitten er heus wel tussen
Ik koop altijd minstens 2 tegelijk, dan sta ik daar toch, heb me over de ellende heengezet, dan hoef ik ook even niet weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ha, herkenbaar ja
voordat ik wegging schreeuwde ik ook al dat ik zo'n hekel had aan bh's kopen
Ik vind het gewoon klote dat alle kleding is gericht op normale (lees: dunne) mensen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ha, herkenbaar ja
voordat ik wegging schreeuwde ik ook al dat ik zo'n hekel had aan bh's kopen
Ik heb er 1 minimizer van! Nog geen problemen mee gehad en mn kleren sluiten ineens veel mooier rond mn tettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
mijn ervaring met hunkemoller is (en ik heb er al best veel gehad, allemaal hetzelfde) dat ze zo snel lelijk gaan zitten, snel slijten, snel lubberen, en dat de naadjes snel kapot gaan
ik normaal ook, maar m'n budget was 100 euro, ze hadden niks meer voor 25 euroquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik koop altijd minstens 2 tegelijk, dan sta ik daar toch, heb me over de ellende heengezet, dan hoef ik ook even niet weer
Sinds ik echt goed vatsig ben heb ik gemerkt dat dat ècht heel erg meevalt. Je moet alleen weten waar je het kan vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon klote dat alle kleding is gericht op normale (lees: dunne) mensen.
Doe jij met je dure BH 3 jaar dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
mijn ervaring met hunkemoller is (en ik heb er al best veel gehad, allemaal hetzelfde) dat ze zo snel lelijk gaan zitten, snel slijten, snel lubberen, en dat de naadjes snel kapot gaan
Zoals waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds ik echt goed vatsig ben heb ik gemerkt dat dat ècht heel erg meevalt. Je moet alleen weten waar je het kan vinden
[..]
Doe jij met je dure BH 3 jaar dan?
met mijn vorige heb ik wel goed anderhalf jaar gedaan jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds ik echt goed vatsig ben heb ik gemerkt dat dat ècht heel erg meevalt. Je moet alleen weten waar je het kan vinden
[..]
Doe jij met je dure BH 3 jaar dan?
Nee maar mijn lichaam is er wel erg goed inquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef bibi het volgende:
Geen tieten hebben, maar wel een grote omvang. Nee dat is lekker kopen
Weer een hint dat dit lichaam er niet voor gemaakt is om dik te zijn
Dat is niet waar hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon klote dat alle kleding is gericht op normale (lees: dunne) mensen.
Vooral mijn maagquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee maar mijn lichaam is er wel erg goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |