Deeeeeeeeeeeee pizzahut de pizzahutquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zaterdag 20:00:
PiRNANiA's Apres-Ski-Hut
Oe dat wil ik wel luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef PiRANiA het volgende:
Zaterdag 20:00:
PiRNANiA's Apres-Ski-Hut
Onder anderequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeee pizzahut de pizzahut
neem ik aan
Ik weet nog dat ik van het vliegveld in London naar Colchester reed. Toen zag ik de mac, de KFC en de PH naast elkaar. Moest meteen aan dat liedje denkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deeeeeeeeeeeee pizzahut de pizzahut
neem ik aan
Dan hadden het 3 PH's moeten zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik van het vliegveld in London naar Colchester reed. Toen zag ik de mac, de KFC en de PH naast elkaar. Moest meteen aan dat liedje denken
Ninja editquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan hadden het 3 PH's moeten zijn.
Wordt allemaal nog steeds aan gewerkt, maar druk druk, ik ga nu ook weer wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast alleen jammer dat je geen tijd meer hebt gehad voor mijn jingle
Dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Draai nou eens Live and let die van Guns 'n Roses ipv die uitgekauwde nummers
deze stond nog in m'n muziek, ik zal die jij zegt even downloadenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
Draai nou eens Live and let die van Guns 'n Roses ipv die uitgekauwde nummers
Geen 3 macs?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan hadden het 3 PH's moeten zijn.
Beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
deze stond nog in m'n muziek, ik zal die jij zegt even downloaden
En PM je adres nouquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast alleen jammer dat je geen tijd meer hebt gehad voor mijn jingle
zoals nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Om 15:30 een half uur gierende gitaren
okquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar dan geen Guns n Roses
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
Blij dat het bijna afgelopen is, dit is totaal niet mijn muziek..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef ElmoFan het volgende:
Volgende nummer is ook niet echt muziek, is meer voor de lol
Wat ga je draaien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Neroje het volgende:
Ok, kap maar met deze troep...
Mijn beurt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha die tekst![]()
Ik lig dubbel hier
straks komt de jinglequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Neroje het volgende:
Ok, kap maar met deze troep...
Mijn beurt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
Blij dat het bijna afgelopen is, dit is totaal niet mijn muziek..
Zoek het is op op youtube "Rucka Rucka ali" en lees mee, dan snap je het misschienquote:
al die autisten hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Zoek het is op op youtube "Rucka Rucka ali" en lees mee, dan snap je het misschien
Ik meende me al te herinneren dat jij deze kon waarderenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
I can't liveeeeeeeeeeeeee with or withoutttttttttt youuuuuuuuuuuuu
U2 kan ik zeker wel waarderen jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik meende me al te herinneren dat jij deze kon waarderen
Echt hequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef leetzors het volgende:
WAT EEN BAZENNUMMER ALS EERSTE NUMMER
Als ze nou ook nog echt toffe muziek maakte..quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de afgelopen week meer U2 op Radio Onzin gehoord dan ik normaal in 3 maanden thuis hoor (zelf opzetten, radio en tv)
U2 is goed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de afgelopen week meer U2 op Radio Onzin gehoord dan ik normaal in 3 maanden thuis hoor (zelf opzetten, radio en tv)
Ik vind het echt toffe muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog echt toffe muziek maakte..
Zeur niet jij oud wijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
Debuut en dan U2 draaien, dat zal geen nieuwe favoriet van me worden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is idd een kwestie van smaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt toffe muziek
Kusje eropquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
Bloody sunday vind ik wel gaafquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon niet mooi, ik ken geen enkel goed U2 nummer.
En dit is nog eens goede muziek als je dag net begint na een tentamen die je goed hebt gemaakt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm dit is goed wakker worden... goeie muzak, goeie koffie en de houtkachel aan![]()
Dat vind ik waarschijnlijk het grootste zeiknummer van U2quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bloody sunday vind ik wel gaaf
Vertigo? Van de wat nieuwere stijl?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon niet mooi, ik ken geen enkel goed U2 nummer.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat vind ik waarschijnlijk het grootste zeiknummer van U2
Eensch, en beautiful day!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bloody sunday vind ik wel gaaf
Helaasquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vertigo? Van de wat nieuwere stijl?
Bonkers ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ga je nog dancemuziek draaien?![]()
Gewoon normale dance, niet die hardstylebende
Top 3 dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga wel niet mn lijstje favo U2 nummers neerzetten
Ik zal kijken of ik nog wat voor je heb zo, beloof niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ga je nog dancemuziek draaien?![]()
Gewoon normale dance, niet die hardstylebende
Dan zoek ik wel op wat ze allemaal hebben uitgebrachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga wel niet mn lijstje favo U2 nummers neerzetten
Fatboy Slimquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekkere clubplaatjes
BRANKERS TUDUDUDUDUMquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekkere clubplaatjes
Daft punk - One more time.quote:
Wat van Daft Punk vind je wel goed dan?quote:
Zolang er maar geen nummers van Pop tussen staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel op wat ze allemaal hebben uitgebracht
Oef moeilijk.quote:
Jij snapt het tenminste.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is juist goed.
Dikke stampplaat!
Weinigquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat van Daft Punk vind je wel goed dan?
Dan moet er wel een bruggetje tussen hoor, dit is uber chille muziek namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is juist goed.
Dikke stampplaat!
Gewoon als afsluitertje of laatste kwartier wat harder?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dan moet er wel een bruggetje tussen hoor, dit is uber chille muziek namelijk
iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat doet, de meesten gaan van de hak op de tak. Punten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Is Lemon niet die ongelofelijk slome plaat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oef moeilijk.
Denk dat ik dan ga voor.
Lemon (want daar is mijn fan zijn mee begonnen)
The unforgetable fire
Love Rescue Me
Kun je nazoeken hoe vaak die plaat al is gedraaid?quote:
POMPOM POMPOMquote:
De gedraaiden platenlijst is sowieso kapot toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je nazoeken hoe vaak die plaat al is gedraaid?
Nog leuker: een overzichtje van welke plaat het meest is gedraaid. Deze komt in de top 10
Ach niets mis mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog leuker: een overzichtje van welke plaat het meest is gedraaid. Deze komt in de top 10
Niet echt heel sloom.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef leetzors het volgende:
[..]
Is Lemon niet die ongelofelijk slome plaat?
Daar staat ook Bonkers in, Paradise City en Welcome to the jungle...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken. Is een FOK! top 30 uurtje niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soz broquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef leetzors het volgende:
[..]
POMPOM POMPOM
Je vergeet de vierkwartsmaat!
Bonkers moet op 1 staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar staat ook Bonkers in, Paradise City en Welcome to the jungle...
Dan moet je met input komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind deze plaat behoorlijk vervelend worden, voor zover ie dat niet al was
Wel die van Armand v. Helden toch?quote:
Die gast stond een keer in het voorprogramma van coldplay.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind deze plaat behoorlijk vervelend worden, voor zover ie dat niet al was
Haha prachtig, maar deze MOET ook gewoon.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast stond een keer in het voorprogramma van coldplay.
Hij kwam op en heel gelredome begon dit te neuriën, hij schelden dat ie hem niet ging doen. Iedereen doorneuriën heeft ie hem alsnog gedaan, onder lichte dwang zeg maar.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef leetzors het volgende:
Trouwens goed idee, misschien plaatje van Coldplay?
Voorkeuren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef leetzors het volgende:
Trouwens goed idee, misschien plaatje van Coldplay?
Yeps. Ik stond zo'n 2 meter van het podium vandaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
Haha prachtig, maar deze MOET ook gewoon.
En jij hebt coldplay live gezien?
Wat een haters zijn hier toch vandaag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry van mijn negatieve reacties allemaal
Dat is best wel jaloersmakend. Dankje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeps. Ik stond zo'n 2 meter van het podium vandaan![]()
Week later zat ik bij U2
Even denken.quote:
Misschien ligt het aan de muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:14 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat een haters zijn hier toch vandaag.
VLCquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van moeten bufferen?
The scientist?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef Neroje het volgende:
Wat een lang nummer is dit eigenlijk...
Die heb ik gesloohooptquote:
Overigens wel vrij sloom.quote:
AND FOK IS HIS TEMPLEquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan?
Overigens: God is een DJ
Hij bakt er anders aardig wat van.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan?
Overigens: God is een DJ
Ik probeerde te connecten naar de testserver en toen deed ie niks meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Classics vervelen niet, goede classics althans.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de muziek
Dit zijn liedjes die ik al 5 jaar hoor, dan word ik ze wel zat
Nog een keer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde te connecten naar de testserver en toen deed ie niks meer
Configuratiescherm en repareren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde te connecten naar de testserver en toen deed ie niks meer
Flikker hem er wel af en dan opnieuw installen ofzo. Nog geen zin in gehadquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Configuratiescherm en repareren?
quote:
Dat allemaal bij de bakker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga wel even naar de bakker, beltegoed halen en ons speakersysteem ophalen
Bij de bakker beltegoed halen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga wel even naar de bakker, beltegoed halen en ons speakersysteem ophalen
Hallon.quote:
Niet duidelijk danquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Het is een opsomming
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het speakersysteem had meer mijn aandacht
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die trekt hij van de muur, opheffingsuitverkoop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
quote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme... verheug me op een mandarijn... is het zo'n zuur kreng
Zeker zo smerig zacht met pellen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme... verheug me op een mandarijn... is het zo'n zuur kreng
Okee, succesquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga eerst naar de bakker brood halen, naar de AH beltegoed halen en naar het postkantoor de speaker ophalen
Nee. Die vliegen weg.quote:
Een heerlijk flesje kanon.quote:
Wel goed.quote:
Doe eens Dance of Housequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik wil het vanaf nu een beetje opbouwen inderdaad
quote:
ik ben nu goed wakkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik wil het vanaf nu een beetje opbouwen inderdaad
Niet in ene keer.quote:
Het gaat wel lekker he.quote:
Dan kan iedereen het begrijpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Waarom blijf je alle nummers in het Nederlands vertalen?
rivierkant moederneukerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan kan iedereen het begrijpen.
ik waardeer het ook zeerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan kan iedereen het begrijpen.
Why?quote:
Welcomequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik waardeer het ook zeer
Ik vind het wel vermakelijk.quote:
Hoe laat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Welcome.
Je luistert zaterdag ook?
Is it?quote:
Apres-ski?quote:
miss weet t nog nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Welcome.
Altijd lekker, maar helaas niet voor mij aan de orde.quote:
Droevig, zeker van die duitse knallers.quote:
quote:Home Laatst gespeeld
Laatst gespeeld
Warning: file_get_contents(http://onzradio.trooperz.nl/played) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in C:\inetpub\wwwroot\radiostats\simple_html_dom.php on line 39
Bekijk alles
Nederlandsche Feestnummers!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef leetzors het volgende:
[..]
Droevig, zeker van die duitse knallers.
eigenlijk zou ik wel moeten luisteren... is helemaal mijn muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Welcome.
Nog erger.quote:
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik wel moeten luisteren... is helemaal mijn muziek![]()
Goedkope toetsenbordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
Toetsenbord deed 't even niet meer.
Heerlijk, toetsenbord van bijna 100 euro en het dan gewoon regelmatig niet doen![]()
Denk dat 'ie binnenkort terug gaat, maar dan moet ik dus weer op zoek naar een andere
Op die muziek moet je bier gooien, en dat is 1x per jaar meer dan genoeg.quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik wel moeten luisteren... is helemaal mijn muziek![]()
Ik had ooit een tobo en die besloot om opeens alle letters te wisselen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
Toetsenbord deed 't even niet meer.
Heerlijk, toetsenbord van bijna 100 euro en het dan gewoon regelmatig niet doen![]()
Denk dat 'ie binnenkort terug gaat, maar dan moet ik dus weer op zoek naar een andere
quote:
Zit je daar, achter je PC met bier te gooienquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef leetzors het volgende:
[..]
Op die muziek moet je bier gooien, en dat is 1x per jaar meer dan genoeg.
hitte sterft neerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef Neroje het volgende:
Hey Pirania, je hebt de titel nog niet vertaald!
draai je zaterdag ook verzoekjes of heb je al een vaste planning?quote:
Haha, faal je dan even.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ooit een tobo en die besloot om opeens alle letters te wisselen.
spatie werd [ en vv
Z was 5 en vv
Zat dus totaal geen logica meer in. En die man bij de winkel mij maar het verschil tussen qwerty en azerty uitleggen
Daarom, gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zit je daar, achter je PC met bier te gooien.
Ik heb er al 1 geplandquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
draai je zaterdag ook verzoekjes of heb je al een vaste planning?
Maakt niet uit, je oren gaan toch naar de klote.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
draai je zaterdag ook verzoekjes of heb je al een vaste planning?
Hij was heilig overtuigd van zn gelijk. Toen mn tobo aangesloten op die pc daar en toen had ie zoiets van goh dit is wel heel vreemd.quote:
Possible.quote:
ik ben dr bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gepland. De rest wordt verzoekjes
Die had er dus echt verstand van?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was heilig overtuigd van zn gelijk. Toen mn tobo aangesloten op die pc daar en toen had ie zoiets van goh dit is wel heel vreemd.
Like uhm doh
Voorkeur ook welquote:
Hij denkt ook, een vrouw die zal het vast niet snappen, ik leg het wel 3x uit!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was heilig overtuigd van zn gelijk. Toen mn tobo aangesloten op die pc daar en toen had ie zoiets van goh dit is wel heel vreemd.
Like uhm doh
die zijn al zwaar verpest door mijn muzieksmaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef leetzors het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je oren gaan toch naar de klote.
Duidelijk een pro aan het werk ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die had er dus echt verstand van?
Woei!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben dr bijeven regelen dat mijn vriendinnen bij mij komen ipv ik bij hun
Ja maar als je het nog erger maakt, kun je tegen de tijd dat je 70 bent GEEN muziek meer horen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die zijn al zwaar verpest door mijn muzieksmaak
Kom op hoe vaak kom jij het tegen dat alle letters zijn verwisseld op een tobo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die had er dus echt verstand van?
aaah jawel man... ik heb gewoon vreselijke smaak... maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen muziek meer kan horen....quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar als je het nog erger maakt, kun je tegen de tijd dat je 70 bent GEEN muziek meer horen.
Maar ook bij Azerty verwisselen de letters niet zomaar toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op hoe vaak kom jij het tegen dat alle letters zijn verwisseld op een tobo?
En als zo'n blondje mij dat staat te vertellen zou ik ook als eerste beginnen over een azerty tobo
Klacht: humor in kernelbootscripts zetten die nooit wordt gelezenquote:Running bootscript from mmc ...
## Executing script at 80200000
Debug: PiRANiA zegt hallo
Kernel is not ready for 1Ghz limiting to 800Mhz
Apres-ski.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah jawel man... ik heb gewoon vreselijke smaak... maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen muziek meer kan horen....
neej hardstyle enzo daarvan gaan je oren naar de kloten
---> KLBquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klacht: humor in kernelbootscripts zetten die nooit wordt gelezen.
Goh.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar ook bij Azerty verwisselen de letters niet zomaar toch?
Lijkt me niet nee. Kerel luisterde gewoon niet naar wat ik zeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar ook bij Azerty verwisselen de letters niet zomaar toch?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef leetzors het volgende:
[..]
Apres-ski.als je een half uur nederlandstalige volks muziek hoort dan ben je al dood.
En dan moet je hier weg, dat willen we niet.quote:
Ik stop al.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef leetzors het volgende:
[..]
En dan moet je hier weg, dat willen we niet.
Doe anders eens crtl+shift tegelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee. Kerel luisterde gewoon niet naar wat ik zei![]()
Ik had wel vrij snel door hoe ik op mn crappy tobo moest typen.
Dan kom jij uit een boerengehucht, daar is het verplicht bij de opvoeding.quote:
Had ik altijd en dan elke 2 maanden een nieuwe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goedkope toetsenborden. Lekker rammen
.
In Gorinchem heb je Japie'squote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef leetzors het volgende:
[..]
Apres-ski.als je een half uur nederlandstalige volks muziek hoort dan ben je al dood.
Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had ik altijd en dan elke 2 maanden een nieuwe.
Ook leuk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe anders eens crtl+shift tegelijken daarna typen
Ik heb nu een laptop met half weigerend toboquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe anders eens crtl+shift tegelijken daarna typen
Zaterdag eerst luisteren en dan uit?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Gorinchem heb je Japie's![]()
De hele avond apres ski![]()
Geweldig stappen dus
Gorinchem, heb ik ooit nog dichtbij gewoond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Gorinchem heb je Japie's![]()
De hele avond apres ski![]()
Geweldig stappen dus
Drenthequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan kom jij uit een boerengehucht, daar is het verplicht bij de opvoeding.
Ik zal hem zo even onverwacht opnieuw opstarten voor jequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klacht: humor in kernelbootscripts zetten die nooit wordt gelezen.
Zaterdag zit ik als het goed is bij een FOK!kerquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zaterdag eerst luisteren en dan uit?
Handig als iemand anders even gebruik wil maken van je PCquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee. Kerel luisterde gewoon niet naar wat ik zei![]()
Ik had wel vrij snel door hoe ik op mn crappy tobo moest typen.
Angry german game kid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had ik altijd en dan elke 2 maanden een nieuwe.
Zanger rinus, enige pluspunt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Drenthe![]()
al hoewel ik idd wel dood ga van al die piratenmuziek die hier in de buurt gedraaid wordt
Is een andere bakquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zal hem zo even onverwacht opnieuw opstarten voor je
Denken dat mensen aan mijn laptop mogen zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Handig als iemand anders even gebruik wil maken van je PC![]()
Huh wtf is dit nou weer?![]()
Haha, maar dit was vieze mannenstem.quote:
Godverquote:
Er zat iets in die verf waar ik steeds bultjes van op mijn vingers kreeg. Ik ben nu aangewezen op toetsenborden zonder geverfde witte letters (dus toetsenborden met achtergrondverlichting of witte toetsenborden). Ik druk altijd op het randje van de spatie en veel toetsenborden doen het daar niet of niet altijd omdat je eigenlijk in het midden moet drukken. Zo ook met de L Shift en L Ctrl. Daarom een duurder bord, maar die werkt vaak nietquote:
Ik in Gorinchem, 8 hele maandenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef leetzors het volgende:
[..]
Gorinchem, heb ik ooit nog dichtbij gewoond.Wat een ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |