ach, zo is iedereen tenminste gelijk wakkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
OMFG. Ik hoor hier een blerend kind in huis!![]()
Hangt met de rug deze kant opquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo dichtbij en je kan niet eens zien of het een mannetje of vrouwtje is?
Dat is dus het aparte, de buurman is een alleenstaande man die te afzichtelijk is om ooit een vrouw bezwangerd te kunnen hebben.quote:
Tikje met de knuppel of flinke pan, should do the thrickquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
OMFG. Ik hoor hier een blerend kind in huis!![]()
Godver, maak ik weer geen kans.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n naam
En dan val ik alleen nog maar op grote negermannen met gouden tanden en een diamanten oorbel.
Zou me niks verbazen als ze pot is gewordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger een collega die Simone heette. Is de meest mannelijke pot die ik ooit gekend heb.
OMG en die dacht dat het verboden was die vernoemen in de SC!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dus het aparte, de buurman is een alleenstaande man die te afzichtelijk is om ooit een vrouw bezwangerd te kunnen hebben.
Check zijn kelder!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dus het aparte, de buurman is een alleenstaande man die te afzichtelijk is om ooit een vrouw bezwangerd te kunnen hebben.
Ja maar.. nee...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niet, ging over kettinkjes met namen. En daar quote jij op ofzo. Maakt niet uit.
Je hoort ook geluid uit woningen naast ons he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
WAT zeg je nu?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
OMG en die dacht dat het verboden was die vernoemen in de SC!
Het was echt hier beneden, bij de buurman! Zijn werkster zal wel een kind hebben ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hoort ook geluid uit woningen naast ons he.
Die gast is zo lelijk dat als hij iemand zou bezwangeren dat de kans groter is dat het de hond van de buren is dan zijn buurvrouw!quote:
pootjes hakenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast is zo lelijk dat als hij iemand zou bezwangeren dat de kans groter is dat het de hond van de buren is dan zijn buurvrouw!
Ja dat zal het wel zijn dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was echt hier beneden, bij de buurman! Zijn werkster zal wel een kind hebben ofzo.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef vencodark het volgende:
Simone is zo'n naam van een minder aantrekkelijke, valse meid die altijd het vriendje van haar beste vriendin Lisa ofzo af wilt pakken.
Amber vond mij laatst op hyves, leuke date gehadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
De meiden bij mij op de basisschool in de klas heten Mirjam, Mieke en Jacqueline. Mirjam is nu een dikke huismoeder met 4+ kids. Die andere twee kan ik niet meer vinden, wat ik best jammer vind, want Mieke (half suri-half ned) was toen best leuk. En Jacqueline (wel gevalletje naamketting later ws.) is de meid waar ik voor het eerst mee heb getongt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |