Dat zeg jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Nee gek, dat heeft echt niks met mijn achterwerk te maken heur
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Dat heb je, bedoel jequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
@ Sting, zo ben ik
Ik kan dus niet meer quoten
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat helpt niet wanneer de berichten halverwege de pagina en naar onderen staan, dan staan ze op half scherm en toont de quote optie niet
Idd, proporties is the magic wordquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan een kont die beter bij D dan bij B past.
Ik zeg altijd, als het in verhouding maar klopt
alles gewoon op 1 pagina zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.
Het gehele plaatje dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Komt nog bij dat veel mannen alleen naar de letter kijken, terwijl het cijfer net zo belangrijk is
Ja echt he. Hij zit ook meestal met rond de 100 luisteraarsquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DJ Koelkast is wel puik trouwens. Heeft wel echt een radiostem en schwung.
Ik lees bijna alleen mn quotes. Dus wel teruglezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het stond tussen 2 post van jou in, dus niks teruglezen
Ik vind het totaalpakket veel belangrijkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Komt nog bij dat veel mannen alleen naar de letter kijken, terwijl het cijfer net zo belangrijk is
Hij zou niet durvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Spirit een dikke aarsch heeft?
Idd, een omtrek van 90 lijkt me al wat minder aantrekkelijk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
En ze gaan eerder hangen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd het idee dat hoe groter de cupmaat, hoe meer tieten gewoon op ordinaire vethompen gaan lijken.
Ik heb kleintjes gezien, die gewoon hangers waren... en pronte grote.... Misschien de uitzonderingen die de regel bevestigen.. maar ik ben het iig dus niet met je eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het niet leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij betekent dat vaak dat het topic al weer een pagina verder is.
Idd.quote:
+1quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt een koppies-man, daarmee ben ik vaak al verkocht of niet.
Ik dacht dat alleen onderscheid werd gemaakt tussen borsten- of billenman!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het totaalpakket veel belangrijker.
Dan neem je de tieten voor liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit dus inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk een zelfopoffering!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan neem je de tieten voor lief
Koppie en de ogen!quote:
Ik heb eigenlijk geen idee van jouw kontquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
* lacht nog eens keihard die meiden uit die al tieten hadden toen ik ze nog niet had
Die hangen nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |