En daar sta ik natuurlijk wel op bekend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar, je grapje was helemaal niet logisch enzo
Dat je je dat nog kan herinnerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond 30 worden echt vreselijk, maar sindsdien heb ik er eigenlijk geen problemen mee.
Daarom. Helemaal flabbergasted hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daar sta ik natuurlijk wel op bekend.
Helaas wordt je het niet meer, dus je hebt er niets aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond 30 worden echt vreselijk, maar sindsdien heb ik er eigenlijk geen problemen mee.
Ja dan zak ik vast weg in een diepe depressiequote:
Jij hebt ook alles mee he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar ik wil niet oppervlakkig overkomen. Al ben ik dat natuurlijk wel, want blond en dikke tieten.
Volgens mij zijn jouw tieten verre van oppervlakkig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar ik wil niet oppervlakkig overkomen. Al ben ik dat natuurlijk wel, want blond en dikke tieten.
Ik ben al maanden niet meer mijzelf...zelfs niet als venco!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal flabbergasted hier
het is een aardig oppervlak iigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw tieten verre van oppervlakkig.
Blond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er notities van gemaakt, dat helpt.quote:
Waarschijnlijk wel, maar dat is even een fase waar je doorheen moet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zak ik vast weg in een diepe depressie
Ja? Lacht het terug?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een aardig oppervlak iig.
Dat geef je dan toch juist een enorme diepgangquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nu in een quarterlifecrisis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat is even een fase waar je doorheen moet.
50 schijnt nog veel erger te zijn
dat doen ze bij mij al vanaf dat ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het viel me gisteravond ineens op dat mn knieën iedere keer een knakgeluidje maken als ik opsta
40 heb ik niks mee. 10, 12, 15, 16, 18, 20, 21, 23, 25, 27 keek ik allemaal naar uit. 30 vond ik maar niks. En nu kijk ik uit naar 42quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zak ik vast weg in een diepe depressie
Omdat je flieft bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben al maanden niet meer mijzelf...zelfs niet als venco!
Dan ga jij heel oud worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zit nu in een quarterlifecrisis.
Dat is ook wel nodig als ze op grote piemels valt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat geef je dan toch juist een enorme diepgang
Dat los ik dan gewoon op door een scharrel van 25 te nemenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat is even een fase waar je doorheen moet.
50 schijnt nog veel erger te zijn
He jasses!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |