ik heb er momenteel maar 1quote:
Ja....quote:
Ik ook hoor, 3* heeel duur en heel mooi but I haz huge titsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....![]()
Allemaal van 100 euro p/s, dus na 3 vond ik het wel genoeg
(oh, heb er trouwens nog wel een paar, maar die heb ik nooit aan, want die zitten kudt)
100 euro?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja....![]()
Allemaal van 100 euro p/s, dus na 3 vond ik het wel genoeg
(oh, heb er trouwens nog wel een paar, maar die heb ik nooit aan, want die zitten kudt)
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
1 BH... en als je die nu moet wassen?
Waar haal jij ze? Ik heb ook een nieuwe nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 95 F ofzo en ik heb ook geen BH's van 100 euro...
Ze zijn wel te vinden, alleen moet je goed zoeken
Bh loos tukken? Ik slaap altijd zonder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?
s'avonds wassen, met de hand, en s'ochtends is 'ie weer droogquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
1 BH... en als je die nu moet wassen?
slaap jij met een bh aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Savonds wassen, bh loos tukken en sochtends is ie droog?
Maar ik wil alleen marliessenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 95 F ofzo en ik heb ook geen BH's van 100 euro...
Ze zijn wel te vinden, alleen moet je goed zoeken
Nee, niet eens!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
100 euro?zitten er diamantjes op?
Nee ik niet haha, maar er zijn wel mensen die dat wel doenquote:
Prima Donnaquote:
Ja, psies! Drie mooie hele fijne BH's. Daar heb ik echt wel genoeg aan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook hoor, 3* heeel duur en heel mooi but I haz huge tits
Verder nog wat mwoah bh's
Ja, maar daar passen mijn 85F tetten nooit in...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat als je grote tetten hebt je ook een fijn zittende bh wilt hebben en die meestal wat duurder zijn. Ik heb nu een bh aan van 6 euro van de primark.
ooh, dat lijkt me zo heerlijk he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat als je grote tetten hebt je ook een fijn zittende bh wilt hebben en die meestal wat duurder zijn. Ik heb nu een bh aan van 6 euro van de primark.
Ja dat is wel weer een voordeel als ik het zo hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ooh, dat lijkt me zo heerlijk he?
gewoon ergens binnen lopen, en voor 10 euro een leuke bh hebben
*jaloers*
voor 10 euro niet, maar voor 25 lukt het mij prima...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*jaloers*
quote:
Ja, een leuke BH (80F), leuke schoenen (steunzolen), een spijkerbroek (dikke bovenbenen), topjes die tot op mijn heupen vallen (80F tetten + zwembandjes).quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*jaloers*
Lang niet alle modellen zitten goed, maar er zitten er heus wel tussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Mirjam het volgende:
ik vind ze van de hunkemoller zo slecht
ha, herkenbaar jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, een leuke BH (80F), leuke schoenen (steunzolen), een spijkerbroek (dikke bovenbenen), topjes die tot op mijn heupen vallen (80F tetten + zwembandjes).
Ik heb echt een hekel aan winkelen eigenlijk.
De verkoopsters of de BH's?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Mirjam het volgende:
ik vind ze van de hunkemoller zo slecht
ja?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lang niet alle modellen zitten goed, maar er zitten er heus wel tussen
Ik koop altijd minstens 2 tegelijk, dan sta ik daar toch, heb me over de ellende heengezet, dan hoef ik ook even niet weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ha, herkenbaar ja
voordat ik wegging schreeuwde ik ook al dat ik zo'n hekel had aan bh's kopen
Ik vind het gewoon klote dat alle kleding is gericht op normale (lees: dunne) mensen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ha, herkenbaar ja
voordat ik wegging schreeuwde ik ook al dat ik zo'n hekel had aan bh's kopen
Ik heb er 1 minimizer van! Nog geen problemen mee gehad en mn kleren sluiten ineens veel mooier rond mn tettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
mijn ervaring met hunkemoller is (en ik heb er al best veel gehad, allemaal hetzelfde) dat ze zo snel lelijk gaan zitten, snel slijten, snel lubberen, en dat de naadjes snel kapot gaan
ik normaal ook, maar m'n budget was 100 euro, ze hadden niks meer voor 25 euroquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik koop altijd minstens 2 tegelijk, dan sta ik daar toch, heb me over de ellende heengezet, dan hoef ik ook even niet weer
Sinds ik echt goed vatsig ben heb ik gemerkt dat dat čcht heel erg meevalt. Je moet alleen weten waar je het kan vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon klote dat alle kleding is gericht op normale (lees: dunne) mensen.
Doe jij met je dure BH 3 jaar dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
mijn ervaring met hunkemoller is (en ik heb er al best veel gehad, allemaal hetzelfde) dat ze zo snel lelijk gaan zitten, snel slijten, snel lubberen, en dat de naadjes snel kapot gaan
Zoals waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds ik echt goed vatsig ben heb ik gemerkt dat dat čcht heel erg meevalt. Je moet alleen weten waar je het kan vinden
[..]
Doe jij met je dure BH 3 jaar dan?
met mijn vorige heb ik wel goed anderhalf jaar gedaan jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds ik echt goed vatsig ben heb ik gemerkt dat dat čcht heel erg meevalt. Je moet alleen weten waar je het kan vinden
[..]
Doe jij met je dure BH 3 jaar dan?
Nee maar mijn lichaam is er wel erg goed inquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef bibi het volgende:
Geen tieten hebben, maar wel een grote omvang. Nee dat is lekker kopen
Weer een hint dat dit lichaam er niet voor gemaakt is om dik te zijn
Dat is niet waar hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon klote dat alle kleding is gericht op normale (lees: dunne) mensen.
Vooral mijn maagquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee maar mijn lichaam is er wel erg goed in
da's helemaal kudtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef bibi het volgende:
Geen tieten hebben, maar wel een grote omvang. Nee dat is lekker kopen
Weer een hint dat dit lichaam er niet voor gemaakt is om dik te zijn
Als je Miss Etam zegt ga ik gillen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
winkels gericht op vrouwen, en niet op meisjes van 14
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je Miss Etam zegt ga ik gillen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bieb, als je geen tieten hebt hoef je ook geen BH toch?
Ja de mijne ook, ik sta met stip op nummer 1 in mijn vriendenkring....quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee maar mijn lichaam is er wel erg goed in
Ja, echt. Ik kom daar omdat ik daar in de spijkerbroeken pas, maar voor de rest vind ik het echt oude wijven kleding.quote:
Ik dacht hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je Miss Etam zegt ga ik gillen.
Ja maar ik moet die vetzakken die voor borsten zouden moeten doorgaan ergens in kunnen douwen....quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bieb, als je geen tieten hebt hoef je ook geen BH toch?
Alles wat ik vorig jaar was afgevallen is er nu weer aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja de mijne ook, ik sta met stip op nummer 1 in mijn vriendenkring....
Eh?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alles wat ik vorig jaar was afgevallen is er nu weer aan![]()
Binnenkort ga ik weer een weekje logeren in België
Ah nee dat meen je nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alles wat ik vorig jaar was afgevallen is er nu weer aan![]()
Binnenkort ga ik weer een weekje logeren in België
Ik haal altijd broeken bij zulke goedkope kamper winkels (zo noem ik het altijdquote:
Goedkope kamper winkels?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haal altijd broeken bij zulke goedkope kamper winkels (zo noem ik het altijd) Voor andere kleding moet je daar niet zijn maar ze hebben altijd spijkerbroeken daar van een heel fijn stofje en niet zo stug en die passen prima over mijn dikke spekjes.
Sinds mijn laagste gewicht ben ik weer +20 en nu krijg ik als het goed is het tweede deel van de operatiequote:
C&A, ik koop spijkerbroeken meestal van Garcia (mooi model en gaan tot maat 38) maar ook S. Oliver past me gewoon (bij V&D).quote:
Jij woonde in Arnhem toch? Ga eens naar de bleep of miss coquines. Verschrikkelijke winkels maar broeken zijn daar voor mij ideaal. Weet alleen niet welke maat je hebt? Ze lopen tot 42 denk ik.quote:
oh, ik was al bang dat ALLES er weer aan zatquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sinds mijn laagste gewicht ben ik weer +20 en nu krijg ik als het goed is het tweede deel van de operatie
@bibi goede arts daar veel suc6!
Zo snel groei ik nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik was al bang dat ALLES er weer aan zat
Bij de spijkerbroeken van Miss Etam pas ik in maat 40. Hoe duurder/hipper de winkel, des te grotere maat moet ik hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij woonde in Arnhem toch? Ga eens naar de bleep of miss coquines. Verschrikkelijke winkels maar broeken zijn daar voor mij ideaal. Weet alleen niet welke maat je hebt? Ze lopen tot 42 denk ik.
Langere shirtjes kopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef Dwyn het volgende:
En wat doen de dames met grote tetten? Want omdat ze ze groot zijn, kruipt bij mij alles omhoog, dus ik probeer altijd wat langer shirtjes te kopen enzo.
nee daarom schrok ik alquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo snel groei ik nu ook weer niet hoor
Duurder is de winkel niet, ''hipper'' wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij de spijkerbroeken van Miss Etam pas ik in maat 40. Hoe duurder/hipper de winkel, des te grotere maat moet ik hebben
Weer beter kunnen eten en een stofwisseling die naar de klote is na zo'n tijd weinig kunnen etenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee daarom schrok ik al
Maar hoe kan dat dan?
Hipper met een korreltje zout. Ik ben sowieso niet zo'n mode meeloper. Ik zal eens gaan kijken, binnenkort word ik door een vriendin meegesleept om te gaan winkelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Duurder is de winkel niet, ''hipper'' wel.maar ik heb in de normale winkels ook maat 40 ongeveer. Neem nou gewoon eens een kijkje.
ik heb begin deze maand zelfs bij de zara een super mooie spijkerbroek gekocht van een nieuwe lijn van hun, was nu 30 euro, en wat zat die lekker zeg!
Die spijkerbroeken zijn gewoon normaal, geen gekke printjes of andere dingen. Echt de moeite waard, ik draag nu nog steeds een broek die ik 2 jaar terug heb gekocht voor 25 euro.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hipper met een korreltje zout. Ik ben sowieso niet zo'n mode meeloper. Ik zal eens gaan kijken, binnenkort word ik door een vriendin meegesleept om te gaan winkelen.
Nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die spijkerbroeken zijn gewoon normaal, geen gekke printjes of andere dingen. Echt de moeite waard, ik draag nu nog steeds een broek die ik 2 jaar terug heb gekocht voor 25 euro.
Ja het was of bergen of brugge. Ik had ook veel goeds over bergen gehoord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sinds mijn laagste gewicht ben ik weer +20 en nu krijg ik als het goed is het tweede deel van de operatie
@bibi goede arts daar veel suc6!
Zoals dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
NiceBen benieuwd of ik me in hun maat 42 kan wurmen!
Je bent toch ook altijd zo lief tegen jezelf he.... doos!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haha, ziet er wel goed uit. Alleen dat kruis ziet er een beetje raar uit, maar dat komt misschien ook omdat ze de zakken vast houdt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoals dit.
http://www.misscoquines.c(...)ssique-ps7061-2.html
Niet op het model letten, daar schrik ik ook altijd van.maar die broeken rekken heerlijk mee en je hebt er altijd een goede kont in.
Het is even zwaar, maar het levert ook zoveel opquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja het was of bergen of brugge. Ik had ook veel goeds over bergen gehoord.
jamaar al die vaste krachten willen nu hun D-Reizen kindvriendelijke zonvakantie al boekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL ik had functioneringsgesprek, vroegen ze of ik na mn examens extra wil werken, dus ik eerlijk: Nja wilde eigenlijk kijken voor 'leuker' werkt. Vind dit werk wel leuk maar niet voor heel de week. Of ik dat binnen een week kon laten weten. Kom op zeg, het is januari
Ja ik kan toch nu niet solliceren voor een baantje in mei?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar al die vaste krachten willen nu hun D-Reizen kindvriendelijke zonvakantie al boeken
Daar hebben ze best nog leuke dingetjes! En voor dat geld!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoals dit.
http://www.misscoquines.c(...)ssique-ps7061-2.html
Niet op het model letten, daar schrik ik ook altijd van.maar die broeken rekken heerlijk mee en je hebt er altijd een goede kont in.
ff kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog iets van nonpareilboutique?
Jaa! NYX jumbo eyepencils in black, milk en rustquote:
Bwhehehequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe langer ik wacht hoe meer ik zelf in mn mandje pleur
Joh, gewoon doen, vind je t niks, verkoop je ze door via MPquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Mirjam het volgende:
ik zit te twijfelen over die jumbopencils
Zit al in het mandjequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Nee, dat was het!
Mag ik die met je mee bestellen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit al in het mandje![]()
Mir nog?
silver en old gold not availablequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef Mirjam het volgende:
ik wil wel 4 pencils:
2 glitters: silver en old gold
en 2 gewone: rust en french fries (eigenlijk wil ik ook bronze, maar die zie ik er niet tussen?)
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
verdomme, ben je vijfde in de rij, heb je maar voor 9 euro in je mandje
Interessantquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef bibi het volgende:
http://www.essence.eu/pro(...)-than-gel-nails.html
I wantz.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef bibi het volgende:
http://www.essence.eu/pro(...)-than-gel-nails.html
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef Mirjam het volgende:
![]()
als ik zoiets maak, dan komt dat op the interwebz, dat snappen jullie wel he?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef DeltaCephei het volgende:
Zeg Gwen, zeg jij niets meer van rimpelbal-peepingout-plaatjes
Heb ik ook wel eens, die blijven zeiken op de chat enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Enge mannen die je toevoegen op Facebook![]()
* DeltaCephei drukt op blokkeer knop.
Ik sta altijd offline op de chat, ik heb daar geen zin inquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, die blijven zeiken op de chat enzo
'hallo, ik ben vban nummer (insert nummer), en ben mijn sleutel vergeten, kunt u even opendoen?'quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:53 schreef Dwyn het volgende:
Jezus, wie laat die goede doelen lui toch altijd de flat in?
of pizzabezorger!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'hallo, ik ben vban nummer (insert nummer), en ben mijn sleutel vergeten, kunt u even opendoen?'
works like a charm
Fijn. Ze hebben al vier keer aangebeld hier. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze het snappen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'hallo, ik ben vban nummer (insert nummer), en ben mijn sleutel vergeten, kunt u even opendoen?'
works like a charm
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Fijn. Ze hebben al vier keer aangebeld hier. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze het snappen.
neequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef Diconnected het volgende:
Die fotodan heb je toch een te kleine bikini aan
Ik nu ook idd. Heb facebook ook alleen maar voor de spelletjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik sta altijd offline op de chat, ik heb daar geen zin in
Hihi ja dat soort dingen ken ik jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb dat ook eens gehad met mijn bandeau-badpak. Ik sprong in het water en toen schoot mijn badpak naar benedenGelukkig zag niemand het en kon ik hem snel omhoogtrekken
Oh ok. Ik heb het een keer gehad toen ik van een glijbaan af roetste in Spanje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee
hij floepte eruit
ze had namelijk een bikini aan toen ze ging polsstokversprigen
da's natuurlijk wachten op een fail
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh ok. Ik heb het een keer gehad toen ik van een glijbaan af roetste in Spanje.En die gozer van het zwembad heeft me de hele dag in de gaten gehouden
ja en de yank maar kopen hequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
moet iets hebben maar ik snap er geen hol van en dan wordt hij boos
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
importchinees
uhuhquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
@#$%^&!@#$%^&*$#![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lush maakt gvd een paypal site en ik vraag gisteren een CC aan voor gvd lush te bestellen
maar is in eerste instantie tijdelijk he? door die hackquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
@#$%^&!@#$%^&*$#![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lush maakt gvd een paypal site en ik vraag gisteren een CC aan voor gvd lush te bestellen
Ja OK. maar dan nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar is in eerste instantie tijdelijk he? door die hack
dus wie weet is het ook zo weer over
Arme schoenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee
Eny verkracht mijn schoen
De engelse Lush site?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar is in eerste instantie tijdelijk he? door die hack
dus wie weet is het ook zo weer over
Jahquote:
Hehehehehe. Gekke Enyquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee
Eny verkracht mijn schoen
Terug brengen naar de bank, uit zelfbeschermingquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jah![]()
wss komen ze erachter dat als ze paypal hebben 10x zoveel mensen bestellen dus houden ze paypal en moet ik een ander excuus voor mijn CC zoeken![]()
![]()
Ik heb nooit begrepen waarom ze niet jaren eerder al aan paypal deden. Ik bestel zoveel makkelijker met paypal dan met een cc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jah![]()
wss komen ze erachter dat als ze paypal hebben 10x zoveel mensen bestellen dus houden ze paypal en moet ik een ander excuus voor mijn CC zoeken![]()
![]()
Oh ja. Sorry Eny. Dikke koetsiefroetsiemupsieflupsie van mequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, Eny is boos en gevaarlijk, maar jullie nemen hem niet serieus
bwhehehehehehequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, Eny is boos en gevaarlijk, maar jullie nemen hem niet serieus
Nee, Eny is niet dik! Eny heeft gewoon veel haarquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja. Sorry Eny. Dikke koetsiefroetsiemupsieflupsie van me.
hij is id licht voor z'n rasquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, Eny is niet dik! Eny heeft gewoon veel haar![]()
trut!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sharana haat me omdat ik haar een link gaf naar netaporter.com
She is failingg big time![]()
Bwhehehe, lekker tukkie doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, wtf hoor ik.
Ligt Eny vet hard te snurken
Stond iets op de site over dat ze niet geloven in je geld in iemands handen geven, maar bij mij wordt het altijd meteen afgeschreven, stort nooit wat op mn pp accountquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom ze niet jaren eerder al aan paypal deden. Ik bestel zoveel makkelijker met paypal dan met een cc.
Daar is Mavala heel bekend als ik het goed heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:15 schreef Mirjam het volgende:
kun je in zweden toffe nagellak kopen?
Ja is denk ik een Zweeds merk ofzo, ik volg veel van die modeblogs van Zweedse meisjes en hun dragen altijd dat merkje.quote:
feliflapquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb werkoppaswerk
Vanmiddag komt de vader de 2 kids brengen en even kennismaken enzo, en als het goed klikt enzulks dan mag ik morgenavond gaan oppassen
Is ook maandverband toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef tliciouz het volgende:
Depend zie ik overigens ook vaak voorbij komen maar dat komt vast ook ergens anders vandaan.
Haha klopt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is ook maandverband toch?
Ik heb een huge ass lush pakket voor me staanen DC gaf mij haar snow fairy lippenbalsem (i like, ruikt naar bubblegum lipscrub, die heb ik ook
) en deed er fijn een maskertje bij
lief!
want!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha klopt!
maar ook nagellak, en best mooie!
[ afbeelding ]
Oh wat lief!wat heb je allemaal besteld dan?
Automatic heeft namens mij Big en It's raining men gekochtquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha klopt!
maar ook nagellak, en best mooie!
[ afbeelding ]
Oh wat lief!wat heb je allemaal besteld dan?
Oquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt hele foute sloffen gekocht.![]()
[ afbeelding ]
It's. Pink.
'met de vriendelijke groeten van onze huis tuin en keuken import yank'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neem die ook een paar voor SQ mee
Mweheheheeee. uberfailhaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Had ik nog wel zo'n grote opruiming gedaan met mijn nagellak, zit ik nu na de laatste faals toch weer boven de 200
Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb roze nagellak op
pak al weken steeds dat potje uit m'n bak...
WAUW!!! Wat kostte die?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
deze gekocht btw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hoef ik niet mee aan te komen bij liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
195 dollar.
http://www.net-a-porter.com/product/107483
Hij is echt mooi!
dank!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
195 dollar.
http://www.net-a-porter.com/product/107483
Hij is echt mooi!
Aaaah, bitchfight!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
het is hier weer raak hoor... Gemopper en gekijf. Afdelingen met alleen maar vrouwen zijn eng
lang leve ictquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
het is hier weer raak hoor... Gemopper en gekijf. Afdelingen met alleen maar vrouwen zijn eng
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lang leve ict
afdelingen met alleen vrouwen![]()
in de klas zitten met alleen maar meiden
1e jaar ICT was ik met 3 meiden in de klas en het 2e jaar was ik alleen over, lekker rustigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat was middelbare school een hel met al die wijven
Nerdjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1e jaar ICT was ik met 3 meiden in de klas en het 2e jaar was ik alleen over, lekker rustig
Jup ik ken het. Eerste jaar zaten we met 5 meiden. Na een half jaar waren we nog met 3 over. Ik was de enige die doorging naar het 2de jaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1e jaar ICT was ik met 3 meiden in de klas en het 2e jaar was ik alleen over, lekker rustig
ZEG!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook sneeuw![]()
had nog een paar foto's in m'n hoofd die ik de vorige sneeuwperiode niet meer kon maken, dus van mij mag er wel een flink pak vallen
en waar is hier?quote:
check je remmen meteen ffquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef Loqi het volgende:
Nee! Geen sneeuw! Ik heb zo mijn eerste rijles (proefles)
Ja dat was van korte duur gelukkig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Arnhem!
Het is nu alweer opgehouden gelukkig.
Gebeurt vaak genoeg hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Leuke plate:
[ afbeelding ]
maar om nou 1 plate te gaan bestellen....
SQ was jij nog teruggegaan naar KV voor die Essence plates?
Hier is het weer begonnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat was van korte duur gelukkig.
En Bubs gefeliciteerd!
Wij willen het ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:24 schreef kieskleurig het volgende:
Arnhem is veel te dichtbij...daar houden die sneeuw
Voor winter 2011!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
het thema
![]()
Weet een nieuwe collectie??
Heb jij ze ook trouwens?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gebeurt vaak genoeg hoor![]()
Maar die 2 nieuwe zijn erg leuk idd
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef princess-a het volgende:
Onze DA is sinds gister na een verbouwing weer open, hebben openingsfeest en het is DRUK! Mn baas moest net in zn lunchpauze even meehelpen en hij vliegt zo de winkel in op pantoffelsdit is geeeen winkel om zoiets te doen
heb hem smakelijk uitgelachen
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er trouwens al swatches van die Texas collectie? Kan er niet zoveel vinden
Die had ik gezien! Die zijn tof maar wil de rest ook zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb 2 swatches van die collectie
niet super veel .. ik heb er een paar ook maar op de gok gekochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er trouwens al swatches van die Texas collectie? Kan er niet zoveel vinden
De ene die ik echt wilde is uitverkochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet super veel .. ik heb er een paar ook maar op de gok gekocht
Caviaflat!! Hoe cool!quote:
Oh sorrie! Maar hji blijft coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |