SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het weer aan de andere kant van het Noordzeekanaal?quote:De deuren naar de spreekkamers he, dan zien we door de dichte ramen de buitenlucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ja, dat zal je altijd zien! Was je zus gegeneerd?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk zulke mensen
@ golfer heerlijk sunny
Ben je 2 dagen vrij, zeikt het van de regen, moet je werken etc.
/mopper
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef LieLie het volgende:
En je moet bedenken dat het normaal gesproken al een dikke pluizebol is voordat ik de badkamer uitloopCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken je haast niet
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Oh!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De deuren naar de spreekkamers he, dan zien we door de dichte ramen de buitenlucht.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef LieLie het volgende:
En je moet bedenken dat het normaal gesproken al een dikke pluizebol is voordat ik de badkamer uitloopLie prachtig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:
Danke!quote:
Zal eens kijken! Maar ik heb wel bijzonder moeilijk haar, zei ook deze kapster weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mooie bos, LieLie! En het zit inderdaad goed. Ken je het haartopic in LIF? Daar hebben ze ook veel tips over hoe je pluis moet tegengaan.
Wauwie wat een lekker koppie haar *jaloers is!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik ben naar de kapper geweest en ik ben heel blij![]()
Ze had een speciale krullenkniptechniek en spulletjes en ik ben naar huis gefietst met los haar en het zit nog steeds tof!![]()
![]()
Maar goed, die spulletjes ook kopen wordt nog een duur grapje
Nog niet! Ik wilde het nog wel even afwachten, vond zij ook beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Duderella het volgende:
Heb je die dure spullie wel gekocht Lie?
Ik zou het doen!
Klopt, omdat het me maar niet lukt om iets te vinden om het mooi los te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wel grappig hoor, ik wist niet eens dat je krullen hebt want volgens mij heb je je haar meestal 'vast' op foto's, of niet?
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |