Dat is toch voor mensen die de 70 al gepasseerd zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Maat van me luistert serieus de hele dag naar radio oranje en dergelijke
die is sigwaardig!quote:
Ja vind ik ook, helaas denken sommige daar anders over.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch voor mensen die de 70 al gepasseerd zijn?
The horror, the horrorquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Grabbel maar raak...
http://www.radiofantasy.nl/Uitblinker%20vd%20week%202.html
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, in het kader van kwaliteitstechno.
godzijdank had ik er geen geluid bij, maar what has been seen...quote:
Een oom van me doet zulke plaatjes draaien voor e.o.a. radiostation. Maar goed, de beste man is dan ook al 75.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
Ja vind ik ook, helaas denken sommige daar anders over.
Zo zijn al mijn posts, maar dat kan jij als newbie ook niet weten.quote:
Daar ben ik ook geweest.quote:
Als hier in het cafe de man achter de bar staat word er dus ook alleen maar dat soort muziek gedraaidquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Een oom van me doet zulke plaatjes draaien voor e.o.a. radiostation. Maar goed, de beste man is dan ook al 75.
Maak een sign bundeltjequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zijn al mijn posts, maar dat kan jij als newbie ook niet weten.
Shockers moeten ze dan ook weer nieuw leven in blazen.quote:
Vrees dat dat niet gaat gebeuren. En als het wel gebeurd dan wordt het vast zo'n fantastisch combinatiefeest met wat rockbands ter afwisseling of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Shockers moeten ze dan ook weer nieuw leven in blazen.
Sunglasses @ night is nog eens het anthem van Shockers geweest.
Kickboksen is leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Mijn nicht wil met me op kickboksen.
Nu weet ik dat ik het zwarte schaap ben, maar om dat nou in de ring uit te vechten!
Kick her assquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Mijn nicht wil met me op kickboksen.
Nu weet ik dat ik het zwarte schaap ben, maar om dat nou in de ring uit te vechten!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrees dat dat niet gaat gebeuren. En als het wel gebeurd dan wordt het vast zo'n fantastisch combinatiefeest met wat rockbands ter afwisseling of zo.
Ja, klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |