SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het weer aan de andere kant van het Noordzeekanaal?quote:De deuren naar de spreekkamers he, dan zien we door de dichte ramen de buitenlucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ja, dat zal je altijd zien! Was je zus gegeneerd?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk zulke mensen
@ golfer heerlijk sunny
Ben je 2 dagen vrij, zeikt het van de regen, moet je werken etc.
/mopper
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef LieLie het volgende:
En je moet bedenken dat het normaal gesproken al een dikke pluizebol is voordat ik de badkamer uitloopCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken je haast niet
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Oh!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De deuren naar de spreekkamers he, dan zien we door de dichte ramen de buitenlucht.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef LieLie het volgende:
En je moet bedenken dat het normaal gesproken al een dikke pluizebol is voordat ik de badkamer uitloopLie prachtig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:
Danke!quote:
Zal eens kijken! Maar ik heb wel bijzonder moeilijk haar, zei ook deze kapster weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mooie bos, LieLie! En het zit inderdaad goed. Ken je het haartopic in LIF? Daar hebben ze ook veel tips over hoe je pluis moet tegengaan.
Wauwie wat een lekker koppie haar *jaloers is!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik ben naar de kapper geweest en ik ben heel blij![]()
Ze had een speciale krullenkniptechniek en spulletjes en ik ben naar huis gefietst met los haar en het zit nog steeds tof!![]()
![]()
Maar goed, die spulletjes ook kopen wordt nog een duur grapje
Nog niet! Ik wilde het nog wel even afwachten, vond zij ook beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Duderella het volgende:
Heb je die dure spullie wel gekocht Lie?
Ik zou het doen!
Klopt, omdat het me maar niet lukt om iets te vinden om het mooi los te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wel grappig hoor, ik wist niet eens dat je krullen hebt want volgens mij heb je je haar meestal 'vast' op foto's, of niet?
Dat dusquote:
Het is allemaal de schuld van Duderella.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef Braamyo het volgende:
Hebben we een rotsfeer in de TT?
Hoe komen we daar nu weer aan
Ik heb dat recept al weleens gepost, zal eens zoeken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:28 schreef Duderella het volgende:
Dames, ik weet dat het hier gemeengoed is, maar ik heb het gemist:
Hoe maak je zelf tortilla's?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:31 schreef golfer het volgende:Het is allemaal de schuld van Duderella.
Ja hoor eens, als je iemand beschuldigt, moet je ook namen durven noemen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Duderella.
Ik ben blij dat jij er weer bent, als ervaren peace keeper.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]geen vingers wijzen
daar komt niks goeds van !
Zit super gaaf zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik ben naar de kapper geweest en ik ben heel blij![]()
Ze had een speciale krullenkniptechniek en spulletjes en ik ben naar huis gefietst met los haar en het zit nog steeds tof!![]()
![]()
Maar goed, die spulletjes ook kopen wordt nog een duur grapje
Ga lekker politie-agenten opleiden ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Braamyo het volgende:
geen vingers wijzen
daar komt niks goeds van !
Jep, zijn m'n eigen krullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit super gaaf zeg
heb je die krullen van jezelf eigenlijk? altijd worstelen nl hier dus ben benieuwd naar de spullies voor erin
Dat kwam denk ik omdat het op foto's meestal in een staart/knot zitquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie krullen Lie!!
Ik dacht altijd dat je haar korter was, maar zeker incl. krul was het natuurlijk niet korter dan nu op de foto's!
Beetje type Lein haar heb je
Dank je wel! Bloem=tarwebloem?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Gefunden!
Tortilla doe ik overigens ook zelf; ik schat 50% bloem, 40% maismeel, 10% maizena (beetje op de gok met een lepel in de kom mikken), wat zout, wat olie erdoor wrijven, dan warm water erbij, 5 minuutjes kneden, bolletjes maken, laten rusten onder een theedoek, dan uitrollen en medium-heet bakken in droge koekenpan tot ze 'droog' zijn.
Maismeel maakt ze veel smakelijker (maar 100% mais is lastig kneden), maizena maakt het deeg lekker zacht.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef freecell het volgende:
Die familiedingen
Mijn familie is echt primaMijn schoonvader had echt een hele leuke speech gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T kan wel!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
zalig weer ervoor! ren-ze!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef DarkElf het volgende:
zo eens even een rondje rennen, tis echt lekker weer ervoor
Het kan zeker, maar helaas hebben maar weinig mensen echt het talent om er iets echt sprankelends van te maken. Het krijgt al snel een iets te hoog Jiskefet gehalte.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn schoonvader had echt een hele leuke speech gehoudenT kan wel!
Hoera!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn schoonvader had echt een hele leuke speech gehoudenT kan wel!
Juh! Als ik het nog ga kopen ben ik 50 euro kwijt geloof ik.. Maar goed, als het maar werktquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Was trouwens zeker wel takkeduur, dat kapperspul
Volgens mij zou ik alleen een speech van mrLie zelf leuk vinden om naar te luisteren, en da's ook zo wat danquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het kan zeker, maar helaas hebben maar weinig mensen echt het talent om er iets echt sprankelends van te maken. Het krijgt al snel een iets te hoog Jiskefet gehalte.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoera!
Het was op zich ok wel prima hoor, iks ergs. Alleen mijn vrienden lachen me nog steeds uit over de speech van mij pa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk hé familie?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk hé familie?![]()
Daarom heb ik op mijn huwelijk(en) nooit iemand de gelegenheid gegeven om speeches/stukjes etc. te houden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef TAV74 het volgende:
Het kan zeker, maar helaas hebben maar weinig mensen echt het talent om er iets echt sprankelends van te maken. Het krijgt al snel een iets te hoog Jiskefet gehalte.
Net zoiets bij ons, alleen dan zonder trouwenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom heb ik op mijn huwelijk(en) nooit iemand de gelegenheid gegeven om speeches/stukjes etc. te houden.
Gewoon trouwen, feesten, vreten en drinken.
Of bij de turkse winkelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank je wel! Bloem=tarwebloem?
En maismeel vind ik in de supermarkt?
als je merkjes weet dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Juh! Als ik het nog ga kopen ben ik 50 euro kwijt geloof ik.. Maar goed, als het maar werkt
At your service misses Dudequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er weer bent, als ervaren peace keeper.
Ik zit al in het harentopic te lezen, en gebruik blijkbaar geen goede shampooquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
als je merkjes weet dan hoor ik het graagmoet zeggen dat ik sinds een tijdje biosilk erbij gebruik en dat haalt het kroezige uit mijn haar en mega mooi krul en heb ook een fijne wax van schwarzkopf Osis+ trill maar heb niet altijd zin in vettig
![]()
Ja en keune blijft mijn basis spul heerlijk
Anders gewoon alleen met bloem doen?quote:
Nou, ren naar de kapper en koop dat spulquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef LieLie het volgende:
Ik ben even naar de spiegel gelopen, het zit nog steeds mooi!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ren naar de kapper en koop dat spul
Zover kan ik helemaal niet rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien haal ik het zaterdag toch maar op!
Ojee wat is fout danquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zit al in het harentopic te lezen, en gebruik blijkbaar geen goede shampoo![]()
En als ik ze ophaal dan zal ik het doorgeven
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Denk toch aan je nabestaanden!
Ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar nog ff volhouden. Ik mag over 38 minuten weg
Ik heb net wel aan de automaat gezeten
Reuzemergpijp en dorito's
En het was lekker
![]()
Gaat niet goed hier
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee wat is fout danik gebruik Syos shampoo en creme spoeling en moet zeggen, mijn haar is een stuk handelbaarder sinds jaren
!
En ergens anders stond dat die daar ook onder viel geloof ik. Wat je dan wel moet hebben weet ik nog nietquote:Gebruik geen sulfaten, siliconen (alles wat eindigt op cone, -xane en conol, de enorm ingewikkelde ingrediënten die je tegenkomt en eindigen op none zijn conserveermiddelen en ok), alcohol en minerale oliën in je haar.
En een eczeem dat ik daar van krijg!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat de angst om siliconen een beetje overtrokken is door die 'all-natural' fanatiekelingen die geïntimideerd zijn door de moeilijke namen. Siliconen brengen een uitstekende beschermlaag op je haar aan die makkelijk weg te wassen is.
En ergens ben ik jaloers op jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar nog ff volhouden. Ik mag over 38 minuten weg
Ik heb net wel aan de automaat gezeten
Reuzemergpijp en dorito's
En het was lekker
![]()
Gaat niet goed hier
ja krijg jij dat daarvan? wel goed om te weten waar je allergisch voor bent!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een eczeem dat ik daar van krijg!!
En van alle anti-pluis spul, anti-frizzz cremespoelingen etc, Ik denk dat in dat type haarverzorgingsmiddelen allemaal die siliconen zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef DarkElf het volgende:
ja krijg jij dat daarvan? wel goed om te weten waar je allergisch voor bent!
Zou goed kunnen, primaire werking van siliconen is anti-statisch zijn en glans geven. Als je je haar toch anti-statisch wil coaten kun je producten met bijvoorbeeld Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride gebruiken, die is redelijk mild.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En van alle anti-pluis spul, anti-frizzz cremespoelingen etc, Ik denk dat in dat type haarverzorgingsmiddelen allemaal die siliconen zitten.
Ja wrs ja..quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En van alle anti-pluis spul, anti-frizzz cremespoelingen etc, Ik denk dat in dat type haarverzorgingsmiddelen allemaal die siliconen zitten.
Ik dacht dat bij 'echte' banen het salaris wel altijd op tijd was, maar dat is dus ook niet zo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
Salaris is er nog nietVanavond niet naar IKEA dus
En met een beetje pech morgen ook niet naar de schoenenboer
Normaal gesproken wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij 'echte' banen het salaris wel altijd op tijd was, maar dat is dus ook niet zo?
Dat moet ik even opschrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Zou goed kunnen, primaire werking van siliconen is anti-statisch zijn en glans geven. Als je je haar toch anti-statisch wil coaten kun je producten met bijvoorbeeld Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride gebruiken, die is redelijk mild.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet ik even opschrijven
Mijn haar wordt wel prachtig van siliconenspul, ik heb nog wel een flesje voor glans staan en zo heel af en toe voor een feestje oid waag ik me er aan. En dan toch weer eczeem
Ja snap ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik arts was geworden was ik denk ik dermatoloog geworden.
En hoe gaat het eigenlijk met je oog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ijdelheid is a bitch!
hoe voel je je trouwens Isa na je val?
Ja? Ik niet.quote:
Siliconen op je huid pakt bij mij altijd wel goed uit, maar in m'n haar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn tube Paula's Choice antioxidant concentrate is volledig siliconen, voor zover nog geen rare reacties gekregen van het smeren op de huid
Als ik arts was geworden was ik denk ik dermatoloog geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |