Daarom. Wie weet is het gewoon wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zal je zien dat meneer de CC'er er niet blij mee is
Nou ja, eerst inleveren, dan antwoord afwachten en dan pas klagen!
Natuurlijk kan jij hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Wie weet is het gewoon wel goed.
Ik hoopte stiekem (helemaal niet stiekem) ook dat ik een voldoende zou hebben maar verwachtte het niet. Het is zo fucking moeilijk! Maar ik ben een held, ik kan het.![]()
Oh ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schuift direct haar bureau leeg en trekt zich niets aan van de rare blikken van haar collega
Doh.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoorde van docente via mail dat ik een onvoldoende had voor een heel belangrijk onderdeel van mijn scriptie. Schrijft ze: we bespreken het donderdag, sterkte.![]()
STERKTE!?
Wat als, dan doe je het nog een keer en haal je het welquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat al 3,5 jaar goed...dus nu moet ook wel.Maar wat als...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Doh.
Ik ook met mijn gelul.
Dan studeer ik in september pas af i.p.v. juli.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat als, dan doe je het nog een keer en haal je het wel
je hebt iets met Jan Lul?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik lig hier voor jan lul op mijn bureau?
quote:
Nee, ik denk dat er aardig wat collegas van je nu heel vrolijk naar huis gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik lig hier voor jan lul op mijn bureau?
Ja eh, daar ben ik niet voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er aardig wat collegas van je nu heel vrolijk naar huis gaan.
quote:
Volgens mij was je nog niet aan het stukje over uitkleden toegekomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, ik denk dat er aardig wat collegas van je nu heel vrolijk naar huis gaan.
Mja, is dat een ramp?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan studeer ik in september pas af i.p.v. juli.
Nou, hard werken danquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Like...yeah!
Ik wil met mijn klas afstuderen.![]()
Daarbij, ik wil altijd alles in 1 keer.
Ik dacht dat jij zo sociaal was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, daar ben ik niet voor
Ik snap het wel hoor... Voor mij gaat dat volgend jaar beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh really?![]()
Bah, heb het gewoon gehad. Stom afstudeerjaar.Veel te druk!
Ik zag er voorheen nooit zo tegenop, ondanks alle waarschuwingen. Heb altijd zoiets gehad: ik red het toch wel. Van tevoren panikeren heeft ook geen zin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor... Voor mij gaat dat volgend jaar beginnenIk zie er nu al tegenop
"mijn batterij was leeg"quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh bummer! Omdat andere partijen hun zaken (weer eens) niet op orde hebben, moest ik mijn o6 afgeven zodat ze me morgen op mijn vrije dag kunnen gaan bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |