Moskeeënquote:Op zondag 23 januari 2011 09:51 schreef IHVK het volgende:
Kerkklokken
Ze hebben me net wakker genaakt en het is nog steeds niet afgelopen ..
Het liefst om vijf uur 's ochtends ook nog eens. Dan vind ik 10:00 nog een hele fatsoenlijke tijd voor wat religieus geluid.quote:
Echt zo typisch Nederlands om meteen in de verdediging te schieten.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het liefst om vijf uur 's ochtends ook nog eens. Dan vind ik 10:00 nog een hele fatsoenlijke tijd voor wat religieus geluid.
Laat mij lekker over klagende mensen klagen of sow :S:S:s;sS:Ss; is dit een vrij land of niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt zo typisch Nederlands om meteen in de verdediging te schieten.
Laat me lekker klagen !
Ik ben hier!quote:
Jouw eindscore is: 115quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Ayca het volgende:
Wat was jullie score.
http://zooomoslim.avro.nl/
quote:
Ik wil ze gelijk djoeken, gelijk prikken! Jatoch?! Niedan?!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
ey wolla zemmel die jood kk jood tozzz mang wat is deze allahu akbar
Joden zijn niet mijn vrienden, vriend! Jwt hoe die kk wolla kk kk joduh tozz mang vriend.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wil ze gelijk djoeken, gelijk prikken! Jatoch?! Niedan?!
Ze maken ons land kapot met hun tepeltjes ik bedoel tempeltjes! Elke moslim is ons land!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wil ze gelijk djoeken, gelijk prikken! Jatoch?! Niedan?!
Met die tempeltjes op hun hoofd.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Joden zijn niet mijn vrienden, vriend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |