Nagels knippenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Wil ik ook niet. Ik probeer een oplossing te vinden die kat- en stoelvriendelijk is.
Juistquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja schaamlip - oorlel, ik kan de vergelijking wel snappen![]()
En balzak is wel dun, rimpelig ligt denk ik aan de vent, en de temperatuur
Yups, zo ben ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Elies, vanwaar die vragen eigenlijkje vraagt je dat soort vragen des levens even af op een donderdagmiddag?
moeeeeeeeederquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zat net naar mijn kolf te kijken en ik kreeg er spontaan een koe idee van.
Zie opmerking over maliėnkolderquote:
Ah, een vrijwilliger!quote:
Geen probleem hoor; er zijn tot nu toe nog maar bar weinig katten geweest die van me hebben gewonnen. Niet eentje namelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef qltel het volgende:
Ah, een vrijwilliger!
Kom jij d'r nagels knippen? Houd ik de verbandtrommel en het nummer van 112 bij de hand..
Ik heb geen idee, het is jouw katquote:
Mjah, al met al een lastige situatie, maar ik denk dat van 'wegdoen' ook niemand beter wordt. En ik mag toch hopen dat in laten slapen van een verder gezond, maar ietwat lastig, dier ook geen optie is.quote:Jamie kan ik zonder veel protesten knippen maar bij Beauty is dat nog nooit gelukt. Je kunt haar niet vasthouden.
De eerste hebben we hier..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen probleem hoor; er zijn tot nu toe nog maar bar weinig katten geweest die van me hebben gewonnen. Niet eentje namelijk
Totdat we deze stoelen kregen waren er ook niet zoveel krabproblemen. De eerste stoel is nu zo'n beetje total-loss. En de 2e gaat die richting op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dat niet kunnen vasthouden was al die afgelopen jaren toch ook geen issue?
Nee. Maar het ging nu over nagels knippen en dat lukt bij haar niet omdat je haar niet kunt vastpakken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dat niet kunnen vasthouden was al die afgelopen jaren toch ook geen issue?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
En zo meteen al met mijn tong in het potjeDankjewel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |