Fly me to the moon?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja koelkast je draaide vanochtend toen je lag te slapen en je harddisk uitstond een heerlijk nummer, welke?
Ja geen idee man.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fly me to the moon?
Insomnia?
Oh kun jij de marathonuitzending verwijderen? Ik ga hem binnenkort samen met Dj. Darcli doen, maar hij kan dan niet helaasch. Ik brul wel als ik een nieuwe datum hebquote:
Jij kan vast niet zien wat je om half 10 draaide?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan vast niet zien wat je om half 10 draaide?
Ik hou de marathontijd vrij dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh kun jij de marathonuitzending verwijderen? Ik ga hem binnenkort samen met Dj. Darcli doen, maar hij kan dan niet helaasch. Ik brul wel als ik een nieuwe datum heb
Beslissing is pas gisteren gevallen, sorry daarvoor. Het wordt 2 of 4 weken later pas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hou de marathontijd vrij dan.
Ik had al vaste tijden gecanceld er voor.
Als iemand dus een marathon wil doen op die tijd:
*TIJD VRIJ VOOR MARATHON*
Sat, February 5, 22:00 Sun, February 6, 10:00
Moet ik het in de OP zetten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hou de marathontijd vrij dan.
Ik had al vaste tijden gecanceld er voor.
Als iemand dus een marathon wil doen op die tijd:
*TIJD VRIJ VOOR MARATHON*
Sat, February 5, 22:00 Sun, February 6, 10:00
Titel van de stream om het even simpel te zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee waar koelkast het nu over heeft
Jij wil ECHT ruzie met mij hequote:
Nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil ECHT ruzie met mij he
Ik zal je vriendin van de week even aanspreken op msn dat ze je voortaan harder moet slaan als je dat zegtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet![]()
Oh even een andere vraag, serieusZie jij afwassen/opruimen/schoonmaken etc. als jouw taak?
![]()
Ik krijg altijd een klap voor mijn harses als ik dat zeg "dat is toch jouw taak?"
1: waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef StephanL het volgende:
Vind het stiekem best een leuke hobby dat radio makenZit er nu zelfs aan te denken mijn eigen software te maken die de muziek kan sturen naar shoutcast
Dromenvangertjequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je vriendin van de week even aanspreken op msn dat ze je voortaan harder moet slaan als je dat zegt
1 Omdat het leuk is, programmeren voor de hobby. Vooral mij zelf bezig houden dus. En programmeren met geluid streams en dergelijke is nooit mijn sterkste kant geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1: waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden?
2: waarschijnlijk gaan we shoutcast af
ach, wat een schatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dromenvangertjezag het wel als haar taak
Als de tests positief uitpakken zal het Icecast wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
1 Omdat het leuk is, programmeren voor de hobby. Vooral mij zelf bezig houden dus. En programmeren met geluid streams en dergelijke is nooit mijn sterkste kant geweest.
2 Icecast?
quote:
Die is 15quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dromenvangertjezag het wel als haar taak
Van Shoutcast naar Icecast is volgens mij een kleine stap heb ik ergens gelezen. Je moet op een paar puntjes letten maar niet noemenswaardig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als de tests positief uitpakken zal het Icecast worden
OGG ipv mp3quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van Shoutcast naar Icecast is volgens mij een kleine stap heb ik ergens gelezen. Je moet op een paar puntjes letten maar niet noemenswaardig.
Ondersteuning voor Shoutcast en Icecast zou uber zijn. Wordt dan zoiets als Sam Broadcaster, alleen dan heel simpel in het begin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
OGG ipv mp3
en een mountpoint
Dat zijn de belangrijkste verschillen.
Traktor kan trouwens ook icecasten
Lijkt mij anders zeer relevant in een radiotopicquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ondersteuning voor Shoutcast en Icecast zou uber zijn. Wordt dan zoiets als Sam Broadcaster, alleen dan heel simpel in het begin.
Maar goed, weer ontopic.
Daar hebben we de radioforum.nl toch voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lijkt mij anders zeer relevant in een radiotopic
Ben ook benieuwd, al ergens iets te beluisteren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je al een beetje lekker kunnen testen?
't is nu toch nog rustigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar hebben we de radioforum.nl toch voor?
Het kan wel, maar dan kunnen sommige niet mee praten.
Op zich lukt het, alleen nog een goede M3U-link neerzetten en het flashplayertje testen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je al een beetje lekker kunnen testen?
Iets met mannenpraatquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar hebben we de radioforum.nl toch voor?
Het kan wel, maar dan kunnen sommige niet mee praten.
[..]
Ben ook benieuwd, al ergens iets te beluisteren?
Ik heb er een week geleden een gekregenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen die 300 euro voor een oude 2e hands PPC mac willen hebben![]()
[GEZ] iMac of eMac, minimaal G4 1.25 GHz
Veel te duur, een G5 heeft zware beperkingen dus 150 is wel de max voor een PPC iMac.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb er een week geleden een gekregenWel een G5 met 2.nogwat ghz, maar dergelijk staat nog wel voor 325 te koop overal.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DJ Koelkast is wel puik trouwens. Heeft wel echt een radiostem en schwung.
Schwungquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Even een veer voor djkoelkast!
[..]
Die had hij nog niet genoeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Even een veer voor djkoelkast!
[..]
Ik heb geen idee man, ik ben ook maar een blondjequote:
elmoFanquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zie dat erom 12:00 tot 13:00 niemand draait, dan wil ik wel even
Een man zn ego is nooit genoeg gestreeld.quote:
Ik weet het, maar misschien ging koelkast nog even door ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
elmoFan
Thu, January 20, 12:00 13:00Calendar onzradio@gmail.com
voortaan via PM
Powermac, geen imac. En nogmaals, dit is wat ik op marktplaats enz zie. Of jij er maar 150 voor wilt geven is mijn probleem dan niet, anderen vragen er veel meer voor, en krijgen dat klaarblijkelijk ook. Ik heb 'm gelukkig gratis en ben niet van plan 'm van de hand te doen, dus de prijzen maken me eigenlijk ook niet zo heel veel uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel te duur, een G5 heeft zware beperkingen dus 150 is wel de max voor een PPC iMac.
Schijnt gezellig te zijn, als ik mijn vriendin mag gelovenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Graseter het volgende:
Ik zou me kapot schrikken als ik wakker werd met koelkast.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een Mac Mini 1.25 staan, een iMac is praktischer, maar niet tegen elke prijs, daaromquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Powermac, geen imac. En nogmaals, dit is wat ik op marktplaats enz zie. Of jij er maar 150 voor wilt geven is mijn probleem dan niet, anderen vragen er veel meer voor, en krijgen dat klaarblijkelijk ook. Ik heb 'm gelukkig gratis en ben niet van plan 'm van de hand te doen, dus de prijzen maken me eigenlijk ook niet zo heel veel uit
Wel kan ik je zeggen dat ik de meeste software er nog gewoon goed op kan draaien (zolang ze maar ppc ondersteuning hebben, en dat loopt ook nog een stuk soepeler dan ik van pc's van die leeftijd kan zeggen... Verouderd issie zeker, maar dat brengt maar een beperkt waarde verlies mee
Nog even wat nummertjes zoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
elmoFan
Wanneer
do, 20. januari, 12:00 13:00
Staat er nu, dus zo zal het geschieden
Ik zet eigenlijk nooit meer dan 2-3 nummers klaar, de rest komt wel tijdens het uitzenden, dan kun je ook een beetje anticiperen op wie er is en wat de reacties zijn.quote:
Hoi Bart, ik zal vanavond het uurtje wel volmaken. Ok? Nou greotjens he!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:35 schreef Graseter het volgende:
Nee, ik heb ook nooit wat klaar staan, maar ik heb net zo'n archief als jij hebt maar gewoon m'n eigen muziek en een aantal reqwuests, dit zal dus weer een request uurtje wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zet eigenlijk nooit meer dan 2-3 nummers klaar, de rest komt wel tijdens het uitzenden, dan kun je ook een beetje anticiperen op wie er is en wat de reacties zijn.
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zet eigenlijk nooit meer dan 2-3 nummers klaar, de rest komt wel tijdens het uitzenden, dan kun je ook een beetje anticiperen op wie er is en wat de reacties zijn.
Goed opletten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik breng je hersenen naar een andere dimensie
quote:
Songfestival?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
Laatste 10 minuutjes ga ik wat foutere plaatjes instarten hoor
Zo hoort hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef -tape- het volgende:
Hoi.
Theorie voor me auto gehaald, 2 fout. Eitje.
Nu je spelling nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef -tape- het volgende:
Hoi.
Goed bezig jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef -tape- het volgende:
Hoi.
Gz, ik heb sinds een paar dagen 5 jaar mijn rijbewijs, dus geen punten meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef -tape- het volgende:
Hoi.
Nog 3,5 jaar en dan ben ik daar ook vanafquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gz, ik heb sinds een paar dagen 5 jaar mijn rijbewijs, dus geen punten meer
Ik heb nog wel zoeen oud rijbewijs boekwerk, helemaal naar de klote omdat in portemonnee en bier enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nooit een puntenrijbewijs gehad
Nu voel ik me oud
Ik ben voorbereidquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens mijn playlist ben ik klaar om 12:00:01 dus Elmo bereid je voor![]()
Ik heb gewoon pas heel laat mn rijbewijs gehaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nooit een puntenrijbewijs gehad
Nu voel ik me oud
Die hele site was stuk volgens mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:48 schreef ElmoFan het volgende:
Waar kan ik de requestlijst vinden, de link in de OP werkt niet
Een vriendin van me gaat altijd etteren als ze naast me zit in de auto. Aan mn haar trekken enz. Heerlijkquote:
Lekker gevaarlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriendin van me gaat altijd etteren als ze naast me zit in de auto. Aan mn haar trekken enz. Heerlijk
dus ik kan nergens requests vinden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die hele site was stuk volgens mij.
Precies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dus ik kan nergens requests vinden?
Uhuh maar ik blijf toch wel op de weg letten, mij heeft ze er niet meequote:
Ik moet nu aan indianen en aubergines denkenquote:
Oh, gelukkigquote:
Praise You van Fatboy Slim, sluiten mooi aan bij die plaatjes van pierenjanquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
vanalles behalve hardstyle of dat soort dingen
We roddelen over je op twitterquote:
en deze:quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
The Chemical Brothers Swoon (Boyz Noize Summer Remix)
14 Maart. Heb nog maar 2 lessen gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Feli, wanneer afrijden?
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Weten jullie ook eens waar die KOUD HE!? sample vandaan komt die 3FM altijd gebruikt
Oh wordt een makkie dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef -tape- het volgende:
[..]
14 Maart. Heb nog maar 2 lessen gehad.
Def P. & Beatbusters - Bubbelbadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
vanalles behalve hardstyle of dat soort dingen
That sounds oldquote:
Sgoed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Eindelijk contact gehad met de juiste persoon bij mijn nieuwe werkgever, en het enige waar ik niet volledig aan voldeed bleek een pré te zijn en geen must. Ergo: Ik ga solliciteren, ga aangenomen worden en daarna is uw leider een betaalde jinglebakker
Viel spassquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Eindelijk contact gehad met de juiste persoon bij mijn nieuwe werkgever, en het enige waar ik niet volledig aan voldeed bleek een pré te zijn en geen must. Ergo: Ik ga solliciteren, ga aangenomen worden en daarna is uw leider een betaalde jinglebakker
Nu pas?quote:
Nais!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:
Ik heb het idee dat het vrouwonvriendelijk isquote:
Neuh...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vrouwonvriendelijk is
Raymond van 't Groenewoudquote:
Dat dusquote:
We moeten een keer een uur doen met alle liedjes die wij in de PM krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus_!
Ik dacht echt dat ik alle vage liedjes al wel in de pm had gezien.
Zanger petro invasiequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We moeten een keer een uur doen met alle liedjes die wij in de PM krijgen
dromenvangertje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
Wie zei ookweer: You can dress my hair?
hallon elmofanquote:
Nee press my head werd er gezegdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
Wie zei ookweer: You can dress my hair?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hallon, luister je gezellig mee?
VLC ging vloeiend overquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Maringo het volgende:
Wel annoying dat je moet refreshen voor een nieuwe DJ
ik hoef niet te refreshen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Maringo het volgende:
Wel annoying dat je moet refreshen voor een nieuwe DJ
Ik luister via de website, dan wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Fireblast het volgende:
[..]
ik hoef niet te refreshen hoor
winamp ookquote:
geen last van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
Kan het kloppen dat het geluid verschrikkelijk zacht staat?
Hier niet hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Ezechielk het volgende:
Kan het kloppen dat het geluid verschrikkelijk zacht staat?
Ik heb mn vlc geslooptquote:
Dan moet je even er opnieuw opklikken, haalt het de laatste info op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
enige nadeel bij winamp is dat er nu nog wel staat dat koelkast draait
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Klopt het wel dat Linkin Park afgespeeld zou moeten worden momenteel?
ja. Dat ververst wel elke keer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
Die zijn ook van BBQquote:
Ja dat welquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
I knowquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan moet je even er opnieuw opklikken, haalt het de laatste info op.
Fix hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ooh, dan moet z'n site wel even weer opgezet worden
Hij heeft zijn documentroot veranderd ofzo. duurt 24 uur zei hijquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ooh, dan moet z'n site wel even weer opgezet worden
ooh, moest het de remix zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:05 schreef PiRANiA het volgende:
Niet de remix, maar deze is ook oké!
Hij zal wel een DNSwijziging bedoelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn documentroot veranderd ofzo. duurt 24 uur zei hij
quote:(i) Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 19-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 482 Huppelmuts
02. 366 sharr
03. 340 Graseter
04. 300 SperzieboonToon
05. 294 trolololo
06. 275 djkoelkast
07. 262 92Merel
08. 249 Het_Fenomeen
09. 227 mc-Piel
10. 206 Beach
11. 184 Driepink
12. 180 Boterhamzakje
13. 176 Dagoduck
14. 159 -Datdus-
15. 151 leetzors
16. 145 Dromenvangertje
17. 145 StephanL
18. 142 PiRANiA
19. 133 Oceanview
20. 129 dragems
Reeks-statistieken!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, ik ga weer even verder waar ik mee bezig was voor ik mijn nieuwe werkgever belde. Welterusten!
Het verschil ook tussen 1 en 2 van snel gevulde topicsquote:
quote:Snelste gevulde topics
60.20 posts per minuut - [ONZIN RADIO] #226 Waar eenzame FOK!kers met broeken op enkels zitten
33.44 posts per minuut - [ONZ Radio] #254 Koelkast is een een held
Whaha ja met de flipskreun ging het wel snelquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het verschil ook tussen 1 en 2 van snel gevulde topics
[..]
en met max 99 luisteraarsquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja met de flipskreun ging het wel snel
Die 2e kreunquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja met de flipskreun ging het wel snel
Ik vond ze allebei niet zoquote:
Nee koelkast had er meer van de week. Gewoon in zn reguliere showquote:
Dat bovenste topic werd vooral gevuld metquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het verschil ook tussen 1 en 2 van snel gevulde topics
[..]
99quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee koelkast had er meer van de week. Gewoon in zn reguliere show
Jij zat toch boven de 100?quote:
Zijn zelfs al verwerkt tot jinglesquote:
Nee, ik 99 unieke en flips 94 unieke.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zat toch boven de 100?
[..]
Zijn zelfs al verwerkt tot jingles
K dan. Maar het record voor die Flippiee uitzending was ergens in de 60 ofzo toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee koelkast had er meer van de week. Gewoon in zn reguliere show
Op mijn fobo staat er ook 'n linkje.quote:
ik zie hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Op mijn fobo staat er ook 'n linkje.
Arme utopiequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk he![]()
Er is ook een Dora PiRANiA jingle
Dus antwoord ik (het is mijn privé mailadres)quote:Goedendag,
Ik heb een telefoonaansluiting aangevraagd en gekregen met een
telefoonnummer.
Ik krijg geen kiestoon als ik wil bellen. Ik had hiervoor geen
telefoonaansluiting.
Wat dient er nu verder nog te gebeuren?
Alvast bedankt.
Krijg ik weer ditquote:Hij is kapot.
Nieuwe kopen.
quote:Goedendag,
Lekker klantvriendelijk zijn jullie om op deze manier te reageren.
En een belachelijk antwoord trouwens. Als diegene die dit antwoord
gestuurd heeft de moeite had genomen om werkelijk te lezen wat ik heb
geschreven zou die kunnen weten dat de telefoon nieuw is!!
Ik kan er dus vanuit gaan dat ik het zelf maar uit moet zoeken? Bedankt
voor de moeite die jullie hebben genomen.
Whahaha heerlijk van die mensen die niet oplettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb zo'n lol altijd.
xms.nl is mijn site, al sinds 1999 ofzo
XMS = XPLIZIT Music Service, zo heten Dj. Darcli en ik als team en zo heet onze show ook.
Nu is er sinds 2 jaar een kabelbedrijf (glasvezel) dat zich heel slim XMS (Xtra Media Services) noemt, maar als url xmsnet.nl heeft. Maar omdat ze zich XMS noemen gaan mensen ook naar @xms mailen en dan krijg je dus dit
[..]
Dus antwoord ik (het is mijn privé mailadres)
[..]
Krijg ik weer dit
[..]
Koningquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb zo'n lol altijd.
XMS = XPLIZIT Music Service, zo heten Dj. Darcli en ik als team en zo heet onze show ook.
Nu is er sinds 2 jaar een kabelbedrijf (glasvezel) dat zich heel slim XMS (Xtra Media Services) noemt, maar als url xmsnet.nl heeft. Maar omdat ze zich XMS noemen gaan mensen ook naar @xms mailen en dan krijg je dus dit
[..]
[..]
Krijg ik weer dit
[..]
Er staat overigens nergens dat het om een nieuwe telefoon gaat.
Ik heb ze teruggemaild dat ze hun telefoonprovider maar moeten mailen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb zo'n lol altijd.
[..]
[..]
Krijg ik weer dit
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb zo'n lol altijd.
[..]
[..]
Krijg ik weer dit
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niet zo lullig tegen mijn kloon.
Nog een lekker muziekje erbij?, vraag maar wat aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
Zo, lekker eitje gebakken met veel spek en kaas
Ik vind vooral het refrein heel grappigquote:
Ben jij moederquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind vooral het refrein heel grappig![]()
Mn zoon en ik zingen hem altijd hard mee in de auto
lekker pedagogisch verantwoord bezig ik
Ja al 12 jaar, bijna 13 zelfsquote:
hihi, milfquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja al 12 jaar, bijna 13 zelfs
Boh zijn het geen gitaren ga je wel ergens anders om zeikenquote:
Een liedje van rank 1 gaarne, doe maar een klappert.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nog een lekker muziekje erbij?, vraag maar wat aan
Ik ken ze niet, heb je een titel voor me?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een liedje van rank 1 gaarne, doe maar een klappert.
Ik zeik niet, het was echt gewoon niet om aan te horen en ongelooflijk zeikerigquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh zijn het geen gitaren ga je wel ergens anders om zeiken
Lekker fout tochquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeik niet, het was echt gewoon niet om aan te horen en ongelooflijk zeikerig
The orange themequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, heb je een titel voor me?
Rank 1 niet kennen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Such is life (bekende)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als DJ moet je alle stijlen wel leuk vinden, vind ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeik niet, het was echt gewoon niet om aan te horen en ongelooflijk zeikerig
Koelkast ik ga speciaal voor jou een remix van the orange theme draaien vanavond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The orange theme![]()
Rank 1 niet kennen is best wel apart
Geen probleemquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef PiRANiA het volgende:
Bedankt, bedankt, jullie zijn veel te aardig!
Nonsense, net als een kok die alles moet lusten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als DJ moet je alle stijlen wel leuk vinden, vind ik
Nee!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als DJ moet je alle stijlen wel leuk vinden, vind ik
Niiiiiicequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koelkast ik ga speciaal voor jou een remix van the orange theme draaien vanavond.
Laten we het erop houden dat we beide draaien wat we leuk vinden, mijn smaak is wat breder dan die van jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nonsense, net als een kok die alles moet lusten.
Mij maak je niet blij met R&B of RMB of hoe noem je het, engelstalige rap en gitaarmuziek (paar uitzonderingen zijn er wel, maar over het algemeen hoe harder hoe vervelender)
Mijn remix valt niet in jou genres maar ik vind het iig heerlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niiiiiice
Ik heb hem net op vinyl, hij is opnieuw uitgebracht
Zekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zondag 16:00 - 17:00u een Hakkuh/happy uurtje (met alle ouwe Thunderdome hits) een leuk idee?
Verkracht dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn remix valt niet in jou genres maar ik vind het iig heerlijk!
Waarom alleen thunderdome?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zondag 16:00 - 17:00u een Hakkuh/happy uurtje (met alle ouwe Thunderdome hits) een leuk idee?
Dan ben ik erbij!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien in jouw optiek.quote:
Dat is het makkelijkste uitzoeken, ik heb alle cd's digitaal en daar staan de meest bekende hits op.quote:
Dat is wel zo jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkste uitzoeken, ik heb alle cd's digitaal en daar staan de meest bekende hits op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |