abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91606116
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Iemand die wel hard werkt en nog studeert zal lijden onder het gebrek aan docenten. De boete kost de uni ook geld, en dat moet ergens vandaan komen
Dat gebrek aan docenten is er sowieso, maar dat komt omdat leerlingen tegenwoordig vaak het tuig van de richel zijn op de middelbare school. In het hoger onderwijs zullen de docenten waarschijnlijk minder onderzoek gaan doen, want les moet er worden gegeven.
pi_91606149
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Denkbaar het volgende:

[..]

Wat studeer jij eigenlijk?
Engels aan de universiteit. Ik heb ervaring als bijles gever , ik ga straks een jaar stage lopen op een middelbare school en ik heb contacten in het HBO/MBO (als leraar) dus ik kom wel aan een baan.
pi_91606165
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat kan dus niet omdat ik je dat véél eerder al onmogelijk heb gemaakt. Doe dus geen moeite. Iedere aantijging jegens mij is voorbaat al verworpen. Je kunt net zo goed stoppen.
Oh, quote jouw reactie maar eens waar je dit deed. Let wel dat mijn verwerping al van 2 december 2010 is.

Tevens werkt mijn verwerping volgens de volgende formule:
'Datum van mijn verwerping' = 'Datum van de verwerping van Socios' - '1 dag'

Hierdoor win ik áltijd, er is niks meer wat je er tegen kan doen.
pi_91606172
socios rot op uit mijn topic en ga een trein spot topic openen.
pi_91606185
Wa7ed goede protest morgen vriend
Sum es est, sumus estis sunt
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:09:06 #56
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91606196
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef MangoRedChilli het volgende:

[..]

Dat gebrek aan docenten is er sowieso, maar dat komt omdat leerlingen tegenwoordig vaak het tuig van de richel zijn op de middelbare school. In het hoger onderwijs zullen de docenten waarschijnlijk minder onderzoek gaan doen, want les moet er worden gegeven.
Oh, minder onderzoek. Nee, het gaat helemaal goedkomen met die kenniseconomie ^O^
pi_91606221
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef MangoRedChilli het volgende:

[..]

Engels aan de universiteit. Ik heb ervaring als bijles gever , ik ga straks een jaar stage lopen op een middelbare school en ik heb contacten in het HBO/MBO (als leraar) dus ik kom wel aan een baan.
Vreemd dat je dan tegen dit protest bent, aangezien deze bezuinigingen jou direct gaan raken in de toekomst.
pi_91606231
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh, quote jouw reactie maar eens waar je dit deed. Let wel dat mijn verwerping al van 2 december 2010 is.

Tevens werkt mijn verwerping volgens de volgende formule:
'Datum van mijn verwerping' = 'Datum van de verwerping van Socios' - '1 dag'

Hierdoor win ik áltijd, er is niks meer wat je er tegen kan doen.
Automatisch nietig verklaard.
pi_91606281
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef Socios het volgende:

[..]

Automatisch nietig verklaard.
Wat ben je toch een sukkel :')
pi_91606301
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef MangoRedChilli het volgende:

[..]

Waarom zo'n hekel aan medestudenten die 't niet zo makkelijk hebben?
pi_91606327
TS ziet liever dat de regering zonder tegengas kan doen wat ze wil waarna we over vier jaar in een totalitaire staat leven _O_
Ga weg
pi_91606356
Ik denk wel dat het wat uithaalt, immers gaat het vrijwel altijd zo:

- regering wil x extra bezuinigingen op iets
- regering stelt x+y voor als bezuiniging
- land staat op achterste poten
- regering bind in naar x bezuinigingen
regering blij, gepeupel blij
Hoera! Weer een kuttopic!
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:16:00 #63
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91606402
quote:
15s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef Trannellius het volgende:
Ik denk wel dat het wat uithaalt, immers gaat het vrijwel altijd zo:

- regering wil x extra bezuinigingen op iets
- regering stelt x+y voor als bezuiniging
- land staat op achterste poten
- regering bind in naar x bezuinigingen
regering blij, gepeupel blij
Dan zal het wel 3000 euro alleen voor rekening van de student worden. Laat ze dat dan alsjeblieft wel in het onderwijs steken!
pi_91606422
Sowieso studeren :')

Ga gewoon lekker in fabriek werken!!
pi_91606425
Ik zou het wel fijner vinden ja als tuig harder wordt aangepakt.

Verder, onderzoek dat er bij Engels gedaan wordt :'). Mijn literatuur professoren doen echt het meest nutteloze onderzoek ooit. :') Herinner je je dat topic van me dat gebasht werd? Daar gaat hun onderzoek over. Alleen de linguistiek professoren hebben nuttig onderzoek, maar denk niet dat dat stopt.

En een hekel aan mensen die het niet makkelijk hebben? Meeste studenten komen van een upper middle class gezin. Die hebben toch al geld genoeg om 4 jaar extra te studeren dus die 3000 kan er wel bij.

Echt arme studenten werken zich uit de naad om alles op tijd te halen en die lenen gewoon bij.

Niet willen lenen? Dan niet huilie doen. In Engeland/ Amerika is de studie al 10 x zo duur en daar heb je volgens mij niet eens stufi.
pi_91606459
Langstudeerders aanpakken, prima. Het is alleen een beetje jammer dat deze maatregelen ook averechts werken. Zo mag je straks 1 jaar vertraging hebben in je bachelor en 1 jaar in je master, goede maatregel behalve dan dat als ik een tweede studie wil gaan doen ze mijn eerste opleiding al rekenen als vertraging (dus ook als ik niet geswitcht ben, maar gewoon een extra studie erna wil gaan volgen).
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:17:42 #67
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91606465
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik zou het wel fijner vinden ja als tuig harder wordt aangepakt.

Niet willen lenen? Dan niet huilie doen. In Engeland/ Amerika is de studie al 10 x zo duur en daar heb je volgens mij niet eens stufi.
Maar ook minder belasting.
pi_91606494
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dan zal het wel 3000 euro alleen voor rekening van de student worden. Laat ze dat dan alsjeblieft wel in het onderwijs steken!
Sowieso mag je nu 2 jaar extra vertraging hebben. Als je hard aan je studie werkt kan je er zelfs een bestuursjaartje bij doen. Moet je alleen niet elke donderdag kapot zuipen om dan vrijdag met een kater de les in te gaan hé.

En als je chronisch ziek bent, waarom dan studeren als je daar toch 4 jaar extra over doet.Koop dan gewoon wat boeken en leer dan bij voor jezelf, als je toch niet kan gaan werken later. Je mag 2 jaar uitlopen, dus als je dat doet tijdens je ziekte en je bent nog steeds niet beter kan j beter niks doen.
pi_91606512
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Maar ook minder belasting.
En in Amerika een veel duurder zorgstelsel, dus...
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:24:01 #70
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91606624
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef MangoRedChilli het volgende:

En als je chronisch ziek bent, waarom dan studeren als je daar toch 4 jaar extra over doet.Koop dan gewoon wat boeken en leer dan bij voor jezelf, als je toch niet kan gaan werken later. Je mag 2 jaar uitlopen, dus als je dat doet tijdens je ziekte en je bent nog steeds niet beter kan j beter niks doen.
Nee, te zieke mensen kunnen beter niet gaan studeren, daar hebben we toch niks aan.

Bovendien zijn hogeropgeleiden mondiger. We willen toch niet dat de gehandicapte kaste dezelfde opleiding heeft als wij? Stel je voor, dan gaan ze moeilijk doen en voor hun rechten opkomen! :r

Lekker dom houden en aan de muur ketenen die zooi. Ieder zijn plek.
pi_91606671
Nu overdrijf je, wat heeft een chronisch zieke die toch niet kan werken later er nou aan om een opleiding te volgen en die plek bij de werkgroep bezet te houden voor iemand die straks wel wat met zijn opleiding gaat doen? Veel vakken hebben een grens voor hoeveel studenten er aan kunnen deelnemen.
pi_91606702
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik weiger tussen luie hippies te staan die helemaal idolaat zijn van Cohen, Halsema, Roemer en Sap.
Makkelijk he? Gewoon jezelf vertellen wat je wilt horen, en dan lekker zeiken. Er komen gewoon allerlei studenten met allerlei verschillende politieke opvattingen, niet alleen luie hippies. Bovendien komen de hoogleraren ook. Denk jij dat zij zin hebben om een stel luie hippies te ondersteunen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_91606762
Dus iedereen die vertraging oploopt zuipt alleen maar? Ik neem aan dat je bij Engels ook wat basis-retorica krijgt, dus je kan de drogreden er vast zelf wel uithalen...
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:30:53 #74
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91606838
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nu overdrijf je, wat heeft een chronisch zieke die toch niet kan werken later er nou aan om een opleiding te volgen en die plek bij de werkgroep bezet te houden voor iemand die straks wel wat met zijn opleiding gaat doen? Veel vakken hebben een grens voor hoeveel studenten er aan kunnen deelnemen.
Misschien recht op onderwijs?. Als van de uni geweerd worden houden we ze effectief 'dom'. En zijn ze wel degelijk een lagere kaste, want ze hebben minder rechten dan gezonde mensen. En dat allemaal voor een paar rottige rotcenten.
pi_91606842
Als je het niveau te moeilijk vindt had je HBO moeten gaan doen. Iedereen kan een vak na 2 keer wel halen.

Zelfde geldt met bestuur. Je hebt 2 jaar de tijd om uit te lopen, dus je kan prima je bestuur in 1 jaar doen, hard werken aan je studie en dan misschien een of 2 vakken een jaar nog een keer doen. of gewoon goed leren voor je herkansing.

Ik heb 1 vak een jaar over nieuw moeten doen omdat die vrouw totaal niet uit kon leggen. En dat was een ingewikkeld linguistiek vak met allerlei diagrammen e.d. De rest viel prima voor te leren.

Als jij je technische studie te moeilijk vindt, dan ga je maar wat makkelijkers doen. Of je investeert gewoon wat geld extra.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')