Nou ja, (te) dronken vrouwenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nja beter dan dronken mannen maar nog steeds.
Sowieso drank, ik was nuchter vandaag en leukste avond in tijden gehad!
Wik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, (te) dronken vrouwen.
Jezelf niet onder controle hebben.
Sinan.
Wat er meestal gebeurt in dat soort gevallen dat inderdaad een paar mensen rellen en dat daarna de ME willekeurig in het rond gaat slaan.quote:
ME-ers zullen ook wel niet de snuggerste mensen zijn, maar eerder uitsmijter-achtige personen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat er meestal gebeurt in dat soort gevallen dat inderdaad een paar mensen rellen en dat daarna de ME willekeurig in het rond gaat slaan.
Maar goed.
Discriminazi! Blame it on the kaas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef IHVK het volgende:
Wik
De metro zit vol met dronken Nederlandse mannen , ze komen denk ik van een verjaardag en schreewen non stop
Maar hij houdt van kaas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Discriminazi! Blame it on the kaas.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet.
Ik heb mezelf altijd onder controle. [ afbeelding ]
Wees blij!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:18 schreef Slayage het volgende:
windows messenger wil maar niet updaten
maar ik moet updaten om in te loggenquote:
Jaquote:
Nee!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
NIET DE PAARSE VANS, TOCH? TOCH?! TOCH?!.
Oh oke.quote:
Güle güle kullan.quote:
Mooie jas, je hebt een goeie smaak.quote:
quote:Lab processing complete. Data loaded on January 21, 2011. Allow 3 business days for Quality Control.
Sinds wanneer ligt Armenie in Centraal-Azie? HE?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar kom je uit als je van Turkije naar het oosten gaat? Juist ja!!
Nog eventjes.quote:Lab processing complete. Data loaded on January 21, 2011. Allow 3 business days for Quality Control.
Oost-Turkije!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Armenie in Centraal-Azie? HE?
Joh..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
De Turk bestaat niet!!!
Wegrent...
Nee, waarom zou ik moeten twijfelen? En betrouwbaar qua wat? Qua correcte uitslag of vraag je of ik niet bang ben dat ze me gaan klonen ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie niet getwijfeld bij het opsturen van jullie speeksel? Het is tenslotte wel je DNA dat naar de andere kant van de wereld gaat. Hoe betrouwbaar is dat bedrijf?
Volgens mij is de technologie op dat gebied nog niet zover gevorderd dat ze mensen kunnen klonen, maar ik bedoel dus inderdaad de betrouwbaarheid van het bedrijf. Hoe gaan ze om met je privacy? Vernietigen ze het DNA nadat de tests zijn uitgevoerd of slaan ze het op? Etc., etc. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik moeten twijfelen? En betrouwbaar qua wat? Qua correcte uitslag of vraag je of ik niet bang ben dat ze me gaan klonen ofzo?
no shit!quote:
je kan die beter eerst spelen, tis een doorlopend verhaal namelijkquote:
Je kunt er inderdaad voor kiezen om je DNA te laten vernietigen. Bij het registreren van je kit is dat een van de eerste vragen, of je je DNA wilt laten opslaan op de BioBank of niet. De technologie ontwikkelt en 23andme ook. Ze zijn begonnen met de V1 chip en zijn sinds paar maanden overgeschakeld op de V3 chip (die veel nauwkeuriger is, alhoewel je er niet veel aan hebt wat betreft 'afkomst', het is meer iets voor de healthfreaks). Waarschijnlijk zullen ze over een jaar weer een nieuwe chip hebben, ik wil dat mijn DNA geupdate wordt, maar ik wil niet steeds een nieuwe test bestellen en laten opsturen (nieuwe test voor update kost iets van 80 euro), daarom heb ik mijn DNA laten opslaan. Verder is 23andme de (of een van de) populairste DNA bedrijven als het aankomt op afkomst. Google en Johnson & Johnson zijn een van de grootste investeerders en Oprah en andere bekende Amerikaanse programma's hebben het bedrijf vaak gepromoot. Het is dus niet een of ander vaag bedrijf waar niemand ooit iets van heeft gehoord. Verder gaan ze goed om met je privacy, denk ik? 23andme is net als facebook, iedereen heeft zijn/haar eigen DNA profiel en je kunt er zelf voor kiezen hoeveel je deelt met mensen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is de technologie op dat gebied nog niet zover gevorderd dat ze mensen kunnen klonen, maar ik bedoel dus inderdaad de betrouwbaarheid van het bedrijf. Hoe gaan ze om met je privacy? Vernietigen ze het DNA nadat de tests zijn uitgevoerd of slaan ze het op? Etc., etc. Dat soort dingen.
Jup.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef Landysh het volgende:
Trouwens Ayca, heb jij je DNA laten opslaan op de BioBank?
Weet ik, maar ben al begonnen en heb eigenlijk al te veel geld uitgegeven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kan die beter eerst spelen, tis een doorlopend verhaal namelijk
Tof.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef Landysh het volgende:
Nu gaan enge marsmannetjes je DNA klonen.
Misschien krijg ik mijn uitslag dit weekend nog.quote:To Larry: I assure you, bugs or no, our engineers will be working through the weekend. Customer service won't be, however, as usual. We're 9-5ers :-)
omgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef IHVK het volgende:
Er komt onderin in het beeld een leuk geanimeerd figuurtje dat zegt dat kinderen moeten slapen.
Eerst zegtie : genoeg tv voor vandaag kinderen , hup naar bed!
Daarna zegt hij 2 keer : welterusten kinderen !
Damn ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef IHVK het volgende:
Ik zou m echt haten als ik een ik een kind was.
Wat een betutteling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef IHVK het volgende:
Er komt onderin in het beeld een leuk geanimeerd figuurtje dat zegt dat kinderen moeten slapen.
Eerst zegtie : genoeg tv voor vandaag kinderen , hup naar bed!
Daarna zegt hij 2 keer : welterusten kinderen !
quote:Lab processing complete. Data loaded on January 22, 2011. Allow 3 business days for Quality Control.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |