En dat is het ironische. Ineens heb je bakken met geld te besteden, maar geen tijd om het uit te gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je studeert kun je veel meer je eigen tijd indelen. Werken brengt mee dat je bepaalde opgelegde discipline moet volgen. Toen ik studeerde ging ik 4dagen per week uit, dat haalfe ik echt niet toen ik werkte.
Mwah, vijf minuutjes is genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat is het ironische. Ineens heb je bakken met geld te besteden, maar geen tijd om het uit te geven
Voel je je nu geliefd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Eén miljoen bezoekers voor New Kids Turbo
Ik was daar één van![]()
![]()
Tijd indelen zoals vrije dagen bedoel je? Want qua uren heb ik ook net zoveel uren gedraaid als mijn werkende collega's.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je studeert kun je veel meer je eigen tijd indelen. Werken brengt mee dat je bepaalde opgelegde discipline moet volgen. Toen ik studeerde ging ik 4dagen per week uit, dat haalfe ik echt niet toen ik werkte.
In jouw geval... jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, vijf minuutjes is genoeg
Klopt, ik heb het over een BB groep oid...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
We ain't talking about Facebook.
Online bestellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat is het ironische. Ineens heb je bakken met geld te besteden, maar geen tijd om het uit te geven
A what?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het over een BB groep oid...
Dat doe ik wel eensquote:
Het gepeupelquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
Nederland klaar voor levenseindekliniek
En dan die eerste reactie![]()
niet alleen die eerstequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
Nederland klaar voor levenseindekliniek
En dan die eerste reactie![]()
Dat lijkt me bijvoorbeeld al ijdele hoop. In onze branche is het iig zo dat je je extra studiegedoe maar in je eigen tijd doet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik heb dat zelf bijvoorbeeld nooit onderschat, al hoop ik wel dat ik bij deze stage ook genoeg tijd krijg om me met mijn studie bezig te houden, daar is het immers een stage overeenkomst voor en geen werk overeenkomst.
Ik zit binnenkort weer lekker 4 dagen in de baas zijn tijd op cursusquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijvoorbeeld al ijdele hoop. In onze branche is het iig zo dat je je extra studiegedoe maar in je eigen tijd doet.
Maar ik ga dan ook niet stage lopen in jullie branche. Ik ga het morgen allemaal zien, bij mijn vorige stagebedrijf was het geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijvoorbeeld al ijdele hoop. In onze branche is het iig zo dat je je extra studiegedoe maar in je eigen tijd doet.
een groep op de blackberry.. ofzo... ik gaf mijn net verkregen pin id aan een maat en toen krege ik een uitnodiging voor een groep en nu heb ik 19 nieuwe vriendjesquote:
Nee, meer als in wanneer en hoe qua vrije dagen. Als je werkt heb je nooit vrijdag of maandagochtend vrij zeg maar. Ik maakte meer uren toen ik studeerde maar die waren uiteindelijk wel meer conveniant voor mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijd indelen zoals vrije dagen bedoel je? Want qua uren heb ik ook net zoveel uren gedraaid als mijn werkende collega's.
En eigen tijd indelen qua vrije tijd valt iig ook erg tegen dit jaar.![]()
Wat versta je onder 'met mijn studie bezighouden'?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga dan ook niet stage lopen in jullie branche. Ik ga het morgen allemaal zien, bij mijn vorige stagebedrijf was het geen probleem.
Tja, misschien ligt het aan mij, maar toen ik stagiaire was vond ik het ook prettig om zo te doen. Je stage periode is het moment om je in de kijker te spelen in je branche en dat doe je niet door aan je stagverslag te werken zeg maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga dan ook niet stage lopen in jullie branche. Ik ga het morgen allemaal zien, bij mijn vorige stagebedrijf was het geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |